Animator Zijn In Turkije

Ik heb WoW gister gemaild, op 2 verschillende emailadressen, en ik hoop dat zij het naar de juiste persoon kunnen doorsturen!!! Hopen dat dat wat wordt, en anders moet ik nu toch echt ook andere hotels gaan mailen!!!

Morgen maar eens kijken of dat seasonjob wat is…

Hey hallo

Succes. Hoop echt voor je dat je antwoord krijgt anders moet ik maar effe mailen.

Ik krijg nog steeds mail van wow topkapi.
Als ik mail van hun krijg zal ik het gelijk voor je vragen

groetjes

hey starshine,

ik heb gesolliciteerd bij bistro floyd in alanya.
ken je dat? echt heel gezellige tent en omdat ik al veel ervaring heb in de horeca en t heel erg mis hoop ik echt daar aan de slag te kunnen van de zomer!! dus ik ga vande week ff mailen dat ik t toch zo snel mogelijk wil weten want anders moet ik op zoek naar iets anders… ik wil anders ook graag in de haven werken in een disco achter de bar, maar weet dat dat haast niet gaat lukken want ze willen alleen maar turkse mensen achter de bar hebben… <_<
ach, ik zie wel!!

en jij dan? waar ga jij werken dan??
groetjes myrna :smiley:

hallo
wij zijn dido entertainment animation and organizasyon. voor myrna ik zend enkele malen sms naar u maar nooit worden deze berichten afgeleverd dus kan ik geen verder contact met u hebben sorry, voor informatie kunt u steeds bekomen via email stuur mij de vragen door en die zullen allemaal beantwoordt worden.
Dank u voor de interresse van dutch entertainment team en ik hoop ook dat we verdere afspraken kunnen maken

groeten

hoi didi2,

dank je voor de info, maar ik heb intussen al een baan gevonden!!

maar je weet maar nooit voor volgend jaar!! :wink:

groetjes myrna :smiley:

de laatste paar plaatsen…

kijk gauw op www.wanna-go.nl

als animator in luxe hotels werken aan de zuidkust van turkije!

wanna go?
go!

Volgens mij is dit een oplichter :lol:

Nee is niet waar!! je weet niet waar je over praat!! ik ga ook via wanna-go naar turkije en ze hebben t egt wel netjes geregeld!!

Ooit hadden ze van wanna-go hier een oproep… toen heb ik gereageerd met de boodschap dat de tekst op hun website gejat is van andere sites, en daarna hebben ze hun oproep direct verwijderd. Vind ik toch niet helemaal getuigen van veel professionaliteit. Ik zou er persoonlijk niet mee in zee gaan.

Wanna go is een redelijk nieuwe organisatie die alles zeer netjes geregeld heeft!! En wat jij zegt over de website daar weet ik nix van ik weet alleen wel dat de tekst op al dit soort sites erg op elkaar lijkt. Als je nu op de website gaat kijken dan zie je dat er zelfs hotels op staan waar wanna-go voor werkt. en ook staan ze ingeschreven bij de kamer van koophandel. En ook hoef je nix te betalen om aan het werk te kunnen wat bij andere (ook grotere en bekende) bedrijven vaak wel het geval is…
Dus mogt het toch neit helemaal goed zitten heb ik geen geld weg gegooid.
En als je ff goed kijkt dan zie je dat er nog steeds berichten van wanna-go opstaan… Ik snap dat je er twijfels bij hebt maar ik heb egt eerst dingen nagekeken voordat ik ook maar iets tekende en dat ze ingeschreven staan bij de kamer van koophandel betekend dat ze zoiezo een geldig adres op hebben moeten geven dus mogt er iets gebeuren kan je ze altijd achter halen…

Gr Nicky

Originally posted by nicky007@11-03-2005, 19:54:22
** Wanna go is een redelijk nieuwe organisatie die alles zeer netjes geregeld heeft!! En wat jij zegt over de website daar weet ik nix van ik weet alleen wel dat de tekst op al dit soort sites erg op elkaar lijkt. Als je nu op de website gaat kijken dan zie je dat er zelfs hotels op staan waar wanna-go voor werkt. en ook staan ze ingeschreven bij de kamer van koophandel. En ook hoef je nix te betalen om aan het werk te kunnen wat bij andere (ook grotere en bekende) bedrijven vaak wel het geval is…
Dus mogt het toch neit helemaal goed zitten heb ik geen geld weg gegooid.
En als je ff goed kijkt dan zie je dat er nog steeds berichten van wanna-go opstaan… Ik snap dat je er twijfels bij hebt maar ik heb egt eerst dingen nagekeken voordat ik ook maar iets tekende en dat ze ingeschreven staan bij de kamer van koophandel betekend dat ze zoiezo een geldig adres op hebben moeten geven dus mogt er iets gebeuren kan je ze altijd achter halen…

Gr Nicky **

Ik geloof best dat ze alles netjes geregeld hebben… ik ken het bedrijf verder niet. En ik heb het niet over teksten ‘die op elkaar lijken’ maar over regelrechte plagiaat. Teksten letterlijk overnemen van andere sites en verwijzen naar de beschrijving van een hotel op de site van een touroperator (Enka Reizen).

Ik heb natuurlijk geen idee of dit een ‘goed’ of ‘slecht’ bedrijf is… zoals ik al schreef heb ik zelf nooit met ze te maken gehad. Ik vind alleen de manier van werken een beetje twijfelachtig, dat is alles wat ik zeg.

En ingeschreven staan bij de kvk wil ook niets zeggen… iedereen kan zich inschrijven bij de kvk.

dat weet ik maar je hebt wel legitimatie nodig om je in te schrijven dus het adres en de persoonsgegevens die ze bij de kvk hebben kloppen zeker… Daarom heb ik mij ingeschreven als er verder iets “naars” gebeurt kan ik toch nog achterhalen wie en wat!! En ik ben van Mening dat je bij werk in bijvoorbeeld turkije tcoh nooit 100% zekerheid hebt maar goed ik vertrek 3 April en gaat het goed laat ik het horen maar blijkt het niet goed geregeld te zijn dan laat ik het ook zeker horen!!

Gr Nicky

Beste Lezers,

Tegen deze ranzige oproepen waarschuw ik iedereen.
Dit verwijder ik ook direct.
Laat het een waarschuwing zijn voor toekomstige luchtballonnen.

Jullie Forumbeheerder,

Hans.

Tsja… t blijft altijd maar afwachten of een organisatie nou wel of niet deugd.

Ik heb een paar weken geleden wel een brief met CV gestuurd naar Wanna-Go, maar tot nu toe helemaal niets gehoord. Niet eens een afwijzing ofzo, nou dat vind ik wel raar. Bovendien staat er op de site niet eens een adres van waar ze te vinden zijn, alleen maar een mobiel nummer. Komt ook niet bepaald professioneel over als je t mij vraagt. Maar ja, dat is dus als je t MIJ vraagt… B)