Hallo weet iemand waar je precies op bali met dolfijnen kan zwemmen en wat het kost? alvast bedankt voor het antwoord.
Hey,
Zwemmen met dolfijnen heb ik nog nooit van gehoord. In lovina van July- December zijn de dolfijnen daar smorgens vroeg. Je kan in Noord Bali, plaatsje Kalibubuk bootje huren voor de ochtend om half 6 voor ongeveer 40.000 rp. De prijs is overal in Kalibubuk het zelfde. Ik heb wel wat rare jappaners gezien die in het water sprongen zodra er een dolfijn in de buurt was maar das ook het dichtste wat ik in de buurt van zwemmen met dolfijnen in Bali heb gehoord.
In australie, ja , vele plaatsten in W.A heeft dit zoals Monkey Mia.
Hoop je hier iets wijzer te hebben gemaakt.
Claire
hay, bedankt voor je antwoord! Hier heb ik ook al wat aan. Ik heb op internet ergens gelezen dat het wel mogelijk is alleen kan ik de site niet meer vinden. Ik hoopte dat iemand er misschien iets van af wist.
Ik ben nl. vorig jaar naar mexico geweest en heb nu zo een spijt dat ik daar niet met dolfijnen ben gaan zwemmen.
Adittya beach Cottage Hotel in Lovina Beach heeft georganiseerde Dolphin tours voor hun gasten die er verblijven mocht je de dolfijnen willen zien het vertrek is ochtends en ze garanderen overigens niet dat je Dolfijnen ziet, maar wanneer men ze tegen komt dan kun je met ze zwemmen waar de dolfijnen leuk op reageren zo is mijn ervaring
Oke dank je! Het is dus wel mogelijk.
Bij ons hotel in Amed zwemmen in de regentijd veel dolfijnen, dicht bij het strand. Nieuwsgierig als zij zijn, zoeken ze onze snorkelende gasten op. Deze komen regelmatig met wildenthousiaste verhalen terug bij ons. Ook vanuit ons restaurant of van bij het zwembad kun je de dolfijnen zien zwemmen en spelen (met elkaar en met de snorkelaars). Je vindt wat meer informatie over ons hotel e.d. op http://www.bayucottages.com
Hallo,
Wie is er in het Green Garden hotel in Kuta op Bali geweest? Jammer genoeg is er erg weinig informatie over te vinden dus hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!
Weet weinig van het hotel waar je het over hebt, Ik vertoef meestal in Hotel Sarinande Inn net iets buiten Kuta in Seminyak als ik klaar ben met het begeleiden van “lastige” reizigers: vooral de Java reizen zitten van die lastige<zeur typjes: oh…er zitten kakkerlakken op de kamer…het eten is te scherp, er is geen MTV…ed…!> Blijf dan in godsnaam thuis…!
Enfin het is een goed, betaalbaar hotel en rustig, schoon ed…
Laat anders een berichtje achter voor Clair, zij weet alles van Bali!
Groet uit Jayapura
Vanua
**[FONT=Optima][SIZE=1][COLOR=red]
Ga eens op deze site kijken en wedden dat je er warm voor draait??Kom er al meer als 8 jaar en TOPPIE echt het einde.
www.bungapermai.nl Je kunt gerust mij mailen heb ook als je wilt hier veel foto-materiaal ter inzage en kop koffie krijg je er zo wel bij.Ik woon in Venray dus!!!Kijk maar is echt een verdomd goed en mooi adresje en echt spotgoedkoop voor het gebodene
Hallo,
Een week geleden hebben mijn vriendin en ik voor april een vlucht geboekt naar Bali.
Helaas werd onze vakantiestemming een beetje bedrukt. Onze favoriete groepsreis bij Neckermann konden we nml. niet boeken, omdat we de vlucht niet bij hun boeken. Neckermann was vooral onze favoriet omdat deze rondreis 8 dagen duurt. De meest anderen zijn maar 5 dagen.
Vandaar onze vraag:
Welke rondreis (8…10 dagen) door Bali kunnen jullie adviseren?
