wij komen 24/10 ´s avonds om 23.45 aan in dps.
en we vertrekken 31/10 weer.
kunnen we dan tot 00.00 treuzelen en dan pas door douane gaan zodat we een 7 dagen visum kunnen kopen ?
wij komen 24/10 ´s avonds om 23.45 aan in dps.
en we vertrekken 31/10 weer.
kunnen we dan tot 00.00 treuzelen en dan pas door douane gaan zodat we een 7 dagen visum kunnen kopen ?
Wat een mooie datum (zucht) hahahahah. Er bestaat een visum voor maximaal 30 dagen en daar betaal je 25 dollar p/p voor. In Nederland zou je, als je langer daar verblijft, een visum aan moeten vragen bij de ambassade, maar dat is in jullie geval niet nodig. Waarom blijven jullie maar zo kort ? Je bent al 2 dagen kwijt aan reizen … wel jammer hoor, maar ik weet jullie situatie natuurlijk niet.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Indesco
ik kom alleen naar bali om inkopen te doen, heb genoeg tijd in een week, verder doen we thailand en even maleisie aan.
we zijn net terug van 2 mnd indonesie. (sumatra/java/bali en lombok)
maar kunnen we 7 dagen visum op het vliegveld krijgen of zitten we echt aan 30 dagen vast omdat we voor 00.00 uur landen ?
M.a.w kan ik me voorstellen dat de petugas imigrasi tegen joukan zeggen , mevrouw u staat op 23.45 al op Indonesische bodem.
oke ja daar was ik al bang voor. nou ja kijk wel even bij airasia.
dank je
De datum van het inplakken van het visum in het paspoort is de geldige datum. Bovendien duurt het nogal even totdat je daadwerkelijk in de hal van het vliegveld staat! Dus niet de landingstijd…:nod:
Inplakken ??? Je krijgt gewoon een los papiertje. Of wordt het lange visum door de ambassade in Ned. ingeplakt ? Indesco
Al mijn ‘visa on arrival’, en dat zijn er nogal wat… werden paspoortbladzijde groot ingeplakt. Ik zeg er wel bij dat het steeds een 30 dagen visum was. Misschien is een 7 dagen visum een los papiertje:hihi:
Nee, die van 30 dagen is een los blad en wordt niet ingeplakt. Maar misschien die van meer dan 30 dagen wel. Indesco
Niet te geloven! Jij denkt dat ik onzin loop te verkopen. Afijn jij weet toch alles beter:dag:
Klopt als een bus, mijn hele paspoort zit vol grote stempels, waardoor ik kan zien wanneer ik in Indonesie ben geweest.Voor andere indonesie-reizigers geldt ook.
Dus dit gebekvecht is nergens voor nodig
Geen losse papiertjes.