Reisgenoot Thailand december gezocht!

Reisgenoten,

Ik heb in de planning om voor ongeveer 7 weken naar Thailand te gaan begin december. Ik wil hier rondreizen en verschillende plekken aandoen. Ik wil beginnen in het noorden waarbij Pai, Chiang Mai en Chiang Rai sowieso gezien moeten worden :wereld: Ik ben zelf al een keer in Thailand geweest voor een paar weken, maar dit is mij zo goed bevallen dat ik nog een keer wil gaan. Wellicht ook in combinatie met Laos en Cambodja en/of Maleisie.

Na het noorden wil ik een aantal eilanden doen. Ik ben zelf al op Phuket, Phi Phi en Koh lanta geweest dus het lijkt mij naast deze eilanden ook andere eilanden aan te doen. Sowieso wil ik graag naar Koh lipe.

Zijn er mensen die dezelfde plannen hebben? Het lijkt mij leuk ideeën uit te wisselen. Het moet vooral relaxt worden, is het leuk dan een paar dagen langer blijven. Is het minder leuk op een plek dan gauw weer weg. Ik ben zelf een jongen/man van 28 jaar.

Ik ben op zoek naar een reisgenoot die er hetzelfde over denkt, die budget wil reizen maar ook graag niet extreem basic wil.

Tot gauw! Groetjes Michard