Zuid Thailand, begin december 2010. Reisgenootjes gezocht!

Hoi Iedereen!

Ik heb al eerder een berichtje gepost, die was denk ik alleen een beetje onduidelijk.

Ik zou graag een paar reisgenootjes willen die begin december met mij naar Thailand willen. Ik ga drie weken en ik heb een goed budget. Ik ben er al eerder geweest en weet dus alle in’s en out’s. Ik zou het leuk vinden om met mensen te gaan die ik niet zo goed ken want ook dan haal je er meer uit voor jezelf. (hopelijk niet te zweverig :P)

Ik ga naar de eilanden Kho Tao (daar wil ik graag gaan snorkelen en nog met de scooter het eiland over, aangezien er enorm veel mooie bezienswaardigheden zijn)

Kho Phangan… Daar worden de maanfeesten gegeven en zou graag naar de halfmoon gaan omdat ik weet dat die veel gaver is als de fullmoon en de blackmoon party. Ik wil hier ook graag een paar dagen vertoeven op het strand omdat ik weet dat het er erg mooi is. Daarnaast worden er hier op het strand savonds gezellige en intieme feestjes gegeven.

Tot slot het eiland Kho Samui, hier ben ik helemaal nog niet geweest en zou ook graag meer van dit eiland willen zien…

Al met al wil ik graag wat rusten, zien, feesten en genieten van de zon. Ik ben wel een beetje van de luxe… maar aangezien het allemaal vrij goedkoop is, is dit geen probleem

Leuk vind ik het wel om elkaar te leren kennen voor we vertrekken… Please let me know!

Liefs

Hey!

Je berichtje spreekt me aan, want we hebben ongeveer dezelfde plannen! Ik wil ook begin december naar Thailand gaan voor ongeveer 4 weken.

Ik ben nog niet eerder alleen op reis geweest en daarom lijkt het me erg leuk wat reisgenootjes te hebben. Ook ik wil naar het Zuiden en lekker genieten van de eilanden. Welke precies weet ik nog niet, maar wat jij noemt klinkt erg goed. Zeker de full/half moon party’s:-)

Ik ga ook voor relaxen, feesten, uitrusten, zon en ook nog wat dingetjes zien. Een beetje luxe vind ik zeker niet verkeerd en het budget heb ik er ook wel voor.

Laat me maar weten als het je wat lijkt! Dan kan ik je mn mailadres geven.

Groetjes,

Ellen

Hey!

Ik had je een prive berichtje gestuurd maar weet niet of het goed is aangekomen… Ik heb wel interesse om in contact met je te blijven… Lijkt mij iig leuk!

Liefs

Hey!

Ik heb je andere berichtje ook gezien, leuk!
Je kan me vinden op facebook en hyves. Stuur je mn gegevens wel even in een privéberichtje. Lijkt mij ook leuk contact te houden!

Groetjes Ellen