Hoi,
Mijn plan is om 1 Oktober naar AUstralië te vertekken. Mijn verlof gaat 25 September in en dan wil ik graag zo snel mogelijk vertrekken. Ik zou ook doordeweeks af kunnen spreken. 28 April duurt idd nog lang, maar als het niet anders kan vind ik het prima.
Groetjes Zoë
Hoi,
Ik zou liefst zo snel mogelijk af spreken.
Ik wil ook graag een beetje naar jullie kijken om mijn ticket te boeken, maar wil het wel zo snel mogelijk gaan doen. Ik ben van plan te vertrekken rond 8 - 10 oktober. Weet niet waarom, maar die week ergens…
28 april is nog wel echt lang he dames,
zeker als we er allemaal zo naar uit kijken.
Maar een andere oplossing is er misschien niet?
Groetjes!
Hey
ik vind dat ook nog hééééél lang… Geraken jullie tijdens de week mss ook in Antwerpen? Voor mij kan bijv. een woensdagnamiddag ook…!
groetjes!
Goeiemorgend,
Ik kan pas na 17u, ik loop stage in Wilrijk. Dus ik kan eventueel wel na men werk afspreken.
Het is niet ver om van hieruit naar Antwerpen te komen.
Groetjes
Hoi,
Wat denken jullie van de doordeweekse avond? Hanne ik woon ongeveer een half uur van Geel. We zouden eerder af kunnen spreken. Ik kan soms op een woensdag of donderdagavond.
Groetjes!
Hoi,
Ah, dat is voor mij ook goed door de week. Dinsdag & vrijdag zijn wel lastig.
Oh, een half uurtje van Geel… Dan kunnen we idd wel is afspreken.
Laat maar iets weten.
Groetjes
Hoi
ok als we in Antwerpen afspreken? Dat is wat meer te doen voor mij, want ik kom al van ver!
ik pas morgen de doodle aan met de woensdag erbij…
groetjes
Veerle
Ziezo. Ik moet de doodle wel zelf nog invullen, maar heb mn agenda hier niet!
Hallo Claudia,
Australië is echt een geweldig land! Ik heb al delen van Australie gezien zoals o.a. Melbourne, Sydney, Brisbane, The great oceaan road afgereden etc. Maar ik wil aan het einde van dit jaar weer terug om te gaan backpacken. Misschien kan ik een stuk met jullie aanhaken?
Groetjes,
Patty
Hoi
Doodle ingevuld. Volgende week woensdag? De woensdag erna kan ik niet…
groetjes
Veerle
Hoi iedereen,
volgende week woensdag moet mij wel lukken…
Voor mij is dat goed.
Groetjes
Nog geïnteresseerden? Evt. rond 17 of 18u? ik zou met de trein komen vanuit Gent…
Ik moet werken tot 17u. Is het dan goed 17u30 te nemen? Ik ben niet zo bekend in Antwerpen & vanuit Wilrijk naar daar rijden is niet lang, maar kan wel eens moeilijk worden. De straten in Antwerpen kennende 
Ik lees het wel.
Groetjes!
Dat is zeker goed voor mij ! Afspraak aan het station?
Al de rest natuurlijk ook welkom!
groetjes
Veerle
Hoi,
Voor mij gaat woensdag helaas niet lukken. Ik vind het erg jammer dat ik er niet bij kan zijn. Als jullie willen laat maar weten hoe het was en als jullie nog een keer wat af willen spreken hoop ik erbij te zijn.
Groetjes Zoë
Hoi
eventueel kunnen we de 28ste april dan nog eens afspreken in A’pen? Ik houd je zeker op de hoogte!
groetjes
Veerle
1 like
Hoi iedereen,
Veerle & ik hebben daarstraks afgesproken in Antwerpen … een zeer leuke ontmoeting, van mijn kant 
Wij hebben toch wel wat concreet gemaakt. Binnen dit en 2 weken zal onze reis geboekt zijn.
Tussen 7 en 20 oktober zullen wij richting Australië vliegen. We gaan samen naar het reisbureau om daar een vlucht te boeken.
Moesten jullie nu ineens ook zin hebben om de grote stap te zetten, kunnen we altijd wel afspreken om samen naar het reisbureau te stappen.
Maar anders hadden we het idee om toch zeker en vast op 28 april af te spreken. Een middelpunt voor ons allemaal, waar we ideeën kunnen uitwisselen. Misschien hebben jullie daar tegen ook al concrete plannen en kunnen we met z’n allen aan het grote avontuur beginnen.
Wat denken jullie hiervan?
Groetjes
Hanne
Hoi allemaal,
Dat klinkt erg goed! Fijn dat het klikte tussen jullie. Super om de afspraak 28 April door te laten gaan. Ik heb de lonley planet van Australië gekocht en als je daarin begint te lezen kan ik niet wachten te vertrekken! Ik ben erg benieuwd naar jullie ideeën. Ik wil best mee naar het reisbureau, maar ik dacht eraan mijn ticket online te boeken omdat ik nog meer landen wil bezoeken. Ik kan altijd mee gaan om te kijken wat zij te bieden hebben.
Groetjes Zoë
beste Veerlee, mag ik jou vragen hoe jij je working holidays visum hebt geboekt?? Hartelijke groet, Jennifer
Hoi
de ontmoeting was inderdaad heel fijn! Het plan is voorlopig om komende zaterdag of zaterdag 13 april te boeken. Maar als ik Hanne goed heb begrepen, toch meer kans voor de 13de. We zouden dat hier dan in Gent samen doen, dan hebben we zeker dezelfde vlucht.
Site voor het visum: http://www.immi.gov.au/visitors/working-holiday/417/
groetjes
Veerle