Hallo,
Rij je de kustweg Highway 1 het best van noord naar zuid (van San Francisco naar Los Angeles) of van zuid naar noord (LA naar SF)?
Hallo,
Rij je de kustweg Highway 1 het best van noord naar zuid (van San Francisco naar Los Angeles) of van zuid naar noord (LA naar SF)?
Hallo,
Het reisburo gaf ons de tip om van Noord naar Zuid te rijden, als je de kustweg neemt naar Los Angeles.
Dan rijdt je namelijk aan de zeekant, en heb je prachtige uitzichten op de kust.
Rijdt je van zuid naar noord, dan rijdt je aan de rechterhelft, en neemt de weg en het verkeer je prachtige uitzicht weg.
Goede reis!
Hatojo
Voordeel van het rijden van zuid naar noord is dat je de zon in de rug hebt. Vooral in het voor- en naseizoen met de lagere zonnestand is dat een voordeel. Ook wordt de route steeds mooier zuid naar noord met als hoogtepunt het stuk tussen Cambria en Monterey. Maar zo veel maakt het allemaal ook niet uit. Gewoon doen wat het best in de route past. Wanneer gaan jullie?
Yeehaw
We gaan in augustus. De route die we in ons hoofd hadden, staat hier ook ergens, maar is intussen wat veranderd: we gaan waarschijnlijk niet naar San Diego.
Zet misschien de route nog eens op het forum. Je weet natuurlijk al dat je voor augustus reserveringen moet maken.
Yeehaw,
Ja, ik weet dat we voor heel wat slaapplaatsen en activiteiten vooraf moeten reserveren. Daarom wil ik de reisroute stilaan definitief vastleggen. Ik heb de voorlopige planning zonet in een apart berichtje op het forum gezet.