Hallo allemaal
Ik zou heel graag werken als animator in Turkije voor een aantal maanden. Kan er mij hier iemand bij helpen hoe ik dat moet doen, ofi is er iemand die dat al eens gedaan heeft en hoe was dat daar?
vele groetjes en bedankt.
xxxx B)
Hallo allemaal
Ik zou heel graag werken als animator in Turkije voor een aantal maanden. Kan er mij hier iemand bij helpen hoe ik dat moet doen, ofi is er iemand die dat al eens gedaan heeft en hoe was dat daar?
vele groetjes en bedankt.
xxxx B)
hoi…
je kan het ook proberen via www.wanna-go.nl via daar ga ik ook naar turkije
Gr Nicky
Hallo Nicky
Ik wil ook via wanna-go werken in Turkije, alleen doet het 06 nr het niet! Kun je mij vertellen hoe je ze te pakken hebt gekregen?
Groetjes Sabrina
Je kunt ze ook e-mailen…
Hallo
Ja dat heb ik gedaan maar hij kan niet verstuurd worden omdat hun inbox te vol is.
Nicky ik zou graag van je willen weten, wanneer je te horen heb gekregen dat je daar mag gaan werken en waar en voor hoe lang.
Groetjes Sabrina
Hallo allemaal!
Net als jullie zou ik graag als animatrice werken in Turkije.
Hebben jullie het via www.wanna-go.nl gedaan of langs een andere weg? Ook, weet iemand of er een vereiste leeftijd is om als animator aan de slag te gaan?
Is hier iemand die al gewerkt heeft als animator en een positieve of minder positieve ervaring had? ![]()
Ik heb, zoals je leest, nog veel vragen, hopelijk kan en wil iemand deze beantwoorden!
Alvast bedankt x
Ja als animator dat moet wel leuk zijn.
Is jou dat geluk via de site wanna go.?
En wat moet je daar juist voor kunnen allemaal kan je me iets meer info geven?
groetjes kelly
Hallo B,
Ik lees dat jij animatie werk zoekt in Turkije. Ik kan je hierbij misschien wel helpen.
Ik ga elk jaar met mij gezin en nog een gezin naar Turkije. Naar het hotel Club AliBey in Manavgat/Kizilataç. Wij vinden het erg leuk en kennen daar veel mensen van het personeel en het animatie. Een duitse vriendin heeft aan mij gevraagd, of ik sites in de gaten kan houden voor Nederlandse mensen die in het animatie willen werken.
Ik vond jou op deze site, Ik weet niet wat je er van vind… Als je echt intressen hebt is ons e-mail misschien wat makkelijker,
Ik hoor graag van je. Groeten Nicole
a
Hallo,
Ik weet niet of ik dit goed doe, want dit is de 1e keer dat ik iets plaats en dat ik op deze site ben.
Maar ik heb erge intresse in wat je B. voorsteld.
Ik ben 20 jaar en word eind nov. 21 ook zit ik op turkse les, en zou daar graag willen werken/wonen.
Ik hoop nog iets van je te horen.
Groetjes,
Sabje
Dag Nicole,
ik ben zeer geïntereseerd in deze job. Kan je hier nog wat meer info omtrent geven aub?
Alvast bedankt,
Maya
Hallo,
ik ben net terug van vakantie in turkije en zou doodgraag in een animatieteam willen zitten. Zou iemand mij alsjeblieft kunnen helpen?
Alvast bedankt
groetjes Julie