Reisgenootje gezocht: eind feb. begin maart Zuid-Oost Azië 2016

Hallo allemaal

Ik ben Nathalie 24 jaar en ik ben van plan om eind februari/ begin maart te gaan backpacken. Ik heb nog nooit eerder een verre reis gemaakt en laat staan alleen! Ik vind het ook eigenlijk best een beetje spannend, daarom zou ik graag samen met iemand de reis willen beginnen. Daarna kunnen we altijd verder zien of we samen verder reizen of beide ons eigen richting op gaan.
Ik ben van mezelf een rustig persoon en hou van lekker relaxen en feesten en wil graag wat van de landen/culturen zien. Ik zit niet aan een tijd gebonden :slight_smile:
De landen die mij aanspreken zijn: Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Maleisië, Indonesië en de Filipijnen. Ik ben flexibel er staat nog niets vast.
Heb je interesse laat het dan weten!

Groetjes Nathalie

Hey Nathalie :slight_smile:

Ik had het plan om deze periode naar Argentinië te gaan. Maar ik ben alleen en Patagonië is héél duur om te bezoeken. Aangezien ik meerdere reizen per jaar maak, doe ik dus best later eens.

Dit jaar heb ik Thailand & Cambodia bezocht begin dit jaar. Verder ben ik nog in Oekraïne, Polen, Colombia, Peru en Italië geweest. Dus ik reis best veel =D
Ik twijfel nu om in februari/maart naar Zuid-Oost Azië te gaan. Het is er mooi, lekker eten, mooie natuur en relatief goedkoop.

De Filipijnen zou ik héél graag doen, wat een pracht van een natuur heb je daar nog. Viëtnam ook wel. Indonesië, Maleisië, deze landen, dan vnl. voor vrouwen zijn niet altijd even toegankelijk of open.

Heb je reeds wat meer informatie over je mogelijke reis of wil je iets meer vertellen over jezelf… :slight_smile:

Groetjes
Jeroen

Hi Nathalie — door het tussenjaar in m’n studie ben ik ook van plan om die periode te gaan backpacken. Voor mij is het ook de eerste keer en m’n ouders vinden het al een fijn idee als ik de reis met iemand start (en ik stiekem zelf ook, het is toch wel spannend). Heb je inmiddels al een reisgenootje gevonden of ben je nog steeds op zoek?

Het is zeker leuk met iemand zo’n mooie reis te maken.
Omdat wij op Oost-Java wonen vanaf 27 februari 2016 kunnen wij je heel veel vertellen van dit stuk Java met z’n 4 Nationale Parken.
Je moet rustig de tijd nemen om alles te zien en lukt het niet in 1 keer dan kan je altijd nog eens een keer terugkomen.
Veel succes
Pieter van Dee

Heey Natalie ik zoek ook iemand om mee te reizen ook rond de zelfde tijd en ik wil ook meer landen be zoeken zoals jij ik ben al keer eerder in thailand geweest en ik vind het super! Ik ben 21 jaar en wil wat langer weg gaan maar ik zit ook niet aan een tijd gebonden het lijkt me erg leuk om met iemand samen te reizen als je intressen hebt kan je me dan een bericht stuuren via facebook? Shirly vanderleij

Hoi Natalie en de rest,

Ik heb mijn vliegticket al geboekt, vlieg 2 maart naar Bangkok. Van de zomer ben ik al 2.5 maand in India geweest, wat een fantastische ervaring was dat!
Ik ben nu van plan om een onbepaalde tijd te gaan backpacken in Zuid-Oost Azië. Ik ben van plan om de volgende landen te bezoeken:

• Thailand
  • Myanmar
  • Vietnam
  • Laos
  • Cambodja

Ik ben al zeg ik het zelf, een spontane jongen en ontzettend makkelijk in de omgang en avontuurlijk.

Mocht het je wat lijken kan je altijd een mail sturen.

Groeten,

Joost

jj

Hallo Nathalie,

Wat heerlijk om zo’n verre reis te maken.
Wat wij horen (mijn vrouw en ik) is het altijd spannend om iets voor de eerste keer te ondernemen.
Wij kunnen geen maatje(s) voor je betekenen wel kunnen wij je op Oost-Java begeleiden omdat wij daar 6 maanden wonen.
Op Oost-Java zitten wij vlakbij een aantal Nationale Parken waarover wij het een en ander kunnen vertellen en er eventueel vervoer naar regelen.
Het zou te ver gaan om op deze site alles uit te leggen zodat wij je adviseren, als je daar behoefte aan hebt natuurlijk, een prive berichtje te sturen. In ieder gevaal heel veel succes met alle voorbereidingen.
Pieter en Wil