Allerleukste, Mooiste Of Romantische Herinnering?

hallo allemaal,
het is echt geweldig om al die verhalen te lezen, je herkent zoveel dingen! ik hoop dat er nog meer volgen… hier alvast een van mij…

2 jaar geleden voor het eerst naar turkije, bodrum, gumbet… geen idee wat we konden verwachten… was samen met mijn beste vriend daar, gewoon lekker zonnen, beetje stappen, relaxen! nou dat is iets anders gelopen dan we dachten… haha… we zijn echt iedere avond uit ons dak gegaan hebben echt onwijs genoten van dit land (we hebben ook wel wat excursies gedaan hoor) maar die mannen…!!! mijn hemel… het was voor mij paradijs ( en voor hem ook…!!) intussen al weer 8 x terug geweest o.a. naar Istanbul, Aydin, Izmir, Marmaris, bodrum. heb iedereen aangestoken met het turkije virus.
heb vorig jaar een jongen leren kennen tijdens het uitgaan, echt een schatje en een kanjer om te zien, ook leuk natuurlijk! donker, 1.90 m, lief. we hebben na ons eerste afscheid elkaar belooft kontakt te houden en dat doen we nog steeds tot op de dag van vandaag. alleen we hebben 1 probleem hij spreekt turks en duits (hij is in duitsland geboren) en ik alleen nederlands en engels… dus je begrijpt dat is echt niet makkelijk maar we komen er altijd wel uit!de laatste keer dat ik geweest ben was afgelopen september met een goeie vriendin, lekker 12 dagen gek doen, hadden we allebei wel verdient! maar helaas kon mijn liefste niet komen want hij had problemen met zijn werk, hij werkt in istanbul als inkoper van kleding bij een groot bedrijf en kon daar echt niet weg… ik baalde echt als een stekker natuurlijk maar beloofde hem dat ik anders in november terug zou komen, het was niet anders…
na 3 dagen in onze vakantie krijg ik een smsje van hem en hij vraagt wat ik aan het doen ben… ik zei dat ik aan het winkelen was en hij zei dat ik even naar het busstation moest komen omdat daar iets leuks op mij wacht, ik snapte er niks van, ik had natuurlijk wel een vermoede, maar ja… toen ik daar aankwam zei mijn vriendin: Mijn god wie is die kanjer??? hij stond daar, helemaal in het wit… ik schrok me eigen dood … hij had alles op alles gezet om mij te kunnen zien een paar dagen en had een binnenlandse vlucht genomen om naar mij toe te komen want hij had maar 3 dagen vrij… we hebben echt 3 heerlijke dagen gehad maar het is echt voorbij gevlogen, helaas!! dit was toch wel voor mij een hele romantische herrinering zoals jullie wel kunnen begrijpen! ik hoop snel meer verhalen te kunnen lezen xxx

Heee !!

Jaa goed idee hea van dat boek schrijven ! Wij krijgen hem vast wel vol en wordt het een bestseller ! B) Hahhaa !!

Maar ik doe dat ook vaak hoor … lekker turkse muziek aan van het afgelopen seizoen en lekker op bed wegdromen en mezelf weer zien bij het zwembad, op het strand, enz …
Achja … leuk tog ?? :wink:

K mis het egt … maar ben blij dat jullie me in ider geval snappen …

K ga weer kuss

Meis dont worry, er zijn hier zat meiden (jongens, wel in de minderheid denk ik zo) die je snappen en die ook je gevoelens begrijpen! Het gaat in 9 van de 10 gevallen om precies hetzelfde dus je staat er zeker niet alleen voor!!!

Ik ben heeeeeeeellemaal verslaafd aan het nummer van Mustafa Sandal - Isyankar… geweldig!! Vraag me niet wat ze zingen het is gewoon een mooi nummer om te horen… iemand toevallig wel een idee hij zingt???

Tis me wat… het vriest zowat buiten en ik denk dat we allemaal het liefste in Turkije aan het strand zouden willen liggen, hmmm… gewoon bij de gedachte krijg ik goeie zin! Altijd leuk als je in een dipje zit!!

xx

Isyankar Mustafa Sandal:

Don’t be afraid, get closer with your feelings
Don’t you think that your heart knows that you headed a step?
Would a life pass? (would a life pass like this)

If you want, the mountains
will move will move.
My heart which is endurance
Is uprising for your love

en refrein in het nederlands:

Als je wil (als je ja zegt tegen mij)
Dan bewegen (beweeg ik/verplaats ik) bergen voor jou
het is slechts de liefde voor jou
waar mijn hart geen geduld mee heeft…

Namelijk ook een herinnering van mij

Zwijmel… en een heel klein traantje!

ohhhhhhhhh wat een leuke topic!!! Krijg er helemaal kriebels in mij buik van!! Heb nu niet zoveel tijd, maar zal binnenkort ook een geweldige herinnering van mij met jullie delen!!!

Liefs

Vol spanning wachten we op het verhaal van nibbles… whoehoe!!!
hahahhahaaahahha sorriej melige bui vandaag!!! x

Oke… Van Super CreaBea naar Melige CreaBea… Knip je ook wel eens mooie figuurtjes uit papier :wink: Grapje he, dat weet je :smiley:
Oke, nu weer on topic

Hee Hee !

Weer een berichtje van mij … ! :slight_smile:
Jaa LBE (effe afgekort … :slight_smile: ) ik vind het egt niet normaal ! Dat weer hierzo … egt te koud gewoon ! zat ik nou maar weer langs het zwembad in de buurt van de poolbar of op het strand … lekker een cocktail naast me en een dik boek om te lezen … lekker muziekje bij de bar vandaan … en het animatieteam natuurlijk !! zwijmel B)
Hee LBE … last-minute turkije boeken dan maar ?? :smiley: haha grapje … kon dat maar … k zou zo het eerste vliegtuig naar antalya pakken !!!

xxx Sharon ! (missymoi)

Maretje, creabea is serieus… jah ik knip regelmatig figuurtjes uit papier!! :lol: hahahahahaha!!! hihi!! grappig, funny… hahahahaha!! Ochja, je moet wat he!! Zat creabea maar in Turkije… wordt er gewoon depressief van! Al die leuke en lieve en romantische verhalen, snif vindt mezelf op het moment heeeeeeell zielig en ik voel me verdrietig, turks muziekje op de achtergrond?? Nope geen zin in, heb de nieuwe van Anouk opstaan, super nummer… maar toch klinkt Mustafa Sandal me mooier (en vooral rustiger) in de oren maar om eerlijk te zijn probeer ik dat nummer zo min mogelijk te draaien maar soms moet het gewoon en drie x raden wat er dan gebeurt, yep een klein traantje rolt er over mijn wang en binnen de korste keren is het een hele regenval. Herkenbaar??? Ik kan er gewoon uren over vertellen, heb gewoon medelijden met mezelf op dat moment, jaahh zo triest is het al! Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan de afgelopen vakantie denk, en dan vooral aan de dingen die er zijn gebeurt en wat ik meegemaakt heb, super, zou het zo overdoen!! De ene dag (als het een goeie is, haha) dan kan ik ermee leven (hmm… klinkt te dramatisch eigenlijk) dat ik hier in Nederland zit maar dan wil ik gewoon zoooooo graag naar Turkije, dat land heeft me gewoon in haar grip gekregen afgelopen zomer… zooo mooi!! Ik ben weer bezig met het lullen van heeeeelll veeeeeell onzin, sorriej voor degene die zich ergeren. Zal proberen het kort te houden.

Dan heb je ook nog de vakantiefoto’s… Is er niet ergens een site, of heeft niet iemand van jullie een site waar vakantiefoto’s opgezet kunnen worden?? Goed idee?? Of niet… kunnen we elkaar’s ‘vakantieliefdes’ bekijken en andere gare rare maffe foto’s. Hmm eens uit gaan zoeken hoe ik een site maak… heb nu niet zoveel tijd maar ik kom er nog op terug!!

