Ik ben Maurice 20 jaar en kom uit amersfoort. 2 maart pak ik het vliegtuig naar bangkok om in die regio 4 maanden te overleven! Ik heb nog niet echt plannen alleen dat ik naar Laos cambodja en misschien zuid china wil. Verder wil ik ook niet veel plannen maken. het moet natuurlijk wel een beetje impulsief en avontuurlijk blijven!
het lijkt me leuk om dan misschien met iemand te meeten voor onbepaalde tijd. gewoon beetje rondreizen hier en daar. Dus ben je ook avontuurlijk en low budget ingesteld laat dan wat van je horen!
Ik wil in die periode ook gaan reizen. Waar maakt me niet zo veel uit, maar Azie is wel favoriet. Ben afgelopen zomer in Thailand geweest, maar heb zeker nog niet alles gezien!
Wil eerst misschien vrijwilligerswerk gaan doen, maar daarna 2 maanden samen rondreizen is misschien wel wat!
In de maanden april, mei en juni wil ik naar Indonesie. Het plan is om een paar weken vrijwilligerswerk te doen in een weeshuis en daarna rond te reizen op java, bali, lombok/borneo. Ik zag Indonesie niet tussen jouw opties staan, maar misschien is het een idee;)!
ik ben van plan april naar thailand te gaan, en denk wel dat ik daar ff voor nodig hebt. ik was van plan ook vrijwilligers werk te doen maar dan in thailand zelf, het is altijd leuk om nl. mensen te ontmoeten als je aan het travellen ben! [EMAIL=“pastorpits@hotmail.com”]pastorpits@hotmail.com
He Lindsey! Ik ga in maart naar Indonesie.Heb jij al vrijwilligerswerk geregeld of ga je dat gewoon daar zelf proberen?Heb je al een ticket geboekt? Ik las dat je naar Indonesie gaat, ga je daar 3 maanden heen?
Hé Maurice, ik snap niet zoveel van deze site:) dus heb een berichtje geplaatst naar jou die naar iemand anders bedoeld was! Hoe dan ook, jij gaat 2 maart naar Bangkok? Ik vlieg 17 maart naar Bangkok. Ook voor ongeveer 4 maanden, wat en waarheen precies nog niet echt een idee. 1e keer dat je alleen gaat reizen?Wie weet kom ik je nog wel tegen in Laos of Cambodja… die landen wil ik ook graag doen!
Groetjes, Salomé! (geen hyves), wel facebook (Salomé Jacobs)
Hey Maurice, zeker een goed verhaal wat ik hier lees. Zelfde plan maar voor mij staat er nog helemaal niks vast zou alleen graag naar Thailand gaan. Wat zijn jou plannen daar zo’n beetje. Overdag de wonderen bekijken en 's avonds beetje uitgaan of niksen enzo?
Mijn plan is op het moment om van half april tot half juni naar indonesie te gaan. Ik ga dan gewoon een paar eilanden bekijken enzo… Ik ga denk ik geen vrijwilligers werk doen omdat ik het belachelijk vind om geld neer te tellen voor een organisatie om daar te mogen werken!
Ik ga 2 maanden omdat het anders een onwijs probleem is met visum. Moet je naar een ander eiland vliegen om daar op uitnodiging je visum te verlengen(ook een duur geintje!)…
Meer mensen die in deze maanden richting indonesie willen…en dan met name Bali?!
Goede reisplannen, vooral ook dat ze niet teveel zijn uitgestippeld. Ik vlieg op 24 februari naar Bangkok dus misschien ben ik wanneer je aankomt ook nog wel daar te vinden. Ik ben van plan naar Noord-Thailand te reizen, dan Laos, Vietnam, Cambodja en terug naar Bangkok en afhankelijk van de hoeveelheid tijd en geld die ik dan nog heb naar het zuiden van Thailand, Maleisië en misschien zelfs Indonesië. Misschien kunnen we daar ontmoeten of van tevoren van gedachten wisselen…
Groeten Erwin (25 tegen die tijd) [EMAIL=“ertjeoevel@hyves.nl”]ertjeoevel@hyves.nl
He lindsey,mijn planning is ongeveer precies hetzelfde, ook geen vrijwilligerswerk daar en ook rond de 2 maanden,wil denk ik beginnen met bali! Jij gaat ook alleen? wanneer vlieg je precies of he bje nog geen ticket? x Salomé
haay Salomé!
Ik ga morgen mn ticket boeken. Waarschijnlijk ga ik 12 april weg en dan ongeveer 10 juni weer terug. Ik vlieg naar Bali en ga vanuit daar kijken waar ik allemaal heen wil. Ik wil in iedergeval naar borobudur (1 van de 7 wereldwonderen op java) en ik wil heel bali zien! Heb jij al een ticket geboekt??
Hee sorry voor de late reactie! Ik vertrek 17 maart en ga dan zoals het er nu voor staat eerst een maand naar Indonesie (Bali) en daarna wil ik naar Maleisie borneo en daarna thailand etccc…Weet het eigenlikj allemaal nog niet zo goed:) Moet nog even kijken! Vet dat je ook gaat!!x