Mijn naam is Claudia en ben 26 jaar oud.
Ik wil graag naar Australië in december 2013 voor langere tijd.
Deze reis wil ik niet alleen maken en ben op zoek naar een reisgenoot (m/v).
Ik heb natuurlijk wel een aantal punten op mijn verlanglijstje staan, zoals great barrier reef, kakadu, uluru… maar ik sta overal voor open!
Zelf ben ik een spontane, gezellige meid die wel van een avontuur houd!
Ik heb al wel vaker rondreizen (zelf samengesteld) gedaan, dus het is voor mij niet allemaal nieuw.
Ik ben van plan in oktober 2013 te vertrekken. We kunnen misschien daar wel afspreken om bepaalde stukken samen te doen?
Ik wil namelijk ook niet alles alleen doen, en een reisgenootje lijkt me wel leuk.
Mijn naam is Sintia en ik ben ook 26 jaar. Ik ben in augustus klaar met mijn master en dan is mijn plan om ook in december naar Australië (en NZ) te gaan. Ook ik zou het fijn vinden om aan het begin van de reis een reisgenootje te hebben. Ik moet nu nog wel even flink sparen om de reis te kunnen bekostigen, maar dat zal wel goed komen (hoop ik ). Ik ben ook van plan om zelf de reis te plannen, ipv met een reisorganisatie te gaan. Ik heb ook een aantal dingen die ik graag zou willen zien en het lijkt me leuk om gedeeltelijk of misschien wel heel de reis samen te reizen. Hoelang ben jij van plan om te gaan? Ik wil denk ik zo’n 3 maanden.
Leuk dat je ook plannen hebt om er na toe te gaan. Misschien kunnen we wel gezamelijk heen gaan.
Mijn bedoeling is om min. 2 maanden te gaan. Ik moet zelf nog even met mijn werk regelen of het ook langer kan, maar daar zullen ze denk ik niet zo heel veel problemen mee hebben.
Waar zou jij na toe willen (gebied)? En wat wil je absoluut gezien hebben?
Dag Hanne
ik ben ook van plan om midden of eind oktober te vertrekken. Ikzelf ben afkomstig van Torhout, maar woon momenteel in Gent. Ik zoek ook vooral een reisgenootje voor in het begin, daarna kunnen we dan nog zien of we alleen of samen verder gaan! Zou alvast een geruststelling zijn! Ik heb alvast ongelofelijk veel reiskriebels
groetjes
Veerle
Ik ben 25 en van plan in oktober mijn reis te beginnen in Australië en ik zou het fijn vinden mijn reis op te starten met een of meerdere reisgenoten. Ik heb al meerdere reizen gemaakt maar dit word mijn eerste reis alleen. Ik ben van plan 8 maanden op reis te gaan en na Australië ga ik door naar zuid-Azië. Ik kan niet wachten te vertrekken! Ik ben van plan 2 maanden te blijven.
Leuk om te horen. Heb jij al concrete plannen?
Ik zou er stilletjes aan wel aan willen beginnen, zeker een vertrekdatum vast leggen.
Misschien kunnen we wel is zien om samen te gaan. Vooral het vertrekken en de eerste week iemand hebben lijkt me leuk.
Daarna, als het klikt, kunnen we zeker nog afspreken. En anders… zijn we toch samen een super avontuur begonnen he.
Hoi
ik heb zonet een work&holiday visum geboekt en dat werd zo goed als meteen goedgekeurd:cheer: Amai, nu toch wel even slikken nu ik al 1 knoop heb doorgehakt! De plannen worden zo toch concreter, na veel erover te denken en praten! Maar ik ga ervoor! Ik ben dus voorlopig van plan om ergens midden-eind oktober te vertrekken. Ook al eens bij Connections langsgeweest om te informeren rond de vluchten. Zij zeggen me dat de meesten op Sydney vliegen en dat ook goedkoopst is. Voor de periode van het jaar lijkt dat ook ideaal. De andere luchthavens zijn gemiddeld 100-200 euro duurder. Het is ook mogelijk om je einddatum aan te passen. Ben nu wel de naam vergeten van die formule (denk open-airticket ofzo)! Maar dan komt het er gewoon op neer dat je een meerkost van ongeveer 150 euro betaald en een stukje op voorhand laat weten naar wanneer je je terugvlucht wil verplaatsen. Ik vroeg ook of je je luchthaven nog kon kiezen, omdat ik nog niet weet waar ik op het einde van mn reis ga uitkomen. Dat kan niet, maar je kan wel heel gemakkelijk binnenlandse vluchten plannen aan doenbare prijzen, 150 euro ongeveer, dus op die manier hoef je nog niet precies te weten waar je uitkomt.
Mijn plannen zijn redelijk concreet. Wat ik eerder aangaf wil ik mijn reis starten in Australië begin Oktober. Mij lijkt het idd ook prettig samen te vertrekken en de eerste dagen samen op te trekken. Ik zou het fijn vinden binnenkort een vlucht te boeken. Misschien een idee om van te voren een keer af te spreken? Ik woon in de buurt van Eindhoven. Lijkt het jullie leuk in Antwerpen binnenkort wat te drinken?
Dag iedereen!
ik zou ook graag binnenkort al mijn vlucht plannen en vind het wel een goed idee om eens af te spreken. Anders stel ik een doodle op voor diegene die geïnteresseerd zijn om in Antwerpen iets te gaan drinken? Ik veronderstel best in het weekend (zaterdagnamiddag, zaterdagavond of zondagnamiddag)?
groetjes
Veerle
Ik heb de data ingevoerd in jou link.
Het is in ieder geval een goed idee om een keer af te spreken.
Ik moet 3 uur rijden naar Antwerpen? Hoe is de afstand bij jullie? Misschien dat we een gemiddelde kunnen nemen?
Super idee, ik vul de doodle zo snel mogelijk in.
Ik moet 3 kwartiertjes rijden naar Antwerpen. Ik kom vanuit de Kempen, voor diegene die iets of wat bekend zijn. Als jullie verder moeten rijden, kunnen we misschien best een middelpunt afspreken.
Ik hoor het wel.
In ieder geval super dat we hierin verder gaan. Ik wil ook zo snel mogelijk een vlucht geboekt hebben.
Hoi
ik kom vanuit Torhout (tussen Brugge en Roeselare). Dat is ongeveer 150 km tot in Antwerpen, dus anderhalf uur rijden!
Hopelijk komen we tot 1 gemeenschappelijke datum, want ik zou er heel graag bij zijn!
groetjes!
Is maandag 1 april misschien een optie? Dan is het pasmaandag, anders gaat het eind april worden. Maar dat is toch nog een tijdje, ik zou het misschien graag iets vroeger hebben. Maar als dat niet gaat geen probleem hoor.
Anders dan die zondag 28/04 dan kunnen jullie allemaal, dus maak ik mij ook vrij die dag.
ik heb tevens nog de vrijdagen vanaf 20u30 en de dagen van de paasvakantie (weet niet of die in Nederland gelijk loopt) erbij gezet, je weet maar nooit…! Ivm de locatie, indien nodig wil ik wel nog wat verder rijden…
groeten,
Veerle
Hoi
ik wil 28 april zeker vastleggen in mn agenda, maar das dan minstens nog een maand wachten tot ik mn ticket kan boeken :so: …
En ik zou dat zo snel mogelijk willen doen want de reiskriebels zijn nogal hardnekkig maar wilde me ook wel een beetje afstemmen op jullie…
Moeilijk!
Wanneer willen jullie precies vertrekken? Ik dacht aan de tweede of derde week van oktober naar Sydney.
groetjes
Veerle