SHARON ik heb geboekt!! yep morgen om 08.15 vliegen we naar Turkije… droooooooooooooooooooomm haha was het maar werkelijkheid he!! Damn nog niet!! Het vriest hier gewoon bijna… brrrr!!! cocktailtje… zwembadje… turksventje… boekje… zonnecreme… zonnetje… zee’tje… beetje bruinen!! jaaaaahhh DAT WIL IK!!! Ik wil geen sneeuw, geen sinterklaas, geen cadeautjes, geen witte kerst en vooral geen eenzame kerst (soms voel ik me zo)!!! Ik wil zomer, en niet hier maar in Turkijke!!!

Okee genoeg geweest. Heb weer al m’n frustraties voor vandaag afgetypt!! De next one is aan de beurt!!

xxxxx Miran-voelt-zich-depri-op-het-moment (kan gebeuren he)

hey Lady blue eyes…

ik zit jou verhalen te lezen en het is net alsof ik mijn eigen gevoelens zie staan hahah… goh wat baal ik hier zeg!!! ik mis dan ook mijn vriendje vreselijk, maar ook het land!!!

zo lekker aan het zwembad liggen met een cocktailtje in mijn handen en mijn schatje naast me ohhh heerlijk!!!
en hier is het koud vervelend en helemaal niet leuk!!!

er gaat serieus geen minuut voorbij dat mijn schatje of turkije niet in mijn hoofd zit…

maarja ik heb nu effe niet zo heel veel tijd maar de volgende keer zal ik mijn mooiste herinnering her ook op zetten…

xxx
sabine

Hello Hello,

Leuk al die verhalen van hier. Ook ik krijg enorme heimwee naar Turkije als ik dit zo lees… :huh:

Ook ik heb al eerder(heel kort) gepost… Met mijn verhaal… Ben in Love met het land en met mijn lief :wub: En kan niet afwachten tot het 7/1/2005 is zodat ik weer naar Turkijke mag en hem weer zie, in Istanbul… Heb er heel veel zin in :wink:

Ook leuk om de vertaling te lezen van, Isyankar Mustafa Sandal Ik heb een CD van hem (best of) Dat nummer staat daar ook op. Toen ik in September in Alanya was werdt dat nummer veel gedraaid en ik vond het een super leuk nummer. Zeg allemaal veel plezier en geluk gewenst met jullie liefjes… Enne tuurlijk aftellen tot je weer mag vertrekken naar turkije :wink:

Groetjes,

Slingerborg :slight_smile:

hey slingerborg,

was je in september in alanya??!?
wat gaaf, want toen was ik er ook nog. wie weet hebben we elkaar gezien daar? ging je veel op stap in de haven? en welk hotel zat je?

mijn mooiste gedachte aan turkije was al die keren dat ik bij mijn schatje achter op de motor zat en hem lekker vast hield. en dat ie wel 10 x achter elkaar mijn naam zei want dat vond ie zo leuk om te doen, en de manier waarop hij naar me keek als ik lekker aan t dansen was en dan riep ie mij en zei dan tegen me: geniet van je avond schatje! en dat lachje van hem!!! oohhhh, gelukkig heb ik dat lachje van hem op video staan zodat ik t heel vaak kan horen!!
IK MIS HEM ZO ERG!!! :frowning: :frowning: :frowning:
maar vandaag mijn vakantie betaald dus t is nu definitief dat ik 21dec ga. en dan kan ik weer lekker van zijn lach genieten en van zijn lieve krulletjes… :stuck_out_tongue:

groetjes myrna :smiley:

:frowning: :frowning: :frowning:
Wordt met de minuut verdrietiger, allemaal meiden die terug gaan naar Turkije op de korte termijn. En ik? Ik mot nog 241 dagen wachten!!

Ik wil ook iemand om naar terug te gaan, theoretisch gezien ‘heb’ ik ook iemand om voor terug te gaan, maar ik wil niet dat dat mijn enige reden is… het was/is moeilijk te beseffen dat het gewoon nix kan worden… :unsure:

Hij wil niet naar Nederland en ik niet naar Turkije (althans niet voor goed) snif… misschien wel mijn maatje, mijn soulmate, mijn allergrootste liefde en het is onmogelijk!

