Ondertussen kunnen jullie altijd wel eens een kijkje komen nemen op mijn site…
Hier worden ook leuke liefdes verhalen verteld!!
hallo lotgenoten,
het is nog steeds leuk om elkaars verhalen te lezen!! iedere week kijk ik even of er wat nieuws bij staat heerlijk…
ik heb eigenlijk alleen maar een tip: probeer te volgende keer als jullie op vakantie gaan een filmcamera mee te nemen, klinkt natuurlijk logisch maar heel veel mensen ( waaronder ikzelf) vergeet het of heeft er geen een! het is echt zo een leuke herinnering om je liefde op film terug te zien, zo echt! en film het hotel, je kamer, de koks, het animatie team, het zwembad, mensen waar je mee om bent gegaan, de discotheken het strand enz.misschien vinden sommige mensen het een beetje te touristisch maar wacht maar tot je thuis bent en op een regenachtige zondag jou vakantie dvdtje erin stopt… dan verdwijnen al die winterblues als sneeuw voor de zon… geloof me…
als je niet in het bezit bent van een camera probeer dan te kijken of iemand in je familie er een heeft of dat je hem ergens kan huren bij een winkel! ik ga 30 december een week naar mijn schatje in istanbul samen oud en nieuw vieren… heb er erg veel zin in… en ga dit zeker weer op film vastleggen!
groetjes x
Nou…
Jaja! Ons website idee is geboren!!! Kijk en huiver… hihi!!
http://groups.msn.com/DeTurkseCreaBeas
Als je zin en tijd hebt plaats een paar foto’s of laat een berichtje achter!! Er wordt nog hard aan gewerkt dus zo heel erg veel stelt het nog niet voor. Omdat het ons wel zo leuk leek hebben we er natuurlijk ook foto’s van onszelf opgezet (dus niet lachen)!! En natuurlijk van de afgelopen vakantie!!!
Ga dus maar eventjes kijken, we zien het wel!!! Doei M&M
Inderdaad en hoewel duidelijk nog “onder constructie”, hopen we dat het gewoon een ontzettend gezellige site wordt! (trouwens: alle tips etc. zijn welkom ;)!)
Duimen jullie voor me vandaag? De proefwerkweek is begonnen. Ik moet vandaag binnen 2 uur een beschouwing schrijven over Yasser Arafat… Fijn!
Ik heb hier echt geen zin in…
Liefs, Maretje
Leuk gedaan hoor meiden, maar zijn jullie lovers hier wel zo blij mee??
gr.
moeten ze daar toestemming van krijgen?
Lovers maakt het misschien niet zoveel uit dat hun foto’s op internet staan.
Op zich wel netjes eerst toestemming te vragen, zo dit ook al niet wettelijk verplicht is.
Misschien weet iemand hier hoe dit zit ter voorkoming van schadeclaims in de toekomst.
Van players weet ik zeker dat ze dit niet op prijs stellen.
Stel je toch eens voor dat al die vriendinnetjes van je je toch eens zien met een andere vriendin, terwijl zij denkt dat zij je enige is!!!
Ik spreek uit ervaring en niet alleen mbt mijzelf! Tja mensen, dat scheelt een hoop aandacht en voor sommige players ook diverse inkomstenbronnen en de kans om naar Europa te komen.
Sorry dat ik dit zo moet neerzetten hier, maar helaas is het niet allemaal echte liefde van al die schatjes.
Gelukkig gaat het soms ook om echte liefde!
Wat mij betreft mag ieder schatje erop staan, zodat de players het liefst nog voor onze vakanties door de mand zijn gevallen. Dat scheelt namelijk een hoop liefdesverdriet en bovendien een berg zorgen van bezorgde ouders. En voor de meiden onder ons die graag een spelletje spelen met de jongens, is het ook fijn te weten wie je daarvoor het beste kunt gebruiken, zonder dat je harten breekt!
Succes!!!
portretrecht is verloren met het toestemming geven van het maken van de foto.
En nog altijd zijn het vooral de jongens die schuldig zijn aan het hartenbreken en het playeren.
