Reisgenootje gezocht januari & februari Zuidoost-Azië

Hi wereldreizigers,

7 januari vertrek ik richting Bangkok, om daar eerst 3 weken rond te reizen, daarna ben ik van plan door te reizen naar Vietnam, Laos of Myanmar hierin ligt nog niks vast. Eind februari vlieg ik naar Bali om daar mijn reis te eindigen.

Het is mijn eerste reis die ik maak buiten Europa en dat ik alleen ga. Best spannend allemaal. Ik ben dan ook nog opzoek naar een leuk reisgenootje die rond dezelfde periode in Thailand is of die een van de andere landen een deel samen wilt bezoeken.

Ik hou ervan om de cultuur te leren kennen, uitstapjes te maken, de natuur te verkennen, maar ook om heerlijk te genieten op het strand met een cocktail en s’ avonds een feestje te pakken.

Als iemand ook die periode richting Azië gaat en nog een reisgenootje zoekt of om een gedeelte samen te reizen, twijfel dan niet om mij een privé berichtje te sturen.

Groetjes,
Alyssia

Hey,

Zoek jij nog een reisgenootje?
Vanwaar vertrek jij naar Bangkok?
Ik moet nog plannen dus ik zou ook eerst naar Bangkok willen gaan en dan naar het zuiden toe of eerst naar pai en dan naar het zuiden… Grtjs

Hey ik denk dat je mij prive hebt gestuurd maar heb dat niet aangekregen kan dat?