Allerleukste, Mooiste Of Romantische Herinnering?

@miran…waarom ben je zo lang niet het forum geweest dan…?

haha…toennet foto’s gekeken…blijft leuk!!
mijn vriendin en ik geven obers enzo die we niet van naam kennen altijd een bijnaam…slufke, snuupke 2, hou van jou, …te lomp.
hmzz…ik geloof niet dat er een dag voorbij gaat dat ik niet aan turkije denk…!!
ik kan me het hekje nog zooo goed herinneren…we wilde erover heen klimmen omdat we anders helemaal om moesten lopen :blink:
naja staan we met zn 2e op dat hek…zien we aan de overkant allemaal mensen op een terras zitten die ons nogal dom aan het bekijken waren…hah niet dat ik anders gekeken zou hebben als ik daar zaten ik zag 2 van die idioten over een hek klimmen…naja dat viel me net ff binnen.

ik kam een keer later thuis dan mn vriendin, ik kloppen, hoort ze niet :angry: smse…reageert ze niet <_< bellen, kloppen alles tegelijk…ze slaapt gewoon door
naja…die kamermeisjes me aankijken…voelde me hendig voor l*l staan…gaan op een gegeven moment zo een meisje weg en komt terug met een chef ofzo…en ja hoor…die had de sleutel bij zich…kon in uiteindelijk gelukkig toch na binnen…zo blij :smiley:

hmmzz…nog veel meer herinneringen…
ohh…wil zo graag terug…!!

xxx

filiz

Hihi meis !

We kennen het hier allemaal … zo te horen heb je wel n hele leuke vakantie gehad !! :smiley: Ik denk ook nog wel elke dag zo’n beetje terug … maar k gaa me nu maar focussen op de vakantie die me over n paar weekjes tegemoet gaat komen … Frankrijk !! :smiley:

Kusje …

LBE …

Jaa k snap het ook wel … ben er zelf ook een tijdje ‘tussenuit’ geweest … vond het ook op de een of andere manier moeilijk omdat anderen wèl naar Turkije gaan en ik dit jaar niet (volgend jaar wel weer waarschijnlijk, maar tog …) maar ik miste de gezelligheid hier en het feit dat mijn vriendinnnen gewoon niet snappen wat er nou zo geweldig is aan ‘ons land’ hihi ! Dus dat is gewoon een reden dat k hier weer ‘terugkwam’ en heb zo het idee dat jij misschien ook wel een beetje de ‘gezelligheid’ miste of heb k het verkeerd ? :unsure:

Maargoed … k moet maar eens gaan opschieten moet zo weer naar school !

Kusje …

Sharon

…mijn vriendinnen werken ook niet echt mee…ze worden gek van me als ik weer over turkije begin…of als ik moet lachen dat me een herinnering te binnen schiet, ze begrijpen het gewoon niet echt.
mee voor een vakantie gaan ze niet…want er zitten alleen maar turken daar :blink: :unsure: naja waarom ga je dan wel na spanje???
gelukkig is mijn beste vriendin (met wie ik dan ook altijd naar turkije ga) ook helemaal turkeyminded :smiley: met haar kan ik uren kletsen over vakanties, herinneringen en natuurlijk over het terug gaan!!

heerlijk…!!

liefs, filiz

filiz…ik weet precies wat je bedoeld :wink: hahahahaahha…
ff denken nog een leuke herinnering van mij…
TOMORROW!!
haha dat was vorig jaar in een hotel…wij waren aan het praten met een animator…hij sprak eiglu kalleen maar goed turks…en verder kon hij niet echt veel verstaan…hij wilde gaan slapen dus ik zei van zulle we afscheid nemen…loopt ie weg en blijft hij maar schreeuwen TOMORROW… mijn vriendin en ik hebben toen echt zo gelachen…nog steeds een leuke herinnering…!

2 jaar geleden op vakantie…aangezien ik meestal de sleutel bij me had en mijn vriendin als eerste thuis was…hadde we afgesproken dat zij de sleutel bij zich hield…maar dit keer was zij niet als eerste thuis maar ik…na een uur te hebben gewacht had iuk haar maar een smsje gestuurd…‘sgat ik hben al in het hotel maar doe maar rustig aan’ zoiets was het…kwam ze na een paar uur opdagen haha…onze moeders waren de volgende dag niet zo blij met ons :unsure: …maarja we weer een herinnering rijker!!

i kzal me nog eens goed bedenke wat nog leuek herinneringen zijn en laat het jullie snel weten!! hoop ook snel weer van andere te kunnen lezen!!
xxxxx

haha poellie…het komt mij ook zoo bekent voor…!!

xxx

filiz

heho mensen,

Leuk he om al die herinneringen van iedereen te lezen. Echt supper k krijg er kriebels van in me buik hahaha.