Hmm…
Nou… jah wat moet ik zeggen!! Het zijn voornamelijk ‘vakantiekiekjes’, met dus vanalles en nog wat erop en gewoon wat foto’s van mensjes die ik heb leren kennen, natuurlijk ga ik niet mijn hele prive collectie online zetten, wat denk je wel niet :rolleyes:
En verder zijn het gewoon foto’s van vriendinnen enzo!! NO BIG DEAL dus!! En aangezien ik mijn ‘lover’ niet meer als ‘lover’ beschouw en ik zeker weet dat hij hier geen bezwaar tegen heeft zal het wel allemaal goed komen, ook wat betreft de schadeclaims :ph34r: , ben geen crimineel hoor!! hahahaahha!!! Tis me allemaal wat!!!
Maar eventjes verder, meiden meldt je aan en schrijf wat leuke dingen en plaats een fotootje van jezelf of van iemand anders, leuke vakantiefotootjes zijn ook welkom!!
ps. Maret, sorriej meid heb niet zo veel tijd deze week om verder te prutsen aan de site. Hoe is je beschouwing over Yasser gegaan??? Ik heb voor je geduimt hoop dat het geholpen heeft!!!
doei doei xx Miran
Het gevoel kwam weer boven nav een berichtje onder een ander item. Wilde deze ook wel delen met jullie. Waarom weet ik niet maar het tikt zo lekker weg en vind het erg leuk dit met jullie te delen. Het gevoel zal bij jullie bekend zijn.
Midden oktober voor een paar daagjes heen en weer gevlogen naar F. Helaas moest hij nog wel werken,maar nam die woensdag geen ritten aan en is met me op pad gegaan. Heerlijk weg met zijn twee. Dond. dagje strand en vrijdag was dit ook de bedoeling tot mijn gsm ging. F. aan de lijn. You hurry, take a taxi an come over here than you can come onboard with mixed customers. Dus ik jump in mijn outfit en spurt naar de dichtsbijzijnde taxi. En dan duurt het allemaal lang en gaat het allemaal op zijn elvendertigst!! Affijn ze stonden startklaar toen ik arriveerde en duidelijk op mij te wachten. Er zaten zo’n 10 gasten aan boord. Volle bak. En wat voelde ik me trots. Werd door de buurman hartelijk begroet en daar gingen we de zee op. Ging op het hoogste dek liggen om bij te bruinen en omdat er een doek tegen de zon gespannen was op het onderdek. Veel liever lag ik lager dan kon ik zo nu en dan even contact (!) hebben met F. Al snel ging het doek weg beneden en pakte mijn boeltje. Dit ontging F. niet. Op het dek waar ik wilde gaan liggen lagen rechts 2 mannen op hun bedje en links een Schotse jongen. Er waren nog 2 bedjes vrij en koos het bedje pal naast de Schot. (Alle 3 de mannen lagen op dat moment overigens niet op hun bedje) Maar helaas voor ik uberhaupt mijn handdoek op het bedje kon leggen schoot F. naar buiten. “Now is not possible, you wait”. Vervolgens liep hij om, om de twee bedjes van de Turkse heren opzij te schuiven tegen de buitenrand aan, daarna weer terug naar het bedje van de Schot (ook uiterst links) en mijn bedje werd exact in het midden gelegd. “So now you can lay down”. Ik moest er hard om lachen. Wat een tafereel, wat een man. En dan maar hard roepen dat hij niet jaloers is. Betrapt!!! Heerlijk toch?
