Mijn afstuderen komt bijna inzicht! :cheer:
Als het goed is ben ik rond januari klaar en dan wil ik graag een maand gaan reizen door Zuidoost-Azie, langer kan niet ivm werk etc…
Mijn plannen zijn vooralsnog ongeveer (suggesties zijn welkom ;):
vliegen naar Bangkok, vanuit daar door naar Laos en Cambodja, om daarna na Zuid-Thailand te vliegen om een live-aboard te doen om een week te duiken…
Over mezelf: 25 jaar oud, universitair opgeleid, sportief en spontaan.
Qua budget wil ik niet op het minimale reizen: liever een keer vaker vliegen dan iedere keer 10 a 12 uur in de bus zitten en liever ook geen (vieze) hostels meer…
Gaat er nog iemand anders die kant op en zin om mee te gaan? Laat wat horen!
Hey
Ik las je berichtje en dacht eindelijk iemand die ook niet steeds voor 1 euro ergens wil slapen hahaha
Ik las dat je een maand wilde gaan reizen leuk.
Ik zelf vertrek op 19 febr naar Bangkok en vlieg dan gelijk door naar het Noorden om vanuit daar naar Laos te reizen. Vanuit Laos vlieg ik naar Cambodja.
Behalve de heen reis en de terugreis op 21 maart vanuit Bangkok heb ik nog weinig gepland staan.
Maybe leuk om even ideeën uit te wisselen.
Over mij 32 en kom uit Den Haag, een verantwoordelijke en drukke baan in het dagelijkse leven.
Ik hoor wel van je Gr Roy
Hi! Nog steeds op zoek naar iemand om mee te reizen? Wil eind januari naar Bankok vliegen en vanuit daar… Geen plannen dus nog! Vind het voornamelijk leuk om in samen met iemand richting bangkok te gaan en het vanuit daar wel te zien of het echt klinkt! mocht je geinteresseerd zijn hoor ik het graag van je! groeten RInske