Mijn visum bestaat wel uit een los papiertje, maar dat maakt ook niet uit; leuk om te bewaren als herinnering aan Indonesie. Indesco
Misschien waren de stickers op…:slywink:
Who knows … :wub: Indesco
Mevrouw de betweter, ik heb een speciaal paspoort (eentje met 64 pagina’s ipv 32) moeten aanschaffen om dat anders al die pagina grote visastickers (zowel 7 en 30 dgn.) er niet in passen gedurende de 5 jaar dat ik dat tering land moet bezoeken.
Gaat nog maar eens heel goed in je paspoort kijken…
Volgens mij krijg je een sticker en een los briefje, welke je bij het verlaten van Indonesië weer moet inleveren. De stickers zitten in ieder geval nog in mijn paspoort.
Ook al zo gefrustreerd. Ik heb toch echt een papiertje van 10 x 7 cm gekregen en niet in mijn paspoort geplakt; waarom gelooft niemand mij ? Indesco
Dat andere briefje moet je al in het vliegtuig invullen voor de imigratieambtenaar. Er is er nog een voor de douane. En normaal gesproken, als de stickers niet op zijn, krijg je een visum ingeplakt in je paspoort.
Dat immigratieformulier stelt ook niks voor, helemaal voor niets ingevuld en niet nodig gehad. Indesco
Jij hebt het ook niet nodig maar wel de immigratieambtenaren anders kunnen ze hun stempel niet gebruiken…
Pas als je het niet kunt laten zien bij het verlaten van Indonesië heb je een vet probleem. De boete kan aardig oplopen tot zelfs het missen van je vlucht als je weigert te betalen.:nod:
Geen last van gehad. Indesco