Paar maanden geleden was k in izmir met me zoontje en me mama. Was zooo leuk. Mijn vriend,broertje en vader bleven thuis hahahaha. Was de eerste x dat me mama en ik (ja me zoontje ook) alleen op vakantie waren en omdat zij nog nooit in turkije was geweest was t nog leuker. Om dat ik de kleine bij had konden we savonds niet echt weg maar we hebben toch gelachen op de hotel kamer. :smiley:

LET OP: Mwahahahahah. me zoontje lach te slapen en ik kwam op het geweldige idee om samen met me mama blindemannetje te gaan spelen ahahhaha. Dus ik een theedoek om me hoofd gestrikt ik rondjes draaien. maar me mama had het verkeerd begrepen. Ze dacht dat t een rare vorm van verstoppertje was. En ja hoor terwijl ik rondjes aan t draaien was had zij zich in de kast gepropt nja geprobeerd dan he. hahahahha. ze is flink en ze paste er dus niet helemaal in. de deur ging niet dicht. :stuck_out_tongue:
Zie je t voor je? Onder tussen was ik al aant zoeken maar ik hoorde maar nix dus ik zei je moet wel bewegen mam. ik maar door die kamer dwalen hahaha. sta ik (perongeluk) naast die kast voel k dat de deur open staat dus wil k m dicht doen. Begint me mama daar toch te lachen. owwwww dat was een supper gezicht hahah toen k die blinddoek afdeed we hebben liggen rollen van t lachen. Op t eind van de avond lach de hele kamer overhoop. Doordat we de ander probeerde te ontwijken vlogen de stoelen omver enzo hahahaha. :smiley:

Dat was echt een lache avond en we hebben dat natuurlijk nog een paar avonden gedaan. :smiley:

Blijven komen met die verhalen mensen heeeel leuk om te lezen ik ga er ook nog wel een paar zetten ik heb er zoo veel nou,

Vele lieve groetjes van jekka

Ok mijn mooiste vakantie herinnering (zoals beloofd :wink: )
Ik krijg nu alweer kriebels als ik eraan denk en ik ben nog niet eens begonnen met schrijven…

Ik was afgelopen zomer op vakantie met 6 vriendinnen van me, we waren dus met zn 7en. Een grote groep meiden! Elke avond gingen we stappen, ook als we de volgende ochtend een excursie hadden…
Vanaf de eerste stapavond was er een barjongen die mij wel zag zitten en naarmate de week vorderde vond ik hem ook wel steeds leuker. Na ruim een week, hadden we eindelijk afgesproken. En gezoend. Ik had zelfs zijn armbandje gekregen :blink: Maar ik wist dat het voor mij alleen bij vakantievriendje zou blijven…
Maar… de volgende dag waren we weer uit, een vriendin van me had een vriendje in een andere bar werken. En daar zaten we aan de bar.
Op een gegeven moment zag ik een jongen lopen, en hij viel me meteen op… Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar het leek wel alsof ik hem al HEEEL lang kende… Maar verder maar geen aandacht aan besteed.
Even later tikt iemand me ineens op mn schouder, ik draai me om en kijk recht in de ogen van die jongen die ik dacht al heel lang te kennen!! Mijn hart sloeg over! Hij vroeg of ik met hem mee wilde naar de James Dean want daar was een groot feest en hij kwam er niet in… Eigenlijk had ik daar niet zoveel zin in, misschien later wel. We hebben een hele tijd zitten praten en het klikte echt heel goed!!
Toen zijn we wat gaan dansen en er was zo’n enorme spanning en aantrekkingskracht!! Oew wat wilde ik hem graag zoenen, maar ik voelde me eigenlijk best wel lullig tegenover die andere jongen… op een gegeven moment was de aantrekkingskracht te groot … hij zoende ZOOOO lekker!!! Ik voelde me nog steeds erg schuldig (ik ben niet (meer) zo iemand die heel veel jongens zoent), maar probeerde het te verbergen… niet goed genoeg, want hij vroeg al snel wat er was? (ik dacht toch echt dat het me nog aardig lukt…) en ik heb het hele verhaal toen maar verteld… Poe dat luchte op!!
Na een hele mooie avond, heeft hij ons met zijn auto naar ons hotel gebracht ( ons = de vriendinnen van mij die nog niet terug naar het hotel waren, zijn vriend en nog het vriendje van een vriendin, we waren ongeveer met zn 8-en :blink: ) paste dat wel, ohw ja hoor wil makkelijk… <_< Dus wij ons proppen in dat autotje, dak open, 1 iemand half uit het dak… en ja na 20 minuten kregen we eindelijk de deur dicht, hahaha. Buiten stond een politie agent ons uit te lachen: “Good luck!!” En toen maar naar het hotel scheuren!! :blink:
Bij het hotel aangekomen zijn we nog even met de groep naar het strand gegaan. We hebben op het strand nog een hele tijd zitten praten en zoenen en luisteren naar de zingende moskee en de ruisende zee! Ohw super!!Het was echt een super mooie avond!
Vroeg in de ochtend weer naar het hotel gegaan en de volgende dag al om 11u afgesproken op het strand, hij wilde eigenlijk al om 10 of 9 uur afspreken, maar ik wilde toch echt eventjes slapen!!

