Preciesā¦:):)![]()
Ook ik vul niet echt iets inā¦heb geen relatie daar, behalve dan met het land!
EN⦠ik ben getrouwdā¦met een hollandse jongen(toen)/man(nu)ā¦het was een vakantieliefde die we na de vakantie hebben verlengd, tot een huwelijk en nu zijn we bijna 27 jaar verder en nog steeds gelukkigā¦
HET KAN DUSā¦en volgens mij overal. Overal zijn goed en slechte mensen⦠als je maar eerlijk naar de ander en jezelf kijkt. En je wel blijft denken dat het eerst maar een paar weken is, en niet meteen in de 7de hemel bent/blijft.
Mn man zegt altijd het is net een boom: eerst een knakbaar twijgje, langzaam in een kleine boom die nog kwetsbaar is voor virussen en schimmels en dan langzaam, door de jaren heen groeit het uit tot die grote massieve eikā¦:wub:
Ook ik wil over een jaar nog wel mijn mening geven hoor! Ik ken mijn mannetje al ruim 2 jaar!!
Ik kan me voorstellen dat er wel een (groot) aantal jongens tussen zitten die het echt niet menen, en alleen maar om 1 ding gaat⦠Maar het kan echt ook anders!!
Ik ken mijn liefke al 3 jaar, en het is nog steeds dikke mik.
Wie weet zijn we volgend jaar wel getrouwd en hebben we 6 kinderen.
Hahaha ik hou jullie in elk geval op de hoogte, maar tussen ons zit het vooralsnog hartstikke goed!!
Groetjes Rachel
rachel,
hoeveel kinderen heb je nu al?
Ik denk dat het zeker kan slagen! Ik heb zelf ook een relatie met een turkse jongen. Ik ken hem al vier jaar, dusssssā¦
Net zoals Beps ben ik ook al jaren gelukkig getrouwd met mijn lieve hollandse mannetje. Wij beiden zijn dol op Turkije en de bewoners ervan. In de loop der vakanties daar heb ik wel het een en ander meegemaakt met nederlandse meisjes met een turkse vakantieliefde. En helaas waren dat geen goed aflopende dingen. Uiteraard zijn er ook relaties die wel stand houden, zoals overal zitten er altijd goeie en kwaaie door elkaar heen. Als ik heel eerlijk mag zijn dan hopen wij van harte dat onze dochter (nu ruim 14) geen relatie zal krijgen met een turkse man. Hoe lief en aardig we ze ook vinden. Manlief en ik zijn toch bang dat het op de lange duur niet goed zal gaan door cultuurverschillen e.d. Maar goed, de tijd zal t leren. En al degenen die wel een super relatie hebben met een turkse partner wens ik heel veel geluk en liefde toe.
Zoals hierboven al gezegd: er is een verschil tussen een vakantieliefde en een echte relatie. Het kan natuurlijk heel goed gaan. Ik denk dat voor veel jongens wel meespeelt dat zij in Turkije geen goede toekomst op kunnen bouwen en dat ze denken dat ze dat in Nederland wel kunnen.
Verder kunnen er natuurlijk problemen met het geloof en familie ontstaan, wat zeker niet onderschat mag worden.
Maar nog steeds: als je denkt dat hij of zij de ware is dan moet je er gewoon voor gaan. ![]()
ik heb nee sommige bedoelen het goed maar de meeste zijn slechterikken gedaan, maar ik vind dat het wel een kans van slagen heeft, maar denk dat er veel slechterikken tussen zitten
Nou spannend hoor, mijn turkse vakantieliefde kende ik 2 weken daarna veel gebeld en geschreven, toen na 2 maanden terug gegaan om kennis te maken met zijn familie daar, paar maanden later groot feest (jazeker we zijn getrouwd!), collegaās van mijn werk en mijn familie daar erbij, 3 maanden wachten op zijn visa, toen kwam hij naar nederland, en nu al weer bijna 7 jaar erg gelukkig getrouwd en een dochtertje van 3,5 jaar oudā¦we hebben aan geloof/cultuurverschil allebei water bij de wijn gedaan en het gaat perfect! We zijn hard aan het sparen zodat we lekker met onze oude dag daar kunnen wonen, en hebben daar erg zin in. En ik ben nog nooit zo gelukkig met een man geweest, dus voor mij heeft onze vakantieliefde erg goed uitgepaktā¦en ik heb een schat van een man (en hij mij als vrouw)ā¦hihi:zon02:
Kijk!..Dat is nou is leuk om te horen!;);)![]()
:wub: a true successtorie!
@t Martinbrons,
nee ik heb zelf geen kinderen en mijn vriend ook niet. Maar je weet het maar nooit natuurlijk!!!
Groetjes Rachel
Altijd leuk om zoān succes verhaal te lezen. Super!
Ik denk van welā¦
Een vriendin van mij is nu zwanger van een jongen uit Turkije. Over 1,5 week wordt de baby verwacht. Zij doen er echt alles aan om elkaar te zien⦠Het is lastiger een relatie in het buitenland, maar het kan er is zeker wel een kans van slagen! Het maakt niet uit waar iemand zit, als de liefde maar diep genoeg zit!
Definitely. Ik ben 3 jaar samen met mijn allerliefste, sinds 3 maanden wonen we samen in Nederland en we gaan volgend jaar in Nederland trouwen. Het vergt aanpassingsvermogen van beiden kanten en openheid naar elkaar toe. En het allerbelangrijkste: eerlijkheid en vertrouwen in elkaar. Het lukt lang, lang niet iedereen, maar het kan absoluut.
Ik ben getrouwd met mijn vakantie liefde.:vak02:
Overal zijn rotte appels maar om nu iedereen over 1 kam te scheren vindt ik tever gaan.
ĆiƧek
hy cicek!!
is that u?? lang nix van je gehoordā¦! alles goed?
?? Geen idee wie jij bent bloem hahaha
Maar een leuke naam
dat heb je zeker.
Om antwoord te geven op je vraag:Ja het gaat goed met mij.
we hebben hier een tijdje terug ook een cicek gehad⦠die woonde ook in turkije met dr turkse vriendā¦
hebben al een hele tijd nix meer van gehoord en dacht⦠misschien ben jij dat⦠vandaar!