Reisgenootje gezocht Zuid-Oost Azië feb/maart 2017!

Heyy medereizigers,

Ik ben Laura, 25 jaar en woon in Eindhoven. Ik wil enorm graag naar Zuid-Oost Azië om lekker op avontuur te gaan voor een aantal maanden. Ik vind het niet erg om alleen te zijn, maar het lijkt me toch een stuk leuker om dit met iemand delen die ook zo graag op reis wil! De landen die ik graag zou willen zien zijn Vietnam, Cambodja, liefst ook Myanmar, en Maleisië, maar ik sta ook zeker open voor andere ideeën :slight_smile:

Zelf hou vooral van mooie natuur en nieuwe gebeiden ontdekken, en om de cultuur te ervaren (en te proeven natuurlijk). Een beetje avontuur trekt me ook heel erg zoals een jungle trekking of een grote hike. Ik hou van gezelligheid en om nieuwe mensen te leren kennen.

Ik omschrijf mezelf als open minded en spontaan, en wil vooral heel veel genieten tijden het reizen. En ik ben dan ook op zoek naar een reisgenootje van ongeveer mijn leeftijd om deze mooie reis te gaan maken!

Lijkt dit je wat? Stuur me dan een berichtje, en kunnen we gezellig kletsen!

Groetjes, Laura

Hey Laura,

M’n zusje (22) en ik (28) gaan naar Thailand Laos Cambodja en Vietnam wij vliegen op 23 januari en gaan terug 27 maart 2017.
Altijd leuk om even te contacten. Mocht je het leuk vinden om bijvoorbeeld samen de opstart te doen of zo.

Zeker een aanrader trouwens Zuid Oost Azië, vorig jaar Thailand gedaan en zoveel leuke mensen ontmoet!

Groetjes,

Rik

Hoi Laura,

Ik ben op dit moment in Nieuw Zeeland sinds februari en blijf hier het hele jaar. Werk hier als au pair en ga de laatste twee maanden rondtrekken door het land. Ik ben 24 jaar en ik kom uit Lith, klein dorpje vlakbij oss en Den bosch. Ik wil nog lang niet naar huis dus heb het idee om nog in Zuid Oost Azië rond te trekken na NZ en ik wil deze reis graag met iemand samen doen. Cambodia, Thailand, Laos, Vietnam, noem maar op! Althans, tot mijn geld op is zeg maar. Gelukkig is Azië iets goedkoper dan nz… Jouw plan klinkt in ieder geval een beetje hetzelfde als de mijne, dus laat maar weten of je het ziet zitten!

Groetjes Yrla

Sent from my SM-T810 using Wereldwijzer mobile app

Hee Laura,

mijn naam is Fenna en ik heb dit jaar een tussenjaar en zoek iemand om mee naar Zuid-Oost Azië te gaan!! Ik woon in Delft en ben 21 jaar. Als je nog niemand hebt om mee te reizen en het leuk lijkt om een keertje af te spreken, stuur me dan een berichtje!

Groetjes Fenna

Haaay, ik ga eind mei naar indonesie iemand zin anders mee te gaan?