Ok dit was deel 1 van mooie herinneringen, ik heb er nog een hele mooie, maar die schrijf ik zo wel even op, anders wordt dit ook zo’n lang bericht…

Groetjes Rieneke

Deel 2:

We hadden dus weer op het strand afgesproken. Ik liep met een aantal vriendinnen weer naar het strand. Die leuke jongen zou er ook weer zijn. Aangekomen bij het strand zag ik hem al lopen met zijn vriend :lol: Ohw wat is het toch een lekker ding!! Ik voel miljoenen, nee wel miljarden vlinders in mn buik rondfladeren!! Ohw phoe!!
Ohw het was weer super! lekker dollen in het water, zoenen, lachen, praten, heerlijk!!
Zoenen in de zee en als er een golf aankwam, kregen we een vieze slok zeewater binnen, maar het maakte ons niets uit…

Helaas moest hij vandaag alweer weg, hij had nog geprobeerd langer te kunnen blijven, maar een van mijn vriendinnen had een hele vervelende opmerking geplaats naar die vriend van die leuke jongen en dat had hem gekwetst…hij wilde naar huis :frowning:
Waarom woonden we niet gewoon bij elkaar in de buurt? Die vraag hebben we elkaar vaak gesteld, waarom woon jij niet Turkije, ja of jij in NL? Ohw het afscheid was moeilijk!
We liepen naar zijn auto en op de weg ernaartoe (door het sportpark in Alanya) stopte hij steeds even om me nog een keer weer te knuffelen. Het leek wel of hij elk moment kon gaan huilen, dan stopte hij weer om me te omhelsen en dan drukte hij zn gezicht in mn schouder. Ohw wat was het moeilijk!!
Toen we bij zn auto aankwamen weer uitgebreid staan knuffelen…
Maar toen moest hij toch echt gaan… :frowning: Ik rende nog even naar hem terug om hem een laatste knuffel te geven… pfoe wat is dit moeilijk ( ik had nog helemaal geen ervaring met vakantievriendjes) Vooral ook omdat je weet dat dit de laatste keer kan zijn dat je hem ziet, de laatste keer dat je hem omhelsd, of zelfs maar aanraakt!!! We hadden wel afgesproken om contact te houden en dat hij ooit langs zou komen in NL en ik terug zou komen naar Turkije, maar toch… En hem toen uitgezwaaid… en weg was hij :frowning:

We hebben nu nog steeds contact! En in juli hebben we afgesproken elkaar weer te zien. Ik ben benieuwd hoe dat zal lopen. Ik ben nog steeds verliefd op hem, we hebben niets (behalve nog steeds contact) maar als we elkaar weer gaan zien en het klikt nog steeds zo goed, ben ik zeker meer dan bereid me voor hem in te zetten!!!
Liefde op het eerste gezicht…ik had het nog nooit eerder mee gemaakt, ik word zowiezo niet zo snel echt verliefd op iemand… behalve deze keer… Misschien is het ookwel de combinatie van de rust van vakantie, de hele sfeer en de zee. Maar hij heeft een diepe indruk op me achtergelaten!!!
Hopelijk wordt vervolgd… :wink:

