Weer terug

De planning was dat wij 16 dagen naar Kenia zouden gaan, zijn 7 dagen eerder naar huis gekomen ivm het overlijden van mijn schoonmoeder.
Hebben gelukkig wel een 4-daagse safari gemaakt met Steveandrichardsafaris.com Dit was een belevenis om nooit maar dan ook nooit meer te vergeten.

Groet,
Wilma

Hoi Wilma,
Vervelend dat jullie zo snel weer naar huis moesten, gecondoleerd met je schoonmoeder.

Fijn dat jullie in die korte tijd in ieder geval nog een safari hebben kunnen doen met Steve and Richard Safaris.

Als het je later wat meer wilt (en kunt) vertellen over jullie vakantie, hoor ik het graag.

Groetjes …

1 like

Sorry.
Jammer dat je de reis moest afbreken en gecondoleerd.

Heb je aangevoeld of je ooit nog terug wil ? Of vond je Kenya maar niets ?

Sterkte.

.

Wat jammer dat jullie vakantie zo is gelopen, gecondoleerd met het plotselinge overlijden van je schoonmoeder.
Vreselijk om het bericht te moeten horen tijdens de vakantie, jullie zullen wel heel erg geschrokken zijn.
Toch fijn dat jullie 4 dagen hebben genoten van Kenia.
Misschien kunnen jullie ooit weer gaan, ik hoop het voor je.

Groeten en sterkte
Alida

Wat jammer dat je je reis moest afbreken. Gecondoleerd.

Ik ben benieuwd of je ooit nog eens teruggaat!

Bedankt voor de reacties.
Wat wij van Kenia hebben gezien en ervaren is in één woord Werelds!
Het personeel in Bamburi Beach hotel doet echt alles om het naar je zin te maken, echt schatten van mensen. De beachboy’s hebben we gezellig mee gesproken, snap niet dat mensen zich hieraan ergeren, dit is gewoon hun manier om een graantje van het toerisme mee te pikken. Natuurlijk proberen ze je wat te verkopen maar zeg je nee dan accepteren ze dat ook. Wat betreft de 4-daagse safari die wij vanuit nederland hebben geboekt (zonder vooruit betalen) bij www.steveandrichardsafaris.com was echt super, zijn in Tsavo East, Tsavo West en Amboseli geweest en hebben met uitzondering van de neushoorn alle mogelijke dieren gezien.

Zou zo weer terug gaan, al is het alleeen maar omdat ik nu het gevoel heb deze vakantie niet te hebben afgemaakt, want we wilde de 2e week nog zoveel doen. Maar ja t is niet anders, wellicht in september, wie weet!

Heb in ieder geval een warm en goed gevoel over Kenia en het klopt wat ik ergens heb gelezen; “ik kan Kenia verlaten maar kenia verlaat mij niet”

Groet,
Wilma