Wie vliegt er mee naar Bangkok of is al in Thailand? Maand december

Dag allemaal,

Ook ik ben wat ouder dan (blijkbaar) de meesten, vrouw van 50. Ik ben van plan in Thailand, evt. Cambodja te gaan rondreizen in de maand december. Mijn ticket is geboekt van 5 tot 30 december. Ik ga backpacken met een mix van natuur, cultuur, ontspannen op mooi eilandje en snorkelen, genieten van het lekkere eten.

Zijn er nog mensen die dit aanspreekt? Misschien kunnen we (een stukje?) samen gaan, als het klikt.

Hoi Simone, ik ben opzoek naar een reisgenootje voor in elk geval de kerst. Ik ben van plan rond 18 dec te vertrekken en wil naar Aziƫ. Waarschijnlijk blijf ik tot eind januari maar het is leuker om met iemand te gaan. Groet, diane

Forum Admin Brake:

Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren !

Hoi Simone,
ik ben ongeveer van dezelfde leeftijd (52) en ben van 10 tot 30 december naar Thailand. Mijn eerste week is redelijk gepland. De 13e van Bangkok naar Koh Lipe en daarna in die week nog Koh Phi Phi, Krabi (Ray Leh) en Koh Yao Yai. Vanaf de 20e heb ik nog niets gepland. Ik reis grotendeels alleen en misschien voor een deel met een vriendin. Ik vind het prettig om andere solo reizigers te ontmoeten en om eventueel een deel samen te reizen.

Vriendelijke groet,
Diana

Forum Admin Brake:

Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren !