Hallo iedereen,
eerst en vooral zal ik me voorstellen ik ben eric 32j getrouwd met stephanie en we hebben samen nu bijna ons 4 de kindje **
** we zijn deze zomer op vakantie geweest naar sainte-maxime en we vonden het daar nogal aangenaam
** mijn vrouw is hulp boekhouder en ikzelf ben zelfstandig tuinaannemer en ja je kunt het mischien wel raden maar we zouden graag naar het zuiden vertrekken **
werken uiteraard en wonen ons kindjes zijn 8,5/7/6 en binnenkort nog een baby erbij
wat zijn onze kansen ginder (we zijn allebei perfect tweetalig nedrelands/frans) want ik heb daar met mensen gesproken over ons project en ze zeiden dat er voor mijn job nogal veel werk zou zijn en dat we daar meer geld zouden kunnen verdienen(?)in de regio waar ik woon in belgie vraagt men voor een tuinaannemer tussen 25€ en30€ p/u en waar ik zou gaan leven in zuid frankrijk hebben ze mij verteld dat een tuinaannemer zo een 50€/65€ p/u zou verdienen is dat nu eenmaal zo of zijn dat leugens???
** we zouden eerst in december nog eens tot daar gaan zien hoe het in de winter ginder is natuurlijk ik neem natuurlijk gereedschap mee en als ik daar alwast eens zou kunnen werken voor mijn rekening ofzelf in onderaanneming zou dat heel goed zijn maar ja ik kan natuurlijk via google ook kontact opnemen met een paar tuinaannemers die daar leven en vragen of ik bij hun alwast een weekje kan werken…**
wat zijn onze kansen???:vak01::wereld: