Azië 4 wk. rondreizen (backpacken) interesse?

Hey Frank,

Ik zit zelf ook te denken aan Thailand, vietnam, Indonesie die kant op.
Ik ben al eens wezen backpacken in Australie en heb 4 maandan stage gelopen in Suriname, dus ik heb wel enige ervaring!

gr henriette

Hoi Henriëtte,

Zie dat je ook in Suriname bent geweest, hoe is het daar?

Groet, Kyara

hoi, ik ben ook van plan om in/rond november 2008 4 weken naar thailand te gaan doen en dat waarschijnlijk in combinatie met laos.
groetjes Gabsky

Hai Frank,

Dat is ook toevallig!!
Ik loop schijnbaar met de zelfde plannen dan jij.
Stuur je dus even een prive berichtje.

Grtz, Marjolein

Hallo Frank,

Kan ik mij nog aansluiten bij je groepje of ga je voor alsnog alleen???
Ik hoop snel wat te horen.

Zelf ben ik 23 jaar en ook veel gereisd waaronden een jaar op een cruiseschip gewerkt.

Gr. Sarah

Hoi Sarah,

Leuk dat je reageerd. Ik heb op het moment contact met 2 personen maar het gezamelijk vakantie krijgen wil niet lukken, we zijn nog aan het proberen of er iets te regelen valt.
Mocht het toch doorgaan… wij zijn eind dertig begin veertig en allen nog niet veel ervaring in het backpacken.
Aansluiten bij het groepje of bij een van ons zou leuk zijn mits het bij de kennismaking natuurlijk een beetje klikt.

Grtoet, Frank

Update

Benieuwd naar de stand van zaken
Veel succes

Hallo

Ik heb plannen om ong. begin oktober/november richting Azie te vertrekken. Maar dan voor ongeveer 4 maand. Ik wil eerst naar Thailand daarna nog Vietnam, Laos, Cambodja en Maleisie. Welke volgorde dat weet ik niet. Ik hoop dat het lukt in 4 maanden.
Het lijkt me leuk om met iemand samen te gaan, alleen is ook zo alleen. Of misschien voor een aantal weken samen en daarna zien we wel verder. Ik ben makkelijk en flexibel ingesteld. Verder hou ik van natuur, cultuur, gezelligheid, activiteit. Dus ik ben overal voor in.

Groetjes,
Vera

Hoi Vera,

Leuk dat je reageerd. Wat een luxe zeg 4 maanden!
Ik denk dat het voor mij de maand speteber gaat worden, dus helaas samenreizen zal dan niet gaan lukken.
Mocht je eerder vertrekken laat het je het dan nog weten?

Maar wel echt super hoor 4 maanden!! En reistip; zeker Borneo aandoen is daar echt fantastisch!!

Wens je veel reisplezier!!

Groet, Frank

Heey,

Jah maand, ik vind 4 weken een beetje kort. Als k daar dan toch ben dan maar meteen voor een langere tijd. Ik weet ook nog niet wat er met mn werkt te regelen valt…Er zijn 2 optie’s.
Ik wacht af!!

Laat het je zekr weten als de plannen wijzigen. Laat je mij dan ook even weten als je toch later vertrekt?

Groetjes, Vera
[EMAIL=“vabbink@hotmail.com”]vabbink@hotmail.com

Heey vera,
ik ga 1 nov voor 4 weken naar thailand en laos.
inderdaad 4 weken is niet lang. maar ik kreeg niet langer vrij en wilde deze baan nog niet opgeven als er ook deze opties van 4 weken was.
maar we zitten waarschijnlijk dan tegelijkertijd daar. ik weet alleen niet of je ook in nov in thailand en/of laos bent?
misschien leuk om een stukje samen te reizen?
groetjes Gaby
ik ben trouwens 27 jaar

Hoi Frank,

Ik zit zelf te denken aan een rondreis Vietnam en Cambodja, vooral Vietnam zit al een tijd in mijn hoofd. Ik heb ook maar 4 weken de tijd…wanneer ben je van plan om te gaan en hoeveel gegadigden heb je al?

Groetjes Simone

Hoi Vera,

4 weken is inderdaad vrij kort maar op het moment kan ik niet langer vrij krijgen. dan nog maar een keertje tertug;-)
Zal het je zeker laten weten als ik later kan.
Als ik je niet meer spreek heel veel plezier daar en geniet er van!!!
Groetjes Frank

heel misschien dat ik onbetaald verlof kan krijgen, anders neem k misschien ontslag. ff afwachten hoe het gaat.

Hoi Simone,

Op het moment nog één geintereseerde maar het zal moeilijk worden daar onze vakanties niet samen vallen. Verder heeft er een tijdje geleden een serieus geinteresseerde afgezegd.
Dus als je interesse hebt hoor ik het graag.

Groet, Frank

Hoi Hoi,

:chin: Wie gaat er mee? :wereld:

Dag frank,

Ik ben een belgische student van 21 en heb nu 3 maand vakantie. Ik ging van 20aug. tot 20 sept. naar Peru gaan maar dat is niet doorgegaan. Ik wil graag de wereld zien maar mijn vrienden hebben blijkbaar geen interesse of geen geld… Een voorstel is steeds welkom. De kanten van Vietnam interesseren mij wel. Ook wil ik eens naar New York vliegen van daar naar Los Angeles rijden.

Hoi Joren,

Ik vertrek van begin september tot begin oktober naar zo azie, als je serieuze interesse hebt kun je me een prive berichtje sturen.

Groet, Frank