Zuid-oost Azie in januari of februari..

Hee hoi,

ik heb al eerder een topic geplaatst, maar mijn plannen zijn een beetje gewijzigd.

Ik ben 20 jaar en bevind mij op dit moment in Bangkok. Met mijn huidige reigenoot ga ik de eilanden van Thailand bezoeken, door Maleisie heenreizen naar Singapore… Daarna nemen we afscheid en ben ik op zoek naar een nieuw reisgenootje. Ik heb meerdere opties…

1. Ik zou eerst met de ferry vanaf Singapore naar Indonesie kunnen gaan om daar een paar weken rond te reizen om daarna weer van Singapore naar Bangkok te vliegen om de landen Vietnam/Cambodia/Laos te bezoeken (dit dan in februari).

2. Of ik zou rond 14 januari naar Bangkok kunnen vliegen om dan Cambodia/Vietnam en Laos te bezoeken en later misschien naar Borneo en Indonesie te gaan…).

Ik ben dus op zoek naar iemand die gezellig met mij naar of Indonesie of Vietnam/Cambodia en Laos wil reizen (of allebei kan ook natuurlijk:p) in januari of februari…

De datums van vliegen staan niet vast, dus zal afhangen van de plannen en tijd die jij hebt:thumbsup:.

Als je het leuk lijkt en ook op zoek bent naar een reisgenootje voor een van deze opties, dan hoor ik het graag:zon02:!

Liefs,

Jolieke