Askim klaagmuur

@missy1993
BENDE my precies hetzelfde hahahaha. en ik word er helemaal gestooooooooord van. maar ik heb besloten me er niet meer druk over te maken als hij wilt komen komt hij maar en anders gaat hij maar iemand anders zoeken die beter is dan mij :wink:

x

ik haat het datie afscheid nemen haat, maatste dag van reis zagk hem niet en hij gaat ook nooit bye zeggn ofzo grrr

Binnen 28 dagen gaan we samen op reis. Dan zit zijn werk erop en kunnen we uitmaken of we echt wel voor elkaar willen gaan. Privé, met zijn 2tjes.

Alleen boek ik het vliegtuig, het hotel. Ik stuur hem een berichtje door met het goede nieuws! Hij reageert heel enthousiast, met de volgende woorden: “omg babe, like dreams come true! i will make you happy every minute of our holiday, seni çok seviyorum”!
Ik ga met een zalig gevoel naar bed, en als ik 's ochtends opsta zie ik een superlang bericht met problemen…
Hij zit in zijn laatste jaar aan de universiteit!
En voor wanneer wij geboekt hebben, zou hij zich moeten presenteren op de universiteit. Bepaalde papieren ondertekenen.
Pas op, ik heb hem dit zeker 10x op voorhand gevraagd, of er geen probleem was met de universiteit.
Neen hoor! die zou pas op 5 oktober beginnen!
Grrrrr, ik had hem zo door de telefoon, of laptop door kunnen trekken…

Heb dan maar voorgesteld om alles te annuleren, maar dat wil hij dan ook weer niet.
Hij wil precies niet begrijpen dat ik niet graag zou hebben dat hij in de problemen komt.
Een turkse man is geheel nieuw voor mij, maar ik krijg er soms echt geen hoogte van!

sevgilim, dit kan nog 88 keer veranderen hoor.
Laat het maar op je afkomen, ik weet niet tot hoelang je kunt annuleren? Maar hij moet je voor die tijd duidelijkheid geven.
Turken en plannen gaat niet samen :slight_smile:

haha wat een toeval zeg vanaf ik dit geposed heb doetie het plots terug goed :slight_smile:

Ja Mutlu, …
heb al zo een flauw vermoeden, annuleren kan nog vrij lang, alleen zijn mijn vakantiedagen op het werk al goedgekeurd en ook het vliegtuig. En deze 2 kan ik niet meer annuleren!
Hotel is geen enkel probleem.

Hij kan me zo een goed gevoel geven, maar na amper een paar seconden kan hij me ook doen veranderen in een donderwolk :confused:

sevgilim wen er maar vast aan als je met een turk uit turkije bent :smiley: hahahaahhaha
Ik heb 3,5 jaar lang een relatie gehad met een turk, nooit ergens last van gehad als hij een afspraak maakte kwam hij die ook na als ik kwam, was hij op het vliegveld. Sinds 1 jaar is dit over en sinds mei ben ik weer verliefd geworden op een andere turk. :S hoe kies ik het uit geen idee… hhahahaha
Maar deze jongen zegt wintertime we are together, dus ik denk het seizoen is afgelopen in november, maar gister kreeg ik te horen dat hij nog 4 mnd moet werken, dus ik zeg tegen hem ik zie je dus pas in 2013???
Nee hoe kwam ik daar nou bij? nou eind augustus + 4 maand is in mijn ogen eind december, geen tijd vanuit mijn kant dus januari hahahaha, maar goed ik weet dat het rustig kan veranderen dus ik maak me er totaal niet druk om, we zien het wel :wink: oja ik boek ook altijd pas 2 weken voor die tijd mijn ticket :smiley:

:smiley: dus wees geduldig en je zult zien dat het wel goed komt :smiley:

Alé, bedankt voor de tips Mutlu :slight_smile:
Zal er rekening mee houden, in het vervolg. Hahaha.

Groetjes

:slight_smile:

Iemand zin in een extra askim? De mijne mogen jullie gratis erbij hebben… Word af en toe gestoord van hem!

Mexx ik heb genoeg aan één askim :smiley: Hopelijk is het al beter?