Animator Zijn In Turkije

Hallo ik ben de verantwoordelijke van een animatieorganisatie in Turkije. En aangezien ik zie dat er vele mensen opzoek zijn naar een job in Turkije denk ik wel dat ik jullie daar wel zou kunnen bij helpen dus aarzel niet(man of vrouw) om contact met mij op te nemen(plaatsen zijn bijna op) 00905364213980. Dan kunnen we verdere afspraken maken of kan je inlichtingen bekomen. Ýnternet kan ook maar daar ik het zeer druk heb nu met alle animatoren en guest relation aan ter werven en te plaatsen kan het zijn dat het enige tijd duurt voor ik antwoordt en dan zou het mischien al te laat kunnen zijn

Er is toch mider interresse dan ik dacht

hoi didi2,

ik heb vannacht een sms van je gehad.
en er net eentje terug gestuurd…
ik hoop dat ik iets van je hoor want ik ben echt hard op zoek naar werk!!!

dus ik hoop snel iets van je te horen!!!

groetjes myrna :smiley:

ik heb gemaild!!!

ik heb je gemst
kan nu nml niet bellen

voor de mensen die mij gebeld hebben kunnen hun cv doorsturen naar diederiekmartens@msn.com of diditurk@msn.com. ook voor myrna heb je proberen te bellen maar kon geen contact met u hebben omdat u telefoon steeds gesloten is dus gelieve zelf contact te nemen. voor nu ben ik dringend op zoek naar iemand die nederelands en duits spreekt voor in een animatieteam te werken dus wie geinterresseerd is gelieve contact op te nemen. ook voor de zomer zoeken we nog steeds mensen dus gelieve cv door te sturen en ik antwoordt dan zo spoedig mogelijk

Ik mail je over 2 uur, ik zit nu nog (niet te geloven) op school… Als ik thuis kom, stuur ik meteen mn cv op… Hoewel ik dacht dat ik dat al had gedaan!!!

ja je had dat al gdaan maar ben alles kwijt sorry daarvoor
bedankt voor je mailtje heb reeds geantwoordt

en heeft er al iemand wat gehoort ik wil ook na mijn examen weg :smiley: lekker

hoi didi2,

mag ik weten wat de naam is van de organisatie waar jij voor werkt? want ten eerste vind ik t een beetje raar dat je dit topic plaatst en vervolgens, als er meiden reageren, niets meer van je laat horen!!

hoop graag nu wel bericht van je te ontvangen!!
denk namelijk dat er wel meer meiden zijn die toch meer info willen over t bedrijf waar ze (misschien) komen te werken!

groeten myrna :smiley:

Hallo

Er leuk maar de site kun je niet bekijken, want ze zijn aan het werk met de site

groetjes

ja dat zegt ie :wink:

binnen enkele dagen is de site online. nu nog niet. dus ik wacht nog ff af

haha :lol:

goedemorgen jac!!!

ik wacht ook ff op de site en dan zie ik wel weer verder!!

hoe is t met je nur? alles goed?

Waar ergens in cyprus kan je aan het werk? Welke streek? Turks of Grieks deel?

Groetjes

Originally posted by myrna@18-01-2005, 20:19:28
** haha :lol:

goedemorgen jac!!!

ik wacht ook ff op de site en dan zie ik wel weer verder!!

hoe is t met je nur? alles goed?

groetjes myrna :smiley: **

we wachten gewoon allemaal af.

ja met mij is het wel ok. Ik ben nu 3 weken verder en Emin en ik hebben net een heel lang gesprek gehad. In die 2,5 jaar dat ik hem ken hebben we volgens mij nooit zo lang gesproken. Over ons natuurlijk. het was een heel emotioneel en heel fijn gesprek en hij heeft me nu echt toegegeven dat hij echt heel veel van me houdt, maar hij is heel bang dat als ik bij hem kom wonen, ik het misschien maar een paar jaar volhoud en hem daarna in turkije achterlaat omdat ik weer terug wil naar mijn ouders. dus het was wel heel heftig. het is niet ok tussen ons, maar we hebben bepaalde dingen besproken waardoor dat het misschien wel weer zou kunnen worden maar dat wachten we nog even af. we gaan beiden goed nadenken over hoe of wat. en als er nu een beslissing gemaakt gaat worden: dus of ik daarheen, of wij nu echt helemaal geen contact meer, gaat dat wel een beslissing zijn die we samen maken en dat geeft wel een heel goed gevoel.

