Reisgenootje half nov-dec?

Hallo,

Half november ga ik naar het zuiden van Thailand, en ik vroeg me af of er iemand hier is die rond die tijd ook die kant op gaat.
Ik ben een vrouw van 31, en vind relaxen op het strand heerlijk, snorkelen, hou ook zeker van een feestje, maar wil ook zeker wel iets van het zuiden thailand zien.
Zo ja, hoor ik graag van je,

Groetjes,
Sofie

hoi,
ik zit dan ook in het zuiden,ik reis 6 mnd hier.
ik zit 10 tot denk 15 nov op ko pha ngan,moet tegen 20 nov een visumrun doen,maar als je het leuk vindt kan je me mailen of bellen,ik heb een nummer hier in thailand.
ik heb verder niet echt plannen,want ik merk dat werkt hier niet,je ontmoet allerlij mensen en voor je het weet wijzigt het weer.
ik ga alleen wel 22-12 tot 3-1 naar hua hin naar familie.

o,ja ik ben 28,bijna 29
hou ook van een feestje maar stand vindt ik ook lekker
en ik zou heel graag willen leren surfen

als het je wat lijkt mijn email is [EMAIL=“sarahgoesthailand@gmail.com”]sarahgoesthailand@gmail.com

ik denk zoiezo dat je snel genoeg mensen ontmoet hoor :wink:

Hoi,

Ik wil 22 november naar thailand gaan t/m 7 december. Ik ben 28 jaar en zoek nog iemand die in die periode ook naar het zuiden van thailand gaat. Als het je leuk lijkt om samen een stuk te reizen dan hoor ik het graag. Groetjes Liset

haai,

ik moet je eerlijk zeggen dat ik het heel moeilijk vindt om wat af te spreken,ik heb gemerkt,hier in thailand werkt dat gewoon niet :frown:
op de een of andere manier komt er altijd wat o iemand tussen,hahaha :lol:
maar ik geef je mijn email en thaisenummer,moeten we maa kijken wie waar uithangt:

[EMAIL=“sarahgoesthailand@gmail.com”]sarahgoesthailand@gmail.com
08-53248153

ik weet dat ik rond 20e nov visumrun ga doen,en 22 dec naar familie in hua hin,daartussen ligt het open.
zit alleen met een koffer die ik moet lozen,omdat dat echt kut is op de stranden…:frowning:
zou zelf graag terug naar railai gaan en ko phi phi,maar dat is onmogelijk met die kofer is mij verteld :vak01:

groetjes sarah

Nou ik ben ook aan het kijken voor een reis naar Phuket. Dus vlak bij ko phi phi.
Ik weet alleen nog niet of het in nov/dec gebeurd of in Januari.
Ik zoek voornamelijk iemand om de avond nog leuk te maken.
Gewoon voor de gezelligheid geen bijbedoelingen zoals s…
Intresse

Gr Huub