Zoek jij receptie of animatiewerk in Zuid-Frankrijk?

Hallo,

Ben jij tussen de 17 en 40+ jaar oud en zou je graag hier in het mooie, zonnige Zuid-Frankrijk komen werken?

Ik kan je helpen met het voorbereiden en in contact brengen met campings en hotels die op zoek zijn naar meertalig personeel voor een korte (drie maanden) of langere plaatsing. Stuur mij jouw CV met foto en motivatie. Ook je talenkennis is belangrijk; natuurlijk Nederlands en Engels en een beetje Duits zou nuttig zijn! Basis Frans zou handig zijn, maar dat kan je ook ter plekke leren.
Ik doe dit kosteloos! Ik zorg er ook voor dat je toekomstige werkgever je ook onderdak geeft.

Verder kan ik je de goede richting wijzen om een bankrekening te openen, Frans sociaal ziekte verzekerd te worden en een Franse sim aan te schaffen; kortom je verblijf hier te vergemakkelijken.

Het zou handig zijn als je een rijbewijs en auto hebt, maar je kan het op bepaalde locaties ook prima redden met het openbaar vervoer. Je zou bijvoorbeeld als doel kunnen hebben als je je rijbewijs nog niet hebt om hier 3 tot 6 maanden te komen werken en je rijbewijs te halen (met een Nederlandse of Engels sprekende leraar)

Dus ben jij avontuurlijk aangelegd, met een can-do-attitude, stuur mij jouw CV!

Groeten,

Yvette
:zon02:

Ps. Ik ben helemaal vergeten te zeggen dat dit normaal betaalde en gedeclareerde banen zijn! Vaak 35/ 36 uur per week en tijdens het seizoen werk je 6 dagen per week, buiten het hoogseizoen heb je normaal gesproken 2 dagen vrij.
Any questions, please ask.

Hoi Yvette,
Ik ben Sarah, en ben al vrij lang op zoek naar iemand zoals jij!
Ik heb een grote passie voor Frankrijk, en zou graag komende zomervakantie in Frankrijk willen gaan werken, om mijn talenkennis te verbeteren, maar ook omdat ik later misschien in Frankrijk wil gaan studeren, en ik op deze manier kan kijken of het wat is voor me!
Ik zag in je bericht dat jij me goed zou kunnen helpen; ik ben (bijna) 17, spreek goed Frans en Engels, Duits ook redelijk.
Ik ben nu net begonnen met het halen van mijn rijbewijs, maar ik denk niet dat ik voor de zomer dit haal/zelf zal mogen rijden, helaas.
Ik zit nu in VWO5 (2e keer), dus heb dit jaar veel tijd om aan mijn CV te werken! Wel is het zo dat ik dus nog op school zit, en dus maar 2 maanden zomervakantie heb, ik hoop heel erg dat dit geen probleem is, ondanks dat je in je bericht sprak over 3-6 maanden??

Ik zou het super vinden als u mij hiermee eventueel zou kunnen helpen!!

Vriendelijke groeten, Sarah van Maanen