Goedemiddag allemaal,
Ik vroeg me af of jullie mij advies zouden kunnen geven over een reis naar Azië? Ik wil in september alleen gaan backpacken in Azië en wil sowieso naar Thailand en naar Zuid Korea. In Zuid Korea (Seoul) wil ik namelijk iemand opzoeken die ik in Spanje heb leren kennen en daar wil ik dan maar een paar daagjes blijven. Daarna wil ik door naar Bangkok om daar mijn reis te beginnen en dan richting het noorden naar Chiang Mai om daar een meditatiecursus te doen. Voor de rest denk ik aan Laos, Cambodja en Vietnam, maar dit is nog niet zeker.
Ik zat te kijken op cheaptickets en daar betaal je ongeveer 860 euro voor een ticket van Amsterdam - Seoul, Seoul - Bangkok, Bangkok - Amsterdam. Nu zit ik alleen met het volgende… Ik weet dat mijn retour binnen 30 dagen moet vallen, maar ik zou graag langer willen blijven of misschien zelfs vanuit een ander land terug. Doe ik er dan goed aan om dit ticket te kopen en mijn retour dus niet te gebruiken en ter plekke een nieuw ticket te kopen?
Ik zal ongeveer 2.500 tot 3.000 euro hebben om mee te nemen op reis. Dus mijn ticket, backpack enz. zijn dan allemaal al betaald. Ik hoop hier minimaal 2 maanden mee weg te kunnen is dit redelijk?
Alvast bedankt!
Groetjes, Raïssa