Ik een 26-jarige student Pedagogische Wetenschappen en bijna klaar met mijn studie. Ik gok dat ik rond December afgestudeerd ben. Nou lijkt het mij erg leuk om voor een tijdje (ong. 6 maanden) naar Frankrijk te gaan en daar te werken en het land en de mensen nog beter te leren kennen. Ik ben zelf ook half-Frans en woon al mijn hele leven in Nederland. Ik ben al wat aan het rondkijken maar ik weet nog niet hoe en wat. Heb bijvoorbeeld al gekeken voor au-pair of werken op een camping. Ik heb veel ervaring met werken met kinderen en zou ook het liefst iets in die richting zoeken, maar verder ook al het werk wat je zou kunnen doen als tijdelijke bijbaan. Ik vroeg me af of iemand ook tips voor mij heeft, adresjes enz…Alle tips en suggesties zijn welkom!
Salut Leonie!
Als je graag op een camping wil werken, kan je altijd een gokje wagen bij Zomerjobs.nl (voorheen Double-A). 6 maanden is wel lang -het hoogseizoen is natuurlijk maar 2 maanden-, maar er zijn altijd een paar campings die voor zo’n lange periode een animatrice zoeken. Als je goed Frans spreekt kan je trouwens ook op de receptie werken, maar volgens mij ben je daar niet naar op zoek. Kijk even of het iets voor jou is! Bonne chance met zoeken!
ik wil ook in zuid frankrijk gaan gaan werken en wonen,in aix de provence
wat ga doen dat is een hotel huren voor paar dagen aan 30 a 35 of 40 euren of een klein huisje of appartement huren , als je niet weet probeer eerst de goed koopste hotel huren en daar in de stad of gemeente informatie vragen ,ik ook zo doen -
met vrindelijk groetjes saber ,ik woon in oost-vlaanderen
[EMAIL=“imlivinit27@live.be”]imlivinit27@live.be
ik lach mij kapot om dat nog iemand die naar frankrijk wil gaan werken en wonen
lol2
Misschien is dit wat voor je. Kijk maar eens op onze website Ardeche vakantie hotel
We zoeken nog jonge mensen die ons willen komen helpen van mei t/m september 2011