Hey mede-reizigers,
Mezelf eerst even vlug voorstellen, ik ben een 26 jarige Belg, en ik heb net mijn job opgezegd om er weer eens mijn rugzak van onder het stof te halen en er op uit te trekken.
Eerst trek ik er al begin januari op uit richting Nepal waar ik eerst een maand vrijwilligerswerk ga doe en uiteraard ook terugkeek wat rondreizen. Nadien zou ik eind februari - begin maart richting Zuid-Oost Azië voor een maand of 6. Er staat nog niets exact vast, ik heb voorlopig enkel een enkel ticketje richting Nepal geboekt, maar dit zijn een aantal van de landen waarin ik heel graag zou rondreizen (Myanmar, Thailand, Vietnam, Cambodja, Laos, Malaysia, misschien nog Indonesië en afhankelijk van mijn budget ook nog Nieuw - Zeeland). Dit is natuurlijk allemaal heel vaag, maar ik hou wel van wat spontaniteit. Ik zou proberen om zoveel mogelijk met de trein of bus te reizen, maar indien dit niet mogelijk is, zijn vluchten ook altijd zeker een optie. Als er mensen zijn die ongeveer een zelfde route of land op de agenda hebben staan en ook nog opzoek zijn naar een reisgenoot voor hun trip of voor een gedeelte van de trip, aarzel zeker niet om iets te laten weten.
Naast trekken door de natuur, cultuur opsnuiven in de steden, kan ik er ook wel eens van genieten om een tijdje door te brengen op één of ander tropisch eiland of ben ik wel in om af en toe eens een biertje te gaan drinken.
Hopelijk tot hoors!
Stefaan