Aangeboden: Vakantiewerk In Zuid-frankrijk

B) Wil je er eens helemaal tussenuit?
Wil je een ander land leren kennen?
Wil je deze zomer doorbrengen in het warme en mooie Zuid-Frankrijk?
Lijkt je het leuk om mee te helpen in ons Restaurant, bar, hotel?
Tegen kost en inwoning en een zakcentje kun je hier wonen, werken en genieten van het Franse leven.
Aarzel niet en mail ons snel! :smiley:

ja lijkt me wel wat maar waar zitten jullie precies in frankrijk?Ik ben wel pas vanaf 19-07-2004 beschikbaar is dat erg? groetjes leonie

Hoi!

Ik ben wanhopig op zoek naar een stageplaats in frankrijk!
Ik studeer frans en onderwijskunde in Nederland en vanaf 1juni a.s. ( ongeveer een maand lang) moet ik zorgen dat ik aan het werk ben ergens in Frankrijk.

In eerste instantie ging mijn voorkeur uit naar een camping, maar toch voel ik ook wel wat voor een bar/restaurant etc. (heb tevens horeca ervaring).

Ik heb een half jaar achter een receptie in Juan-les-Pins gewerkt.
Ik ben daarom ook erg benieuwd waar jullie gevestigt zijn?

Ik zou ook graag willen weten met wat voor nationaliteiten ik in contact zal komen…want dat is erg belangrijk voor mij…de franse taal!
Ik hoop een reactie van u te krijgen.
Alvast vriendelijk dank Caroline Oudeman

carolineoudeman@hotmail.com

Hoi!!!

Graag wil ik reageren op uw oproep.
Ik ben een spontane meid van 20 jaar, en zou heel graag in de zomer in Zuid Frankrijk willen werken, ik studeer op dit moment Internationale communicatie, en werken in Frankrijk zou wel een goede aanvulling zijn!

Voor welke periode en waar is het precies?

Met vriendelijke groet,

S.

Bonjour! :smiley:

Dit spreekt me hartstikke aan, zou het graag willen, Ik woon Nice, spreek Frans en ben beschikbaar eind april, begin mei tot en met augustus,eventueel september. Ben negentien jaar oud, en heb een rijbewijs. Verder vind ik het leuk om met mensen te werken, ik heb ervaring in de horeaca. Als het jullie wat lijkt mail me dan Alstublieft.

Alvast bedankt voor de moeite!
Groeten Ester

Email; kusjesester@hotmail.com

Graag!

Ik ben een meid van 20 jaar, studeer Internationale Communicatie, en zo’n werkvakantie in Frankrijk zou een goede aanvulling zijn. Ben spontaan initiatiefrijk, en hou van uitdagingen.

Ik ben in augustus beschikbaar.

u kunt mij mailen: sandra_k_s@hotmail.com

Dit is precies wat ik zoek! Ik ben deze zomer de maanden juli en augustus beschikbaar. Mail voor mijn CV naar L_demacker@hotmail.com

niet meer van toepassing…