Beste Mensen,
Wie wil er komen wonen en leven in Zuid Frankrijk?
Wij zoeken 2 mensen die een eigen appartement en zeer divers werk krijgen tegen kost en inwoning. We hebben werk in de bouw, in ons restaurant (je) en op ons vakantieparadijs (zie de site).
Het betreft voor minimaal 2 maanden vanaf eind April.
Uiteraard kunnen we veel meer informatie geven. Je kan ook even kijken op www.masblanc.nl Dan heb je een idee van de plek.
Laat maar weten of het iets voor jullie/jou is. Je zult er geen spijt van krijgen.
Vriendelijke groet,
Mikel de Rooij
ben nog zoekend highlanderuk@hotmail.com hoor het wel fijne dag verder B)
Het lijkt ons heel leuk om in T buitenland te gaan werken (echtpaar 35 en 32 jaar jong ) maar voor ons is 2 maanden geeen optie. Wij zouden graag minimaal een jaar en misschien wel permanent in t buiten land willen gaan werken…Bestaat die mogelijkheid bij U ook ??
U kunt ons bereiken op robdekeijzer@gmail.com
Alvast bedankt…
Rob en Debby
Ik ben kandidaat voor uw aanbieding.
ik ben een gepensioneerd politieofficier (officieel gepensioneerd 56 jaar). Ik ben een “doe het zelver” en kan dan ook alles. Ik spreek uitstekend Nederlands, Frans en genoeg Engels en Duits.
Ik ben vrij
Ik ben ook kandidaat, ik ben " manager ", 57 jaar) en neemt een jaar vakantie. Ik heb twee handen die heel veel kunnen .Nederlands, Frans zijn voor mij “moeders” talen ,italiaanse Engels en Duits zijn redelijk.
de groeten,
Mab
Hallo,
Ik las jullie berichtje ivm komen werken in Frankrijk. Is er nog een vacature en zo ja kan u me dan misschien wat meer info geven?
Alvast bedankt
Mevr De Roover
Hallo,
Ik ben nog steeds geïnteresseerd en zou u graag wat meer informatie over mezelf willen geven. Heeft u misshien een e-mail adres waar ik dit naartoe zou kunnen sturen?
Met vriendelijke groet,
Michel
er
Beste ,
Proficiat met de jullie site , ben erg geinteresseerd geraakt in jullie project
en heb via jullie link een persoonlijke voorstelling nagelaten .
Veel succes met jullie zoektocht .
Mvg , Mans Wim