Wie heeft er interesse om samen of in een klein groepje Azië te bezoeken voor maximaal 4 weken.
Zelf zit ik te denken aan Vietnam, Laos, Cambodja, Nepal of Tibet een combi van 2 landen zou natuurlijk ook kunnen. (afhankelijk van het land eventueel een gedeelte met de fiets afleggen).
Mijn voorkeur gaat uit naar de maand spetember 2008 maar alles is uiteraard bespreekbaar!
Vrouw, Man of leeftijd is voor mij niet belangrijk, wel belangrijk… Gow with the flow instelling.
Heb je interesse? reageer dan hier of stuur een prive berichtje.
Why not? Voor mij zijn al deze dingen ook niet belangrijk.
Ik ben nu ook aan het zoeken naar een bestemming. Zelf dacht ik aan Iran, maar dat kan ook anders. Ik ben gedreven, taai, ondernemend en ervaren in het zwerven. Voorjaar 2008 zou perfect zijn…
Why not? Voor mij zijn al deze dingen ook niet belangrijk.
Ik ben nu ook aan het zoeken van een bestemming. Zelf dacht ik aan Iran, maar dat kan ook anders. Ik ben gedreven, taai, ondernemend en ervaren in het zwerven. Voorjaar 2008 zou perfect zijn.
hehe ik ben ook in Thailand, Cambodja en Vietnam geweest. Vietnam vind ik echt een aanrader, we hebben toen in 6 weken met de motor van zuid naar noord getrokken, echt te gek. Het is nog niet zo toeristisch en heeft ontzettend mooie natuur. Alleen de je wordt gek vd toeterenden brommers/motors/autos…
Ik ga over 3 weken richting Indonesie voor een maand, dus ben druk bezig om dit voor te bereiden.
In het najaar (Oktober) ga ik voor een maand naar Nepal en Tibet. Suc6 met voorbereiden en uitzoeken waar je heen wilt. Ik ben benieuwd waar je heen gaat.
Je bent nogal wat van plan zeg.
Zo te horen hou je wel van deze hoek
Het is hier idd wel heeeel erg mooi moet ik zeggen.
Veel groen en aardige mensen.
Wel de faciliteiten van een toeristisch land, maar nod niet zoals Spanje.
Je ziet ook mensen van over de hele wereld, dat is het leuke!
hehe Ik houd echt van Azie inderdaad, maar na mijn reis naar nepal en Tibet ga ik ook maar es richting de andere kant van de wereld:) Midden/zuid amerika. Waar ben jij nu dan, nog steeds in Thailand?
Ben nu nog in Chiang Mai, ga zo weer naar Bangkok m et de slaaptrein en dan naar de River Kwai Bridge. Daarna door naar het zuiden en nog een dag of 10 maleisie.
Chiang mai daar ben ik ook geweest, maar dat was mijn laatste bestemming na 10 maanden reizen, dus was op dat moment eigenlijk alleen nog maar met naar huis gaan en leuke dingetjes kopen bezig… oja en ben ook nog heel erg ziek geweest daar, terwijl ik nooit ziek ben geweest in Azie, een voedselverfitiging van een heel leuk gezellig biologisch restaurantje… Veel plezier nog op je reis… Kuala Lumpur is een heel relaxte stad en ik ben toen naar Tioman Island geweest, echt super relaxed, je kan er erg mooi duiken. Het licht zuid oostelijk van het Malaysia, net boven Singapore.