Ik zoek nog heel last minute :D… Naar een reisgenootje(vr) ik ben 24 jaar en wil graag naar Thailand gaan.
Starten in bangkok en dan naar het zuiden toe reizen, daar de eilandjes bezoeken etc. Nog niets staat vast maar kan vanaf 10dec vertrekken, liefst 2-3tal weken!
Ik ben van belgie , oost Vlaanderen maar ben geen meisje maar ik ben via deze weg niet op zoek naar een vriendin of dergelijke gwn iemand die met mij samen Thailand wilt verkennen en een leuke tijd hebben. Dusja moest je zin hebben laat maar iets weten
Hey Lode, wanneer zou je kunnen gaan? Ik wou graag donderdag al vertrekken! Haha neenee dat dacht ik ook niet het probleem is bij mij dat ik een vriend heb en was daarom oorspronkelijk op zoek naar een meisje als reismaatje [emoji1]maar ik kom eigenlijk beter overeen met jongens haha…
Hey Charlotte, ik las ergens dat je 31 dec aankomt in Bangkok. Ik ook!! Al plannen voor oudejaarsavond? Een privebericht sturen lukte niet, je inbox zit vol
Hey Paul, ja ik weet niet hoe het komt maar ik kan geen prive berichten ontvangen (heb geen betalende account hier) ja ik kom aan om 19:40 en jij? Vanwaar kom je? Ik ga proberen of ik je een prive bericht kan sturen…
Ja ik heb geprobeerd prive mn email te sturen naar jou maar kan geen prive bericht verzenden ik snap het niet waarom het niet lukt ik heb geen berichten in mijn postvak[emoji53][emoji53]