In maart ga ik voor vier maanden backpacken door Z/O Azië! De landen die ik hier wil gaan bezoeken zijn Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam en Maleisië. Ik ben opzoek naar mensen die rond die tijd ook deze richting op gaan en opzoek zijn naar een gezellige reisbuddy! Dus als er iemand is die deze richting op gaat of er al is rond deze tijd en opzoek is naar een leuke, gezellige en spontane reisbuddy contact me dan
ik ben van plan om ook die richting op de gaan, al zal het voor wat later zijn dan maart.
Tot wanneer ben je ongeveer daar?
Ik zal me even kort voorstellen; mijn naam is Floor, 26 jaar, en werk bij een verzekeringsmaatschappij. Mijn grootste hobby is reizen en ik heb dan ook al redelijk wat landen gezien in Azie, Europa en Midden-Amerika. Op het moment ligt mijn voorkeur bij Vietnam of Maleisie/Borneo, voornamelijk vanwege het weer
Ik hou ervan om veel dingen te zien, ben geen die-hard stapper, maar een drankje op zijn tijd ben ik zeker wel voor in. Verder vind ik het ook heerlijk om af en te te relaxen en in de zon te liggen
Ik ga in maart voor 5 maanden naar Zuid- Oost Azië. Ik ga het reizen combineren met vrijwilligerswerk. Ik ben van plan te starten in Thailand en te eindigen in Indonesië, Cambodja staat hoog op mijn lijstje dus daar zal ik ook zeker langs gaan. Verder ga ik vanaf Thailand door Maleisië naar Indonesië (ook omdat er een ferry van Maleisië naar Indonesië gaat, stuk goedkoper dan een vlucht).
Ik zal mij ook kort voorstellen: Fiona, 20 jaar (dan 21) na het behalen van mijn diploma maatschappelijk werk ben ik naar Ecuador gegaan voor vrijwilligerswerk (en een klein beetje reizen), wat zó goed is bevallen waardoor ik bij thuiskomst bijna direct mijn nieuwe reis ‘gepland’ heb! Verder vind ik bijna alles leuk, wil veel gaan zien, leuke mensen ontmoeten en de stranddagjes en af en toe een avondje dansen wil ik ook niet missen! :zon02:
Ik ga voor vier maanden. Wanneer ik waar precies ben is lastig te zeggen. Vietnam zal ik rond eind mei zijn denk ik en Maleisië staat later op de plannen . Al enig idee wanneer je gaat?
Ik ga voor vier maanden. Wanneer ik waar precies ben is lastig te zeggen. Vietnam zal ik rond eind mei zijn denk ik en Maleisië staat later op de plannen . Al enig idee wanneer je gaat?
Jou plannen lijken erg op die van mij! Ik start ook in Thailand, Cambodja wil ik zeker heen en Maleisië doe ik aan het einde. Ik had ook al op je privé berichtje gereageerd! Lijkt me super om een stuk samen te reizen.
Tijdens mij reis wil ik voornamelijk genieten van alles, veel zien, veel doen, zon zee en strand, cocktails drinken, feesten. Enjoying life!
mijn plannen zijn licht gewijzigd helaas! Ik heb pas in september vakantie, en afhankelijk van het aantal weken (3 of 4) bepaal ik mijn bestemming. In ieder geval heel veel plezier!
jullie plannen en schemas zien er top uit. Gave plannen!
Ik heb een groot deel van Azie al gezien. Momenteel ben ik alweer 15 maanden in Austrlie en ik ga/wil van 28 april tot 20 mei in Borneo (Kalimantan) rondreizen.
Mocht er iemand in de buurt zijn. Zeker contacten!
Hi Loes! Ben je aan het genieten van je reis?
Zou leuk zijn als we ergens kunnen meeten! Mijn plan ziet er globaal zo uit:
Ik vertrek 2 mei naar thailand, wil dan naar het noorden reizen en zo oversteken naar laos en daarna naar beneden naar cambodja.
12 juni een fullmoonparty meepikken op een eiland in thailand lijkt me super gaaf!
Komt er iets overeen met jouw plan? Let me know!
Joyce