Reigeno(o)t(e) gezocht vanaf eind januari 2010 in zuid-oost Azië

Het plan is om lekker te gaan rondtrekken in thailand, laos, cambodja en vietnam! Ik vlieg 26 januari naar bangkok toe en heb de terugvlucht ongeveer een half jaar later ingepland. Ik heb mezelf voorgenomen om geen vaste planning te maken zodat je daar kan gaan en staan waar je wilt.

Ik ben een 22 jarige student uit groningen en heb net mijn bachelor afgerond en ben momenteel bezig met mijn master. Hierbij neem ik komend half jaar dus even een ‘pauze’ om zo azië te kunnen verkennen.:wereld:

Op mijn to-do-lijstje staan ongeveer de volgende dingen:
Bangkok, duiken in zuid Thailand, Angkor wat bezoeken, met Thais Nieuwjaar naar Chang Mai, tuben in Laos, full moon party, een aantal eilanden bezoeken en wat vrijwilligerswerk doen.

Verder gewoon zo veel mogelijk dingen doen, dus veel cultuur en natuur zien, andere reizigers en locals ontmoeten maar ook lekker feesten en genieten van mooie stranden. :zon02:

De meeste voorbereidingen heb ik er al op zitten, nu ben ik nog op zoek naar naar een gezellige leeftijdsgenoot (m/v) die iig een deel samen wil reizen. Vooral in het begin lijkt het me fijn om alle ervaringen met iemand te kunnen delen. Hoe de rest van de reis dan verloopt zien we wel!

Mocht je dit aanspreken hoor ik graag van je!

Groetjes Tjardo :dag:
(tjardo@gmail.com)