Bdaaaank,
rene & patty
Ik zou op eigen houtje een route uitstippelen en met de overal aanwezige taxi-xhauffeurs gaan onderhandelen. Zo hebben mijn vriend en ik het in elk geval gedaan. Van Sanur naar Ubud, daarna naar Lovina, van Lovina naar Amed, toen met een vissersbootje (niet heel erg aan te raden, iets TE avontuurlijk) naar Gili Air voor de kust van Lombok. Nog wat verder gereisd door Lombok, weer terug naar Bali, in ongeveer 3 weken. Het hangt er maar vanaf waar je naartoe wil en hoeveel tijd je hebt. Maar ik zou je echt aanraden het ter plekke te regelen, hartstikke goedkoop, iets avontuurlijker, hele comfortabele taxi’s en niet met 100 man in een bus.
Heel veel plezier in ieder geval, ik zou er ook zo weer naartoe willen. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
Groet,
Hilde
Hallo
Wilt u gaan wonen of werken, een fijne vacantie in Bali dan heeft u veel informatie nodig.
Kom dan eens op mijn website kijken , veel informatie en op uw vraag komt altijd een antwoord van mensen die al in Bali wonen of werken.
[URL=Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.
U bent hartelijk welkom
Wilna
Zelf plannen is inderdaad het leukste !
Ik ben zelf 3 maanden door Indonesie getrokken en vond het geweldig, koop de Lonely Planet, daar staan genoeg leuke ideeen in en als je hulp wilt, laat het me weten, dan kan ik je wel wat tips geven
groetjes
Larissa
Hoi,
Van Verre Reizen (www.vanverre.nl) heeft rondreizen die op maat gemaakt worden voor je. OAD heeft ook rondreizen. Je kunt ook Stichting Bersama vragen, die werken zonder winstoogmerk.
Fijne vakantie.
De voorpret van je reis uitstippelen is het halve werk. Doe dat aan de hand van bestaande reisgidsen en reisboeken zoals de Lonely Planet of de Nelles-gids over Bali. Vergeet niet onze regio, de noord-oost kust van Bali, in je reis op te nemen en kom gerust bij ons langs, hetzij om te overnachten, te eten, of gewoon van het uitzicht te genieten : http://www.bayucottages.com
Veel plezier op Bali!
Hallo, je link werkt niet.
Hoi hoi,
mijn oom en tante hebben een huis gekocht in bali met airco zwembad en personeel Mijn ouders gaan begin volgend jaar daar een paar weken naar toe nu is mijn vraag of het iets zou zijn om mee te gaan… Miss een stomme vraag maar ik ben pas 18 en ik weet echt niet wat ik van dat land meot verwachten!!
Gr Nicky
Miss een stomme vraag maar ik ben pas 18 en ik weet echt niet wat ik van dat land meot verwachten!!..
Bedoel je van Bali of Indonesie op zich…>groot land overigens, van Sabang tot Merauke…daarbij is Bali maar klein. Een toeristisch eilandje wat voortdurend wordt bevolkt door toeristen. Kijk eens goed en je ziet in Kuta, Legian, Seminyak en alles erom heen het zelfde als in plaatsen als Blanes, Corfu, Rimini…toeristen die soms ongegeneerd met hun vette ontblote pensen over de Balinese stranden baggeren…cheap easy fun zoeken in Azie, met low budget. Gemaakte vakantie’s zijn het bij gebrek aan initiatief, en reislustigheid, Bali is leuk maar als je er twee keer bent geweest is het wel weer genoeg, en ben (tenminste ik) uitgekeken. Indonesie heeft zoveel meer cultuur dan dat Bali alleen.
Vanua
PS: luister niet naar mij…ik woon in Indonesie,
begeleidt oa reizen op Bali, maar voor het merendeel op Nw Guinea dus ik weet niet zoveel van Bali…
Op een week tijd heb je het wel gehad in Bali. En dan bedoel ik de hoogtepunten die het eiland te bieden heeft. Ik heb er een dikke week rondgereden met een 4x4. Tof, maar méér moet niet voor mij.
Binnenland is trouwens véél mooier dan de badplaatsen. Ubud bvb. en de vulkanen en meren.
Bedankt voor jullie tips!
We hebben geboekt bij Traveltrend. Daar hadden ze een leuke 5 daagse rondreis. Goed om te lezen dat je zo makkelijk zelf op onderzoek uit kunt. Daar zullen we vast ook gebruik van maken.