mijn naam is joyce en ben 22 jaar zou graag in sept een maandje naar thailand willen… ik zou graag willen rondtrekken en meer willen zien van thailand…mijn vrienden durve dit niet aan en toch wil ik der heen…
ik zou het echt te gek vinden als iemand met me mee ging ben altijd wel in voor nieuwe mensen te leren kennen…
je mag me mailen of toevoegen op msn voor meer info
heej leuk idee, waarom zou je niet in de zomer willen gaan? ik heb nog niet echt concreet plannen maar ik zou graag thailand willen zien maar wil je in hostels blijven? wat zijn je plannen ongeveer?
kus ilona
Ik vertrek in juli naar Thailand en blijf daar tot 21 september. De laatste weken zou ik graag naar vietnam gaan en vanaf daar vliegen naar Bangkok. Misschien dat je daar ook nog even wilt verblijven, laat het me dan weten!
Hallo
Mijn naam is ferry en we hebben een duikschool op Koh Tao in de golf van Thailand dus als je iets wilt weten over thailand het reizen enz neem gerust contakt op. Wij bieden een duikcurcus aan 3/4 openwater met gratis bungalow incl alle duikuitrusting. en logboek en duikpas voor heel de wereld . Kom duiken Met de Whale shark
groetjes ferry uit een zonnig Koh Tao en al vast een fijne voorbereiding in Nede