Liefs Rieneke

zoo rieneke…wat een verhaal…!!
leuk joh…ik hoop voor je dat het idd in juli vervolgd wordt…zou top zijn!!
echt een mooi verhaal…in een adem gelezen hoor

enne relaxte politie agent haha…zou je hier niet moeten proberen met n 8e in een auto…

xxx

filiz

Oew!!! Ik was net even weg, maar had mn msn aangelaten, kom ik terug, heeft hij een knipoogje achter gelaten…ohw zucht!! hahaha :wub:

Ik heb trouwens nog meer ervaring met de Turkse politie…
Afgelopen meivakantie was ik dus weer in Alanya en toen gingen we met een groepje van het hotel s’nachts naar een picknickplaats in de bergen (ohw my god, wat een mooi uitzicht over HEEL maar dan ook HEEEEEEL Alanya), met de auto. We hadden de muziek hard aanstaan en de raampjes open.
Op een gegeven moment komt er daar hoog in die bergen een politie auto voorbij rijden en stopten om te kijken wat wij an het doen waren. De picknickplaats stond blijkbaar bekend om dat jongeren hier vaak kwamen om te blowen (ja blowen in Turkije :blink: ) en te sexen…
Komt er een politie agent aanlopen, dus 1 van ons rende al snel naar de auto om de muziek zachter te zetten… Zegt die politieagent: “Ohw nee muziek mag wel harder hoor!!” :blink: :lol:
Hahaahahha GE-WEL-DIG!!! Ik heb me slap gelachen!

Groetjes Rieneke

Heej Rieneke !

Leuk hoor al die herinneringn … hoop dat je het in juli (als k het goed heb …) weer zo’n leuke tijd gaat beleven met die jongen ! :smiley:

kusje !

Hiii girlies!

Nou… even denken

@Sharon: ja kdenk dat je wel gelijkt hebt, begon het hier gewoon te missen en met meiden die precies weten wat je ‘voelt’ en denkt praat het gewoon even net wat makkelijker dan met mensen die je op de een of andere manier niet begrijpen!! Kvind het zoooo jammer he dat ik niet ga dit jaar… kan er wel om janken… snif!!! Maja, daar schiet ik dus ook nix mee op eigenlijk, maar toch, net of het dan effe oplucht!!! Turkije is gewoon een prachtig land wat jou als persoon, na daar te zijn geweest, gewoon in haar greep krijgt… of hoe zeg je zoiets! Je wilt er gewoon meer van. En echt niet alleen omdat ik het daar op meerdere manieren (ha ha ha) naar mijn zin heb gehad maar gewoon door alles. De sfeer, de mensen, natuurlijk ook de vakantiesfeer… het hele pakket bij elkaar is gewoon super. En als je dan eenmaal terug bent ga je toch wel’s denken wat heb je hier in Nederland… kou, brr!! Regen, ieeuw (oke oke die heb je in Turkije ook, en ik zou er ook niet het hele jaar willen wonen (denk ik) maar gewoon… zo half half… hmm… dream on girl!!! Ben weer wakker, haha! Wie weet ooit een vakantiehuisje, kzie het wel zitten!!!

Ik kan gewoon uuuuuuuuren lullen over vorige zomer… kan er beter een boek over gaan schrijven, nee… dat idee had ik het vorig jaar ook al en bleek toch geen succes te worden, hihi!!