gr. :wub:
En toen… toen was er in een keer een wel erg lange stilte!!! Ondertussen ben ik redelijk uit mijn ‘winter-depressie-ik-mis-Marmaris-en-alles’ dipje!! Voor mij zit het er dit jaar niet in… geen Marmaris en zelfs geen Turkije. Ik ga naar Griekenland, Kreta… jaaah!! Heeeeeeeeel wat anders!! Ik heb het gewoon niet alleen voor het zeggen en ja… meeste stemmen gelden!!! Toch denk ik nog vaak, heeeeel vaak, aan afgelopen zomer en komen, na het lezen van alles hier op het forum, de kriebels en leuke momenten weer naar boven. Man, wat heb ik een super, geweldige, mooie, om nooit te vergeten vakantie gehad!! Kzou het zo over doen… alles gewoon!!! Ik ben en blijf een zwijmelkont dus sorry alvast. Voor degene die gaan, waar dan ook in Turkije, heeeeel veel plezier alvast, hoop dat er weer mooie en romantische dingen gebeuren en dat de liefde ervan af spat (kweet toch dat het gaat gebeuren dus kan het maar net zo goed zeggen, ze zeggen wel Parijs de stad van de liefde, kan wel zo zijn maar Turkije is het land van de liefde!!! En niet alleen om de boys maar om de stranden, het uigaan, de mooie plekjes, de dingen die je kunt doen, de altijd hartelijke mensen… ja… ik kan nog wel effe doorgaan hoor!!)! Kweet niet of er iemand van jullie nu zo eind mei gaat zitten reageren, maar het ‘hoogseizoen’ zit er aan te komen en ik hoop dat jullie als je jullie terug zijn, zo rond de tijd dat het weer weer wordt voor depressies (hihi) weer wat leuke, mooie en romantische momenten met ons willen delen, vorig jaar was het super en ik moet zeggen, ik heb er veel steun bij gehad!! Je beseft zomaar dat je echt niet de enige bent die het land, de plaats, haar vriendje, haar nieuwe bekenden, het strand en de zee mist… echt niet!!! Er lopen er genoeg rond die het misschien nog erger hebben dan jezelf!!! Nou meiden, dames en heren… kga er mee stoppen, ik hoop dat er weer veel reacties zullen volgen!!!
groetjes xxx LBE - Miranda
heyzz…
deze topic had ik nog niet eerder gezien…ma k vind m heel leuk!!
wat een verhalen…hmzz ogen dicht en aan turkije denken
ik kan me geen moment voorstellen dat ik het niet leuk heb gehad in turkije…
of nou ja…1 kleintje…mn vakantievriendje (die ik in de meivakantie had leren kennen) had een ander toen ik in de zomer terug ging. maja das dan ook t enige…op het land ben ik nog steeds verliefd ![]()
lekker zonnen, zwemmen, winkelen en natuurlijk stappen…ik zie zo de dicso in side voor me…haha zoo een leuke herinneringen.
en al die animators met hun uitspraken…(toerist terrorist, allemachtig prachtig achtentachtig…YEAHH…) geweldig vind ik t… ![]()
ohhh…ik kan er uren over dromen…
groetjes
filiz
Wat een ontzettend leuk onderwerp!!!
Mijn mooiste herinnering is van afgelopen nieuw jaar. Ook al zijn mijn vriend en ik al 3 en n half jaar samen, we hebben afgelopen nieuw jaar voor het eerst met ze twee geviert in Izmir.
Dat ws echt supper leuk en romantisch. Er was dan wel geen vuurwerk maar we zijn uit geweest bij carnaval hebben heerlijk gegeten gelachen. Het was echt de mooiste dag voor mij op de hotel kamer had hij allemaal kaarsjes aangestoken enzo.
K stond echt ff met me mond vol tanden normaal is ie niet zo mega romantisch haha. Ik moet wel zeggen de hele vakantie was t te gek maar dat sprong er wel ff tussenuit hoor.
Trouwens leuk om dat allemaal te lezen he. Echt wel kei leuk bedacht ![]()
Nou mensen lieve groetjes jekka
Haaii haai, ben ik weer effe!! Ja superleuk dat dit topic weer op gang begint te komen. Het heeft er echt een tijdje buiten gelegen, maar nu is het wel weer tijd voor nieuwe verhalen… Jekka en Filiz leuk dat jullie al gereageerd hebben!!! Ook ik vond het leuk om jullie verhaaltjes te lezen, plaats er gerust meer hoor… haha!!! Kmoet naar school…blehh!! Maar klaat zeker nog van me horen, vandaag of morgen, en natuurlijk ga ik ook weer alles lezen, 't lijkt wel gewoon een groot romantisch boek!! hihi!! doei lieve mensjes, xx Miran
hallo mensjes ![]()
wat is het toch leuk om verhalen van andere mesnen te horen…natuurlijk zijn er altijd verhalen bij die je bij jezelf wel kunt herinneren…!!
