Wij zoeken gemotiveerde persoon of koppel mee helpen met cafe/bar/B&b zuid frankrijk

Wij starten een zaak in het zuiden van frankrijk, zeer mooi gelegen in frans dorpje, op 3 km van de zee,
Zoeken personen voor keuken hulp en bediening maanden Juni Juli Augustus September…
Kost en inwoon bij ons in de zaak,

voor meer info stuur mail,

groetjes,

Hallo,

Ik ben erg geinteresseerd in de kans die jullie aanbieden.
Ik ben 23 jaar, Belg en momenteel door Australie aan het trekken (en ondertussen ook aan het werk, onder andere op een 'bushresort - restaurant - hotel).
Ik heb ervaring in het werken in restaurants (Van Der Valk te Drongen - Belgie).
Ik zou graag mijn Frans verbeteren. (Heb een avondcursus gevolgd en succesvol afgerond, maar zou graag mijn Frans meer in de praktijk brengen.)
Indien jullie mij kunnen gebruiken.
Laat gerust iets weten.

Met Vriendelijke Groet,

Jeroen Lindeboom.

Ik ben een man van 56 jaar en met pré pensioen vanaf eind juni.
Graag zou ik met mijn vrouw (54) een bezigheid vinden in Frankrijk tijdens deze zomer maanden en evt. langer.
We hebben geen spec. horeca ervaring maar wel levenservaring en ervaringen in teamwerk e.m.

Wij zijn voornemens een verblijf in Frankrijk te kopen, vandaar dat een bezigheid tot die tijd onze intresse heeft.

We gaan accoord met inwoning en een kleine vergoeding en zouden indien mogelijk 2 of 3 dagen beschikbaar willen zijn.

Graag horen we van U.

MvG Anne-marie en Gerard van der Veldt
annemarie.58@live.nl

Wij, Kris, Kirsten & Lowie (9mnd), zijn op zoek naar een leuke en fijne zomerjob in Frankrijk.
We vragen ons dan ook af of bovenstaande vacature nog beschikbaar is. Zoja dan solliciteren wij graag om mee te werken bij de bar/cafe/B&B voor (het liefst) 2 personen, maar 1.5 persoon zou ook prima gaan. We zijn per direct beschikbaar tot eind september (in overleg wellicht langer)
Wanneer u zou willen, sturen wij met plezier onze cv’s door!

Alvast bedankt voor uw, hopelijk positieve, reactie.

Met vriendelijke groet,
Kris, Kirstne & Lowie Marckelbach
didi_lt@hotmail.com

Beste,
mijn vriendin (Hannah, 22j) en ik (Asha, 23j) zijn op zoek naar een leuk vakantiebaantje in week 30 en 31. We zijn twee hardwerkende dames die graag de handen uit de mouwen willen steken. Ervaring met in het buitenland werken hebben we niet, maar we leren erg snel.
Graag horen wij of we in juli twee weekjes bij jullie kunnen komen werken.

Groetjes, Asha Schoonheid
's-Hertogenbosch
asha.schoonheid@gmail.com