Dat was het relatie gedeelte. Verder gaat alles eigenlijk wel ok. Behalve dat ik nu ziekig ben. Druk aan het werk. Verder eigenlijk niets bijzonders. Kijken waar ik naar op vakantie wil :wink: voor het geval dat.

hoe is t met jou verder?

groetsels alexia

hey nur,

zo, dat is idd best heftig!
maar fijn om te horen dat jullie er toch nog zo goed over hebben kunnen praten ondanks dat t natuurlijk over de telefoon ging…
ik hoop voor jullie dat jullie een beslissing nemen die t beste is voor beide en dat jullie allebei gelukkig worden…

nou, met mij gaat t eigenlijk wel goed. heb goed werk hier enzo, maar heb t eigenlijk al weer gezien hier dus kan niet wachten om weer richting turkije te gaan. dus laat de zomer maar weer beginnen!!.. :smiley:
heb niets meer van kaan gehoord, is misschien ook maar beter zo voorlopig. ik weet dat ik niet de liefste ben geweest tegen/voor hem, maar hij is ook niet altijd te volgen en volgens mij heeft ie dat nog niet echt door.
ik denk gelukkig wel minder aan hem dus dat maakt t voor mij makkelijker (of ik blok mijn gevoelens voor hem, wat ik meestal doe)
maar 1 ding ben ik wel achter gekomen en dat is dat als ik hem deze zomer weer zie dat ik dan toch echt een knoop moet doorhakken voor mezelf… en dat we dan eerst serieus moeten praten. voor mij is dat ik echt voor hem moet gaan en niet meer moet gaan flierenfluiten. en voor hem is dat hij nu dan toch maar eens moet gaan nadenken wat hij nu precies wil met mij. wat hij zegt wel dat ik er een potje van maak maar hij kan er zelf ook wat van! eerst mij helemaal gelukkig maken en samen lekker slapen en dan de volgende ochtend zeggen dat we gewoon vrienden zijn! <_< sorry maar daar word ik echt gek van!!

nou, ik ben bang dat ik zowieso niets meer van hem hoor zolang ik nog in nederland ben dus ik hoop dat t snel april word zodat ik hem weer zie…

groetjes myrna

hoi hoi

ja ik laat het nu maar even zo. hij moet denken wat hij wil. ik weet het, heb ik hem ook gezegd, en als hij ja zegt, ga ik daar ook voor. maar dat ligt nu bij hem en hij was ook blij dat ik zo duidelijk was.

tja, jullie gaat ook wel lekker. het is idd beter dat jullie even elkaar met rust laten. zo op afstand elkaar niet begrijpen is ook niet lekker.
tja, en niet de liefste zijn en alles: afstand. dat is juist het rottige.
knopen doorhakken is inderdaad wel eens goed, maar ik ken het, het is niet makkelijk. gewoon kijk hoe het allemaal gaat lopen tussen jullie en ook echt eerlijk gaan zijn tegen hem hoe je je voelt.

wanneer ga je weer naar turkije dan? ga je er werken?

Beetje stom, maar las het regeltje over het hoofd.
Stom stom en nog eens stom

daag

haha geeft niets hoor jac!! maar vond t ff leuk om daarop te reageren… :wink:

nur, ik ben van plan om net als vorig jaar in april weer richting turkije te gaan. en dan ook weer gaan werken voor 6 maanden ofzo. eerst maar ff afwachten of ik word aangenomen waar ik heb gesolliciteerd… ik hoop t wel want ik heb er heel veel zin in…

Relax man als het lukt…
waar heb je gesolliciteerd??
Ik hoop ook echt naar Alanya te kunnen…helaas nog ff wachten waar ik geplaatst wordt.