zelf heb ik natuurlijk ook wel wat leuke verhaaltjes…het zijn echt momenten om nooit te vergeten…
mijn leukste momenten zijn altijd dat je nieuwe mensen ontmoet waar je heel hard mee en om kunt lachen…!! echt geweldig…en natuurlijk net zoals filiz al zei de uitspraken…!! Geweldig!!
ik kan niets anders doen dan aan turkije denken…!! nu maar hopen dat we in oktober terug gaan!! en dan maar weer eens afwachten of we weer bekende gezichten zien…!! ![]()
ik hoo pdat er nog veel mensen op reageren want hoe meer reacties, hoe meer leesplezier en hoe meer je bij jezelf kunt denken…HEy dat heb ik ook meegemaakt!!
groetjes yvonne
leuk onderwerp!!
ik ben nu 3 jaar samen met mijn vriend en heb veel mooie herinneringen met hem… hoop er nu nog meer te gaan beleven nu ik daar voor een langere tijd zal blijven.
mijn vriend is trouwens heel goed bevriend met de jongens van Dost! Vooral Abidin en Cengiz kent hij al heel lang!
x zara
Heej LBE !
Lang niet ‘gesproken’ ! K ben ook aardig uit mn ‘ik-wil-terug-naar-hotel-grand-prestige-dipje’
t mooie weer mogen we weer meemaken hier in Nederland, op dit moment niet egt … maar hebben al een aantal mooie dagen achter de rug) maar het heimwee-gevoel blijft tog wel … ik zou het zo ook idd weer over kunnen doen ! Alleen dan wel PRECIES hetzelfde
hihi ! K kijk af en toe (eigenlijk best wel vaak :unsure: ) fotoos terug van die geweldige tien dagen !! Ook de film moet ik binnekort es op dvd zetten … maarja …
We hopen op snelle en leuke verhalen !! ![]()
Kusje !
Sharon
Heey allemaal!
Ik had dit topic ook nog niet eerder gelezen, maar nu dus wel!! Zwijmel!
Ik ga binnenkort ook even mijn mooiste herinnering plaatsen, maar ik heb nu niet zo vel tijd, helaas… ik moet leren, bah!!!
Ohw ik wil terug!!
Liefs Rieneke
haaaaaaii meiden!!!
Leuk leuk het begint weer op gang te komen!!! Ik kan niet eeuwig blijven treuren dus hou ik me hier maar weer een beetje mee bezig!!!
Zara, wat leuk dat je vriend met de mannen van Dost optrekt!! Ik heb gister nog op msn gezeten met Cengiz!!! Leuke gozer!!! Ga je dit jaar nog naar Turkije?? Of stel ik dan een heeeele rare vraag… ja sorriej ben beetje uit de roulatie dus… hihi!!!
Kelebek, ben benieuwd naar je verhalen!! Neem er de tijd voor en typ er maar op los zou ik zeggen!!!
Missymoi, ja I know… sorry dat ik zolang niets heb laten horen maar het viel me gewoon niet makkelijk om hier gewoon gezellig te komen doen terwijl ik gewoon wist dat ik niet naar Turkije zou komen dit jaar!!!
xxxx Miran - LBE
Inderdaad erg leuk om te lezen. Heb eigenlijk aan alle vakanties naar Alanya erg leuke herinneringen! Leuke mensen leren kennen, m’n vriend die het eerst helemaal niet zag zitten en het uiteindelijk toch ontzettend leuk vond, gek doen met m’n moeder om de onbenulligste dingen en nog zo ontzettend veel meer. Krijg nog geregeld een glimlach op m’n gezicht als me iets te binnen schiet…
En volgende week maken we weer een boel mooie en leuke herinneringen!
Groetjes, Diamond