Zeker! We hebben ontzettend genoten van de mooie parken en de hartelijkheid van de Kenianen.
Voor mij was het aan het strand de laatste paar dagen zalig maar ik vond het voor Jan echt zielig en snap ook niet wat er precies mis was want we hebben het zelfde gegeten.
Gek he, wij waren met 7 mensen in ons huisje en er was er ook maar 1 die ziek werd, ook allemaal hetzelfde gegeten…toen dacht ik dat het aan de leeftijd zou kunnen liggen, Jenny was immers al 79 toen. Voor haar in ieder geval een reden geweest om niet meer terug te gaan want ze was echt heel ziek. Hoop voor jou dat het van Jan niet zo is …
.
Hey meis, wat jammer dat het zo gelopen is!!
Snel weer terug!!!
Groetjes en sterkte voor Jan!!
Lae-titia
www.faharifoundation.com
Yes ik heb weer een ticket geboekt naar Kenia, nog 3 maanden en dan ga ik weer die kant op. Nu maar voor 2,5 week maar het vooruitzicht is weer heerlijk.
Jerop
Voor ons geen reden om weg te blijven gelukkig want je kunt tenslotte ook in Nederland ziek worden; in onze ogen heeft het niets met Kenia te maken maar waarschijnlijk hebben stress faktoren er mee te maken. Een week voor vertrek elke dag 12 uur werken en ook nog de zaterdag. Masai Mara was het laatste park en dat stinkvliegtuig van Blue Air was net ff te veel denk ik op dat moment. (kerosine en bloedheet in dat ding)
Nee dat geloof ik graag ! Maar voor iemand van 79 (inmiddels 81) ligt dat wel ff anders… Misschien was door de stress Jan’s weerstand tijdelijk wat minder.
Hakuna Shida
Leuk he` dat je ook nog op die leeftijd zoveel lol kunt hebben; ik hoop dat ik op die leeftijd ook zo kan zijn!