@Rieneke:Meis… krijg de kriebels van jouw verhaal!!! Echt… het klinkt me als muziek in de oren, ik herken veel in je verhaal. Vooral de mooie momenten en het afscheid. Ook ik had het nog niet echt meegemaakt met vakantievriendjes (natuurlijk wel met de nuchtere hollandse verliefdheisperikelen) en het overviel me gewoon… Ik viel als een blok voor hem, ik kreeg kriebels overal waar je ze maar kunt krijgen, mijn ogen begonnen te glunderen en mijn gezicht sprak boekdelen! Iedereen kon het gewoon aan mij zien terwijl ik er in eerste instantie niet aan wou toegeven… maarja, hoe harder je ontkent hoe groter de kans is dat het toch gebeurt. En ja hoor… het gebeurde!!! En of ik spijt heb?? Nee absoluut niet!!! Van geen enkele seconde of actie heb ik spijt!! Ik zou het zo weer doen!! Je wordt verliefd, en natuurlijk alles wat erbij komt speelt een rol, en helpt je verliefd worden! Alles is mooier en beter dan hier in Nederland, en… jaja… de jongen(s) zijn veeeeeeeell knapper!!! Heb ik gelijk??? En dan, tjah het moment dat je afscheid moet nemen, volgens mij stelt iedereen dat moment het liefste zo lang mogelijk uit maar je kunt er niet voor blijven weglopen op een gegeven moment is het gewoon zover! Ik ging me gewoon beseffen, vorig jaar dan, nu heb ik hier iemand ‘gevonden’ waar ik heeeelemaal hoteldebotel van ben, mijn maatje, een lieverd, een jongen waar ik wel iets mee zou willen beginnen… damn, woont ie bijna aan de andere kant van de wereld (owkeej, beetje overdreven!!)!! Ik miste hem al toen ik nog niet eens afscheid had genomen… je weet gewoon dat (wat Rieneke ook al zei) alles wat je met hem doet… voor het laatst is!!! De laatste aanraking, de laatste lieve woordjes, de laatste omhelzing, nog een keer knuffelen… en de allerlaatste heerlijke zoen!!! En dan, tijd voor verdriet!! De hele weg van het hotel tot aan het vliegveld heb ik zitten huilen in de bus (kdenk eigenlijk dat veel mensen dat best wel raar hebben gevonden maar daar was ik niet zo mee bezig!!). Na 10 min. in de bus kreeg ik al een lief smsje… maarja, wat heb je aan een smsje!!! Ik wou hem!!! Maar, tuurlijk blijf ik lekker nuchter op z’n Hollands en ga ik dan weer denken, kijk, ik zit in Turkije, alles is mooier hier dan thuis, je wordt gewoon makkelijk verliefd, stel je voor dat je echt samen verder moet, twee totaal verschillende culturen, vaak gaat het goed maar vaak ook niet!! Maar die gedachte was volgens mij zooo weer weg… en daar gingen we weer, snif snif! De hele vlucht tot thuis… en maar traantjes wegpinken!! De dagen nadat ik terug was thuis ben ik gewoon ziek geweest van liefdesverdriet! Ik kon het me gewoon niet voorstellen dat ik hem misschien wel nooit meer zou zien!! Tuurlijk, ik kan terug gaan, dat weet ik ook wel. Maar ik wil niet dat hij alleen de reden is dat ik terug ga! Nu, als ik volgend jaar misschien, terugga is niet alleen hij de reden maar het land speelt ook een grote rol! Jaja… ik wazel me wat af hier of niet??? Kzal jullie wel vervelen of niet???

Kdenk dat ik maar’s stop… beter he of niet???
Owja, we (hij, Mehmet) nog best lang contact gehad, eigenlijk sinds 2 maanden nog maar nauwelijks, en… dat ligt aan mij, kheb een beetje af laten weten. Moet zeggen, voel me behoorlijk schuldig. Heb het echt niet gedaan omdat ik van 'm af wil… ofja, misschien ook wel maar dan niet op een foute manier. Ik blijf gewoon aan hem denken, aan de tijd die we samen hebben doorgebracht en aan alle leuke dingen die we hebben meegemaakt. Zo vaak denk ik eraan dat ik hier in Nederland niemand de kans geef om dichterbij te komen. En het leven gaat verder… het is gewoon zo. Ik kan hem wel blijven missen en hem weer willen zien maar het zal, naar mijn mening, nooit serieus kunnen worden (kweet dat er zijn die dan zeggen, je kunt het toch proberen??)! Ik denk echt nog vaak aan hem, het was gewoon echt love at first sight!! Maja… wat moet ik nog meer zeggen… kvoel me net zo’n open boek dat alles effe op tafel gooit maar ik moest gewoon effe alles kwijt!!!

Nu laat ik het weer aan jullie over!!! Pen ze… klees echt alles met plezier!!

xxxxxxxxxx Miran - LBE

wat een verhaal rieneke…echt super… hoop dat je hem snel weer ziet…en natuurlijk ons op de hoogte houd…
whahaha lach me dood met die politie :lol:

dit is echt een van de leukste momenten wat ik me kan bedenken:
ik heb 2 jaar geleden voor het eerst een vakantie vriendje gehad…was echt hopeloos verliefd op hem…na mijn vakantie met hem te hebben doorgebracht…zijn we nog een tweede keer in dat hotel op vakantie gegaan…
helaas kwam er toen nog een ander meisje tussen ons…zal ik maar zeggen…haha achteraf moet ik me hier echt om doodlachen…maar toen was het natuurlijk niet zo leuk…aan het einde van de vakantie was het toch weer goed gekomen… toen ik thuis kwam heb ik wel nog contact met hem gehad maar dat heeft toen niet meer lang geduurt… heel jammer allemaal…MAAAAR…
vorig jaar liep ik met mijn vriendin mijn moeder en mn vriendins moeder op de markt in manavgat…we waren op zoek naar de bus van het hotel om terug te gaan…ik liep naast mijn moeder…opeens hoor ik mijn moeder een beetje schreeuwen van schrik…ze dacht dat haar tas gestolen werd ofzo…maar wat was…er tikte iemand haar aan op de rug en zei iets van: mamma… dus ze draait zich om…en wie ziet ze daar staan…YUSUF :huh:
dus mijn moeder roept mij en ik wist natuurlijk niet wat ik zag daar stond mijn eerste vakantieliefje… ben hem natuurlijk meteen om de nek gevlogen hahaha we hebben nog even gepraat en natuurlijk nummers uitgewisseld en email…en nu heb ik nog steeds contact met hem :smiley: ben daar echt zoooo blij om…Niet dat ik verliefd op hem ben ofsow…maar gewoon om contact met hem te hebben vind ik super leuk…de volgende keer als ik weer op vakantie ben moete we maar weer eens wat afspreken
Toch echt weer een moment om nooit te vergeten :wink:

stuur allemaal nog een leuke herinnering (of een niet leuke :wink: ) romantisch moment of wat dan ook… Hoop snel weer een leuk verhaaltje te lezen…ZO LEUK

xxxxxx yvonne

wow yvonne wat een verhaal… :wink:
je moet hem zeker opzoeken de volgende vakantie…heb je dat afgelopen vakantie niet gedaan…? jmmr joh!!

in een anders stukje vertelde ik ook over mijn vakantievriendje…
toen ik dit jaat dat hotel weer bezocht (gwoon voor 1 dag) hoorde ik van een andere animator dat hij 6 maanden papa is. dat hij getrouwd was en ondertussen in duitsland woonde wist ik van mijn broer die het hotel vorig jaar heeft bezocht…
niet bepaald leuk om te horen…maarja je doet er natuurlijk niks aan.

ik was ook echt helemaal weg van hem…alleen de manier waarop hij kon dansen vond ik al helemaal geweldig.
ik wil ook niet zeggen dat ik nooit meer een vakantievriendje wil, maar dan ook alleen maar voor de vakantie!!

veel liefs

filiz

Ohw heerlijk al dat lezen van die mooie herinneringen van jullie!!!
Kom maar op met die verhalen!!! :smiley:

Liefs Rieneke

na het berichtje van miran te hebben gelezen en daarna mn eigen verhaaltje gedaan te hebben, moest ik denken aan mijn afscheid…zoo lief hoe die na de bus kwam gerent.
ik bepakt en bezakt met tassen…allemaal laten vallen voor hem :frowning:
naja in ieder geval…raakte ook in een lichtelijke dip…
ben toen maar een stuk gaan rennen…lucht op :slight_smile:
huilen doe ik niet meer om hem!!
naja ik meld het even… :unsure:

liefs, filiz

@Filiz… lichtelijke dip?? Hmm… jah heeft iedereen wel!! Stukje rennen? Nog niet aan gedacht… zal het in m’n achterhoofd bewaren, mocht ik het nog een keertje nodig hebben!!!

Het afscheid valt iedereen zwaar… heb ik wel kunnen lezen hier overal!! Dit zijn gewoon dingen die je niet zomaar loslaat!

En ja dat trouwen en verhuizen… je houdt’t niet tegen al wou ik soms dat ik dat wel kon!!

xx Miranda

haha…moest net aan vorig jaar in belek denken… :rolleyes:
ik hoorde het liedje van evanescene —> my immortal…moest meteen aan die dj denken…hij kwam een keer helemaal uit zn hokje gekroppen om tegen me te zeggen dat het volgende liedje speciaal voor mij was…naja dat was dus dat liedje…vond 't zo leuk…had pas 1x met hem gesproken

iedere keer als me iest binnen schiet type ik het…(niet irri hoop ik :unsure: )

liefs filiz

Heej !

Egt leuk al die verhalen weer te lezen !! Heb zelf nu niet veel tijd maar … k heb wel dus des te meer tijd herinneringen te verzinnen … k moet zo maar weer s gaan leren … doe k er nog tenminste wat aan :wink: ! Maar k beloof over een paar daagjes ben k terug met verhalen (hoop k dan … ) !! hihi

Liefs,