Ik hoop dat iemand ons kan helpen… Het gaat over mijn vriendin die dolgraag naar Turkije wil gaan om te gaan werken daar in een hotel bijvoorbeeld. Ze heeft al een aantal sollicitaties verstuurt maar het wil niet echt lukken tot nog toe . Heeft iemand nog suggesties, tips of handige weetjes voor haar??? Ze heeft het vorig jaar ook gedaan bij Kidsworld. Nu kan ze daar helaas niet terecht vanwege tekort aan plaatsen…
Probeer het eens via www.wanna-go.nl via deze organiatie ga ik ook… je moet wel 18 zijn en je verdient maar 450 in de maand maar je krijgt wel kost en inwoning…
Miss heb je er iets aan.
Joh bedankt voor je reactie… Ik heb er van gehoord ja mmar ook vooral dat het niet een heel hoog aangeschreven bureau is… dus ik hoop dat er meer mensen zijn die ons hier wat over kunnen melden??? Mensen met ervaring bij dat bedrijf… goed of slecht…
Dit bedrijf is dit jaar gestart dus er zal niemand zijn met ervaring als je op de site kijkt staat er een telefoon nummer bij miss kan je gewoon een x bellen wie weet
Weten jullie een site waar je meer kan vinden over solliciteren in Turkije?? We zoeken ons rot maar vinden vrij weinig… Weet iemand misschien hotels in Turkije van bekenden of zo waar ze mensen nodig hebben in de animatie en bij voorkeur de kinderopvang daar???
Ik ga zelf volgende week zaterdag naar Alanya om daar te gaan werken in hotel Club Paradiso en volgens mij zochten ze ook nog mensen voor het animatie team.
Ik zal het morgen meteen nog ff vragen en dan laat ik het hier wel even weten.
t is belangrijk dat je contacten hebt in de stad waar je wilt gaan werken. als je nog nooit daar bent geweest kom je er moeilijk tussen!!!
mijn advies is dan ook om gewoon op de bonnefooi naar turkije te gaan en dan op zoek gaan naar werk…
wat wil je precies voor werk doen? echt alleen kinderanimatie of ook voor volwassenen? want dan heb je vaak meer kans.
en meestal vind je wel gauw werk want ze hebben graag nederlanders in t animatieteam omdat die nu eenmaal goed en hard werken!!