Ik beur niet echt op vandaag!! haha!! vertel gerust door het is gewoon leuk om te lezen! xxxx

ach, ik moet ook nog heel lang wachten voor ik weer ga.
in elk geval ga ik in feb met mn moeder naar turkije, dus ik zie “mijn” land dan in elk geval weer, maar dan zal ik waarschijnlijk mijn vriend niet zien dus ik moet een andere keer weer, maar waarschijnlijk niet voor ik naar istanbul ga in feb :s

lastig joh, jouw situatie. maar is er dan echt niets aan te doen?
hij wil hier ook niet komen, maar voor mij wil hij dat doen, als het zou moeten. maar waarsch. gaan we samen daarheen.
voor mijn liefde kan wil ik zelfs daar wonen, hoe moeilijk het ook zal zijn

Ooh dat is echt helemaal niet leuk LBE!!!

Misschien een ideetje, maar ik wil best een website maken met “ons” land en “onze” jongens en herinneringen?
Ik ben geen computer expert, maar www.minimaret.tk is mijn eigen websiteje, vooral met veel foto’s (o.a. van Turkije, uitgaan etc. etc.)
Als jullie willen… Ik doe het graag!!!

Lieve CreaBea van dit forum, ik wens je veel succes in je dipje, ik heb er ook nog regelmatig een en ik moet ook nog heel lang wachten voordat ik terug kan gaan en het is nog niet zeker of ik wel kan… Als ik niet slaag, ik zit in mijn eindexamen jaar van t Gymnasium, of niet in één keer slaag, dan zit het werken voor mij er in ieder geval niet in.
De reden waarom er twijfel is over mijn slagen is een beetje moeilijk, maar ik heb een ongeluk gehad in het begin van dit jaar, waardoor ik 3 maanden compleet uit “de running” ben geweest en alles heb gemist. Ik hoop dat het niet mijn kans heeft verpest te slagen en eindelijk weg te gaan voor een langere tijd dan 2 weken!!!

Leuk leuk een website… waar maak je zoiets??? Ikke vind dat ook leuk om te doen hoor :frowning: (denk ik)!!! Kunne we dat niet samen doen… haha!

Hello,

Ik heb in september van 10 t/m 30 September daar (Alanya) gezeten, wel een paar keer gestapt daar, maar niet echt heel veel. Weet ook niet meer welke tent ik geweest ben… Ja weet waar hij zit, kan er zo heen lopen maar de naam. Sorry die moet ik je verschuldigd blijven :wink:

Ik heb toen in Hotel Kadelor gezetten, echt een leuk en goed hotel. Prima eten van Kokkie :smiley: Jam jam…

Groetjes,

Slingerborg :lol:

Heb je mijn website gezien, LBE?!
Die zijn de “pre-made” sites van www.freewebs.com (de easy way out ;)) maar je kan er ook moeilijke HTML sites maken en dat kan ik ook…
Als je me wilt toevoegen op msn ofzo: maretje@hotmail.com, het lijkt mij wel een leuk idee… Een website van de “forum-girls” :smiley:

Heeeej maretje,

Ik heb je toegevoegd, strx effe discusieren!! Zal wel denk ik vanaaf pas worden of anders morgen, eerst werken dalijk en vanaaf stappen!! Ja we moeten echt een site gaan maken. Kei leuk!! En dan moeten we daar ook wel een forumpje beginnen, gewoon waar iedereen wat kwijt kan. En natuurlijk ook met foto’s heeeeeeeell veel foto’s!! Hmm… en die site’s vn msncommunities dan? Is dat nix? Ik zal als ik tijd heb 's gaan rondneuzen!! worden we saampjes beheerders… whooooooooooooooeheheh!!! Wordt een succes, zie het al voor me! :stuck_out_tongue: nou, meiden ik ga werken!!! veel plezier nog vandaag op het forum! x Miranda :smiley: