Baaibaai, zwaaizwaai

Onze tijd is eindelijk aangebroken: we ‘mogen’ weer naar Kenia!

Alles staat gepakt, het huis is geboend, we zijn er klaar voor.

Voor de achterblijvers: veel sterkte in de Nederlandse herfst en winter en we blazen af en toe wel wat warmte naar boven.

Blijf gezond en kwa heri

Diani:vak02:>>>

veel plezier gewenst
goede reis
veel bal plezier

groet
harambee kenya

:kenya:

Goede reis en tot volgende maand! :zon02:

Heel veel plezier gewenst en een goede vlucht!:dag::dag:

heel veel plezier, goede vlucht en misschien tot in de kerstvakantie!!!

Groetjes Bas en Lae-titia Giling
www.faharifoundation.com

Goede vlucht, ik mag morgen ook weer vliegen!
Heerlijk naar de zon, ik hoop voor iedereen dat het hier nog een heerlijke herfst wordt met veel zon.

Kwaheri

Ook jou wens ik veel plezier en een goede vlucht naar Kenia!:dag::dag:
Wij moeten nog even geduld hebben tot januari…

1 like

Hallo Diani Een goede reis en veel plezier daar.Zijn jullie de mensen die we altijd tegenkomen op de golfbaan en bij Colliers? Groeten,Wim Fabrie

Beetje laat maar ik was ff afwezig (aan het zoeken naar mij VAB magazine met het artikel over thee, niet teruggevonden :frowning: )

Kom je ff koffie halen in Kilifi in Oktober ?

.
Safari Njema

.

Yes ik heb nu vakantie/vrij/onbetaald verlof en ik ga volgende week dinsdag weer naar mijn tweede vaderland voor 2 maanden.
Heb er onwijs veel zin in om er weer te zijn en mijn vrienden weer gewoon te spreken, om te zien hoe de kinderen van ze gegroeid zijn.
Hoe het met het kliniekje is enz enz enz. De laatste dagen duren volgens mij het langst.

Zal mij daar weer prima vermaken in het kliniekje, mogelijk op de lagere school. Langs bij de ouder(s) en/of sponsorkinderen. Regelen dat er weer een aantal mensen ingeschreven worden voor een vervolgopleiding nursing/midwivery.
En 1 weekje vakantie aan de kust.

Kwaheri Jerop

Hoi !

Kan je me vertellen wat de opleiding nursery/midwivery inhoudt en wat voor een vooropleiding je nodig hebt ?

Lijkt me leuk voor Kabibi !

http://supportkabibi.wordpress.com

.

En eindelijk is het dan zo ver; morgenochtend vertrekken wij:cheer::cheer::cheer:

GOEIE REIS !!!

Blog je ?

.

[dubbel}

Dank je, Mwende!
Nee ik blog niet:wub:

Karibu sana Marike. Het is heerlijk weer, nog niet te heet.

Een hele fijne reis gewenst en wie weet, misschien lopen we elkaar nog tegen 't lijf!

:vak02:Groetjes,
Diani

Hallo allemaal
Net terug en een prachtige reis gehad alleen voor mijn vriend een ellendige strandvakantie’; voelde zich echt flink beroerd door maag en darmkramp
Geen feestje dus op mijn verjaardag die ik daar lekker zou vieren.
We hadden eigenlijk de intentie om maandag de 30ste naar Mwtapa te gaan maar om alleen op pad te gaan vond ik niet kunnen.

Verder helemaal niks gemerkt van zogenaamde onveiligheid; ook niet in Nairobi (daar werd alleen de auto met spiegels van onder gecontroleerd)

Wat is het hier koud!!!

Welkom back. Jammer van de ellendige krampen voor je vriend…

Wel een temperatuur clash :smile:

GRTZ

Zeg dat wel; hij zielig ziek en daardoor ook niet echt feestelijk mijn verjaardag kunnen vieren.
Ook wel weer een goede reden om weer opnieuw te gaan!

Ondanks alles, hebben jullie hoop ik toch ook nog wel een paar leuke herinneringen aan de vakantie ?