Mijn plannen zijn inmiddels ook gewijzigd en zijn inmiddels concreter geworden.
Inmiddels heb ik een ticket geboekt naar Bangkok op 25 september as en zal op 18 oktober weer terugvliegen naar Nederland. Concrete plannen heb ik nog niet direct, mogelijk ga ik nog naar Cambodia en een paar dagen strand aan het eind van mijn vakantie toch wel aantrekkelijk is…….
Indien er nog meer mensen rond die tijd in de buurt zijn en of ook zin hebben deze periode die kant op te gaan, let me know. Mogelijk kunnen wij een tijdje samen reizen.
Het heeft even geduurd maar ik heb gister eindelijk mijn reis geboekt naar Australie - Nieuw Zeeland - Bali. Vrijdag 23 oktober zit ik in het vliegtuig - Cathay Pacific richting Hongkong, daar heb ik 3 overnachtingen en dan vlieg ik door naar Sydney!!
Wie gaat er ook in deze periode?? Zou leuk zijn al kennis te maken.
Mijn plan is een rondje te maken van Sydney - Melbourne - Adelaide - Alice Springs - vlucht naar Cairns en vervolgens oostkust richting Sydney waar ik hopelijk met oud en nieuw aankom! Daarna wil ik Tasmanië bekijken. Vanaf 26 januari vlieg ik naar Auckland NZ en zal daar het noorder en zuidereiland bekijken in 7,5 weken. Dan weer even naar Sydney en vanaf eind maart voor zo’n 4 weken naar Bali.
Degene die zich hierbij wil aansluiten is uiteraard van harte welkom, ik heb er zin in !!!
zie een hoop ideeen. Iemand uiteindelijk besloten om richting Argentinie/Patagonie te gaan? Ik, 33-jarige vrouw, ga hoogstwaarschijnlijk 4 januari richting BA om vervolgens 5 a 6 weken door Argentinie en Patagonie te trekken (dus ook stukje Chili). Ook foz de iguazu wordt hierbij niet overgeslagen. Iemand die een stukje met me mee doet?
Mijn plannen zijn inmiddels definitief. Reis op 5 december af naar Panama City, vandaar vlieg ik eerst even door naar Bocas del Toro voor een beetje relaxen en dan begint de pret. Heerlijk een beetje touren door Panama, binnenland in, en dan de Pacific kust afrijden met mijn gehuurde auto. Beetje surfen, duiken, paardrijden en heel veel genieten. 2 Januari ben ik weer in het kikkerlandje.
Ik ben een vrouw (au, wat klinkt dat oud…) van 30 en dol op reizen naar het verre buitenland! Tot nu toe heb ik alleen nog maar ervaring met groepsreizen (verschillende organisaties) naar verschillende landen, met name in Azie. Toch zou ik ook wel eens alleen willen gaan of met iemand samen, maar tot nu toe nog niet iemand gevonden die mee wil naar de landen die ik wil zien en de drempel om helemaal alleen te gaan vind ik nog vrij hoog…
Komend jaar zou ik graag een aantal weken naar Birma willen (bijv. eind april/begin mei), maar Madagascar (in de zomer??) staat ook heel hoog op mijn lijstje (daarnaast lijken bijv. Laos, China, Namibie me ook prachtig) ! Ik werk in het onderwijs, dus ben daar grotendeels aan gebonden (niet helemaal, maar dat leg ik wel uit als iemand interesse heeft om mee te gaan ).
Als er iemand is die ook graag naar een van genoemde landen zou willen, ik hoor het graag!
Hey…Ik zit momenteel in Bocas del Toro en verblijf in Spanish by the sea…Ik werk er ook een beetje om de kosten te drukken en krijg spaanse les…en het is hier geweldig…Om spaans te leren, voor onderweg en om andere mensen te ontmoeten…dus TIP: www.sapnishatlocations.com
Ik wil volgend jaar graag of naar Azie of naar Amerika, de westkust maar sta zeker ook open voor andere suggesties en zoek leuke humorvolle mensen om dit mee te doen. Ik ben vrijgezel, 35 jaar en woon in Utrecht en denk dat ik wel een leuke reisgenote ben. Ik heb wel ervaringen met groepsreizen maar het lijkt me leuker om niet zo aan een programma vast te zitten. Heeft deze site je al leuke reisgenoten opgeleverd, of een reis met anderen? Ben benieuwd…Met een groepje van een man of vier iets ondernemen is natuurlijk ook wel leuk. Mij gaat het dus om volgend jaar liefst januari of februari naar Azie want ik hoop nooit meer zo’n winter mee te maken haha Groetje Barbara
ik hier, vrouw/meisje van 31. net single en onrustig! Heb een baan op een hogeschool dus ben afhankelijk van de schoolvakanties helaas. Wat ook jammer is, is dat ik weinig tot geen budget heb, maar het me wel heelrijk lijkt om met een hele groep iets leuks te gaan doen, het avondtuur in! Het is allemaal heel nieuw voor mij na jaren alleen naar italie geweest te zijn, misschien kan iemand me op weg helpen??
ik zat jouw oproep te lezen en zag ineens dat deze al erg gedateerd bleek…haha.
maar toch, ik dacht ik stuur je een berichtje.
Ik heb mij een aantal dagen terug op deze site ‘gezet’ zoekende naar een reismaatje.
Voor 2010 staan mijn vak.dgn al vast 16 aug-6sept daarna kan ik ergens half dec tot half jan mogelijk wel vrij nemen.
Mijn wens is een verre reis(3 tot 6 weken), liefst Austr.NZ. of ergens Azie te gaan zien. Rondtrekkend en vooral veel natuur, steden leuk, maar niet te lang. Lekker bij het water, ook goed. Vooral ook veel gezelligheid en weg uit de sleur van ‘ons’ landje;ik sta open voor alle mogelijkheden en wensen van een gezellige reispartner!
Ben alleenstaand, geen kids, wel een vaste baan.
Zou graag van je horen hoe jouw situ nu is en of je evt interesse hebt of mogelijk andere mensen kent die hier wel oren naar hebben!
Hoi , ik wil best meegaan maar 15 Mei ga ik eerst naar Bodrum een weekje .
Ik ben 31 en mijn naam is Wesley , je kan me mailen via : [EMAIL=“sporty_wesley@live.nl”]sporty_wesley@live.nl