Hallo Cem,
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Sarah, maar ben vooral benieuwd welke hotels in Izmir die mogelijkheid hebben.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Vr. gr.
Hallo Cem,
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Sarah, maar ben vooral benieuwd welke hotels in Izmir die mogelijkheid hebben.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Vr. gr.
Beste Prenses,
Ik had Sarah al gemaild dat het in Bodrum ging om het hotel TMT Aegean Holiday Vilage. In Izmir durf ik het niet zo 123 te zeggen. Je kan dit het beste navragen bij Kemal aangezien hij dus een organisatiebureau runt en dus contacten onderhoud met allerlei hotels in zowel Bodrum, Izmir maar ik geloof ook Antalya.
Je kunt het beste hem dus gewoon even bellen of mailen, hij kan je vast verder helpen!
suces Ermee!
Kemal Sopaci, Fiesta Organisation
kemosop@yahoo.com
0090-532 386 290
Hallo Cem
Hoe beviel je het werk? Had je al werk ervaring voor die tijd
als animator? en in hoeverre kan je het werk verglijken met
het werk als animator op de nederlandse campings/hotels.
groetjes marja
Ik heb een baan in Turkije via www.wanna-go.nl
gr. Nicky ![]()
Ohw cool gefeliciteerd!!
Ik ga meteen even kijken ![]()
Thanx voor de tip in ieder geval!!
Groetjes Rieneke
Ik ben Gioia, 20 jaar en woon met mijn verloofde in Izmir.
Sinds 1 oktober volg ik daar Turkse les, want we zijn van plan hier te blijven wonen.
Nu ben ik hard op zoek naar een baan, het liefst bij een Nederlands sprekend bedrijf of organisatie.
Heeft er misschien iemand connecties in Izmir, of kan iemand mij op weg helpen?
Groetjes, Gioia
Beste lezers,
De banenpool word pas geactiveerd rond januari/februari.
Nu breekt er een periode van rust aan;het heeft nu geen zin om nu een baan te zoeken voor het seizoen 2006.
De cursus reisleiding vangt aan;je kunt je opgeven:
Travelinstitute,Rotterdam.
Daar heb ik vak reisleider geleerd,tevens EHBO opleiding(onontbeerlijk;elke reisleider moet dat volgen)
1 avond in de week cursus,en 1 avond in de week EHBO.
Jullie forumbeheerder,
Hans.
Aan Besmile,
Jij vroeg je af of je makkelijk als stagiaire terecht kan in Turkije. Ik studeer zelf ook Toerisme en Ik heb zelf vorig jaar stage gelopen in de entertainment…dit jaar weer gewerkt in een ander hotel in de Miniclub en ga nu in de winterperiode weer stage lopen als receptioniste. Het is vrij makkelijk om een stageadres te zoeken, maar begin er op tijd aan en neem zelf contact met de hotels. Dat werkt echt het beste! Suc6 ermee!
Xx
hey sydney
ik ben al vroeg begonnen met stage adres te zoeken. over 3 weken dan mag ik op gesprek komen bij een to voor buitenlandse stage en van 3 andere to die moet ik nog terug schrijven omdat ze mijn uitgelegd hebben wanneer wat begint. Verder vraag ik op school ook nog veel dingen omdat er afgelopen seizoen er 4 meisjes al in turkije stage hebben gelopen.
sydney succes met je tweede stage.
groetjes besmile
hey allemaal,
Ik ebn dit jaar begonnen met de opleiding Hbo international hotel and hospitality management. Mijn vriendin is vorige jaar voor 2 maanden naar turkije geweest als animator het best eis gewoon bellen en naar de personeel afdelinghoofd vragen met al die emails hoor je echt nisk ik heb geluk dat ik van de zomer in een heel groot hotel terecht kom omdat mijn vader een reisbureau heeft maar gewoon echt bellen of vriendjes met de managers worden als je op reis gaat of gewoon honderden mailtje stsuren totdat ze contact opnemen:))
Een goede vriend van mij uit Turkije werkt als animateur via een gerenommeerd bedrijf.
Zij zoeken met spoed en op de zeer korte termijn nederlands sprekende meiden om hun team te komen versterken (volgende week!!!)
Mocht er dus iemand interesse hebben, neem dan snel even contact met me op!
Groetjes, Elles
volgende week??
ben ik de enige die dit vreemd vind???
of ben ik nou gek??
niet vreemd hoor
maar er zijn toch ook hotels die in de winter openblijven dus dan hebben ze ook personeel nodig…
Ik weet voor het volgend seizoen nog een baan als hostess in kusadasi voor een turks bedrijf zij zoeken nog een hostess voor de inkomende duitse gasten dus vloeiend duits is een pre.
Hallo,
Ik ben 27 jaar, bijna afgestudeerd aan de opleiding Communicatie- en Informatiewetenschappen en ik zou heel graag een baan willen vinden in Istanbul. Ik spreek geen Turks maar wel Duits en vloeiend Engels (en Nederlands natuurlijk).
Wie o wie kan mij helpen??
Groetjes, Krista
Hallo,
Ik ben 27 jaar, bijna afgestudeerd aan de opleiding Communicatie- en Informatiewetenschappen en ik zou heel graag een baan willen vinden in Istanbul. Ik spreek geen Turks maar wel Duits en vloeiend Engels (en Nederlands natuurlijk).
Wie o wie kan mij helpen??
Groetjes, Krista
Hee,
Ik ben in juni 2004 afgestudeerd aan de pabo. Helaas zijn er weinig tot geen banen en heb ik nu een invalbaan tot en met 19 februari, zoals het er nu voor staat, maar zou heel graag animatiewerk willen doen in een hotel in Side, miniclub bijvoorbeeld!!
Ben ook bezig om in het hotel van mijn vriend te kunnen werken om daar samen de miniclub te doen.
Groetjes Franka
**Wil jij werken in Turkije? Animatie? 2006 **
**Mail me even dan. ik kan jou helpen ik werk samen met een officeel entertainment bureau uit turkije en help enthousiaste jongeren met een zomer baantje. **
Ook voor stagaires!!
Annelies hoeijmans
Het is ondertussen al half maart. Volgens mij de ideale periode om dit topic terug leven in te blazen…dus…
Iemand iets in de aanbieding?
Niemand?