Hoi hoi allemaal, eigenlijk heb ik alleen maar mooi, leuke en romantische herinneringen aan Turkije … maar de meest romantische is toch wel tijdens onze laatste vakantie … afgelopen mei … namelijk onze trouwdag!
Op een dag dat de lucht niet mooier blauw kon zijn, zijn wij getrouwd.
De ceremonie werd gehouden aan de rivier, met een vreselijk mooi uitzicht over het gebergte.
Een ongelooflijke mooie taart met champagne bij goede vrienden, en vanaf dat restaurant de boot op voor een ‘moonlight-tour’ naar een afgelegen strandje waar we een geweldig verzorgde bbq kregen.
Uitkijkend over het meer en de ondergaande zon, alleen wij met ons groepje, strand, hangmatje, kampvuur, mooie muziek … kan het nog romantischer!!!
Deze dag zullen wij nooit meer vergeten! Gelukkig hebben we echt honderden foto’s en zelfs twee films van deze dag. Iedere keer weer zwijmelen we weg bij het zien ervan … fantastisch gewoon!
Zucht… kzie het zo voor me!! Ik vind het niet moeilijk te geloven dat dit een heeeelleeeeee mooie en onvergetelijke dag voor jullie was!!
Echt een zwijmelmoment…
er zijn weer leuke reacties…!!
en vooral miranda…zeeeer romantisch
toen ik op weg van school na huis vakantieherinneringen was aan het ophalen…dachten we aan mijn verjaardag 2 jaar geleden…
ik was op vakantie jarig…mijn moeder…mn vriendins moeder en mn vriendin hadden savonds ballonen op het balkon gehangen…savonds moest ik na de show op het podium komen…werd er voor me gezongen…ik kreeg een cocktail…
zo leuk allemaal!!! echt een verjaardag om nooit te vergete
groetjes yvonne
Het was de laatste avond van mijn vakantie, en mijn vriendin en ik waren met 2 jongens weggeweest naar een bar. We liepen terug naar het hotel, maar we liepen langs het hotel, want ze wilden ons wat laten zien…
Ongeveer 10 minuten verderop stonden we op een punt, waarvandaan je een aantal stadjes kon zien in Turkije, helemaal verlicht… We hebben daar ongeveer 15 minuten gestaan zonder ook maar een woord te zeggen, maar gewoon hand in hand…
Die jongen is nu 3 maanden mijn vriend, en dat moment denk ik echt nog vaak aan terug! :wub:
Het klinkt misschien simpel, maar op het moment zelf was het echt zoooo mooi!!!
Dan zal ik mijn verhaal ook maar even doen!
In mei 2003 naar Pineta hotel (marmaris) geweest en ja hoor een leuke jongen ontmoet! Werkte in/bij het hotel als Fotograaf! Een paar keer uit geweest nachten op het strand…super! Sindsdien hebben we contact gehouden, In 2004 moest hij in dienst het was toen moeilijk om contact te houden, de dag dat hij uit dienst ging belde hij gelijk (eind mei) 2005.
Vanaf juni dit jaar werkt hij als fotograaf in het Blue bays hotel in Marmaris en hebben nog steeds contact via sms en bellen, ga eind dit jaar daar naartoe of hij komt hier is nog niet helemaal zeker.
Het is best moeilijk om elkaar dagelijks te spreken/smsen en elkaar niet zien en niet wetende wat hij daar allemaal doet, het is tenslotte toch hoogseizoen en ja je weet wat er dan allemaal gebeurd met (vakantieliefdes!) zou er wel eens een camera neer willen zetten om te kijken wat hij daar allemaal doet hahaha, maargoed hij zegt dat ik hem kan vertrouwen !!?? Ja dat doe ik dan ook maar hij moet mij tenslotte ook vertrouwen toch?
Gaat er iemand nog naar blue bays of is er misschien in juni/juli geweest?
Hij heet Isik en is dus fotograaf 31 jaar, heeft iemand misschien gesproken of iets anders?
hoi!
ik ga vrijdag (3 dagen nog!!) naar blue bays voor 2 weken…
ik zal ff een oogje voor je in het zeil houden
mijn vriendje werkt in een ander hotel…dus ik snap je probleem
groetjes van mariska
hebben al die mooie herinneringen ook nog met iets anders te maken dan met de turkse jongens???
Bij mij namelijk niet, ik moest uitleggen wat er zo leuk was geweest aan de vakantie, en tja, toen stond ik dus echt met mijn mond vol tanden. hahahaha
vanaf de allereerste dag, tot de laatste minuut was het een grote droom.
Hé Bloem, bij mij ook niet hoor. Ik heb al een hele tijd een vriend waar ik mee samenwoon maar een heleboel van die Turkse jongens zijn wel heel goede vrienden geworden. En ook bij mij is een vakantie altijd een heerlijke droom die uitkomt van het moment dat ik op de luchthaven ben tot het moment dat ik weer thuis ben. Dan breekt er een ontzettend gevoel van heimwee los, maar met 100.000 leuke herinneringen aan een supervakantie!
Kan me wel voorstellen dat een heleboel meiden een herinnering met een jongen beschrijven, denk dat ik hetzelfde zou doen als ik hier nog geen vriend had, het maakt je vakantie ook bijzonder (tenminste dat vond ik vroeger altijd wel)…
nou bij bij heeft het niet alleen maar met jongens te maken…Natuurlijk wel voor n groot deel maar ook zo wat ik meemaak…Maar die herinneringen zijn meer wat voor filiz en mij samen vind ik…en als je dat hier dan gaat uitleggen (wat al moeilijk is) dan is het tog anders…