Hai Allemaal, na een jaar hard werken ben ik van plan om op 15 Maart voor 16 dagen met een Shoestring naar Zuid Thailand te gaan:idea:. Aangezien het mij het leukste lijkt om dit met zo veel mogelijk enthousiaste mensen te gaan beleven en omdat de reis nog wel wat extra deelnemers kan gebruiken :hihi: plaats ik hier een berichtje. Ik ben een spontane vrouw van 26 uit Rotterdam. Mocht je ook een dergelijke reis overwegen, neem dan even contact met mij op! :dag:
Hoi! Ik heb die reis ook gezien, maar ik vind hem een beetje kort (ik ga liever 3 weken) en nogal duur! En bovendien zou ik het wel leuk om ook wat van het noorden te zien (tempels, olifanten, natuurparken, etc). Wel heel leuk om al die eilandjes te bezoeken!
Zag ook dat het nog niet erg hard gaat met die reis. Jij hebt ook nog niet geboekt?
Heb je msn? Mijn email is [EMAIL=“luckystarz_82@hotmail.com”]luckystarz_82@hotmail.com (toevallig ook 26 en ook uit Rotterdam!)
Nee, ik heb ook nog niet geboekt en daarom een harde "wervingsactie"aan het doen, omdat het mij wel echt een super leuke reis lijkt denk ik… maar vind het vooral ook belangrijk om een beetje met leeftijdgenoten en een wat grotere groep te gaan. Ik heb begrepen dat in April het regenseizoen in Thailand begint?
Heb je iig toegevoegd op MSN!
Leuk joh, en als je dan toch boekt - kijk eens op rondreizen.nl - daar vind je de leukste aanbiedingen, ook van shoestring!:vak02: