Wonen En Werken

Hallo mensen .
Wij Jan en Ria zoeken werk in zuid Frankrijk,en hopen met nederlands en engels en redelijk wat duits toch iets te kunnen vinden.
Ikzelf (Jan)heb al een s in Frankrijk gewerkt op een camping en dit is mij toen goed bevallen.
Deze keer wil ook mijn vriendin in Frankrijk samen met mij ergens gaan werken,liefst ook op een camping of een boerderij.
Uiteraard moet het dan mogelijk zijn om daar te eten en te slapen,en moet er ook af en toe tijd zijn om er eens even tussen uit te kunnen gaan.
Dus 5 dagen werken en 2 dagen voor jezelf hebben vinden we toch wel belangrijk.
Dit hoeft natuurlijk niet het weekend te zijn.
Verder zijn we niet erg moeilijk,ook niet wat betreft het werk.
Schoon maken of iets dergelijks maakt niet uit wat,overal is over te praten,zolang we maar wel bij elkaar blijven.
Wij zouden het liefste tegen kost en inwoning willen werken,met daarnaast een kleine vergoeding om shag en wat andere dingen te kunnen kopen.
We wachten in spanning af,op wat komen gaat .
Groetjes Jan en Ria.

p.s.Eerlijkheids halve moet ik onze leeftijd nog vermelden,we zijn misschien niet zo jong als iedereen zou willen maar we staan voor wat we zeggen,mijn leeftijd is 44 jaar(Jan) en mijn vriendin Ria is 47 jaar,ik hoop dat u hier niet door afgeschrokken word,en ons toch een kans wil geven .
Spijt zult u er niet van krijgen,alvast onze grote dank.

Hallo Jan en Ria,
Ik weet misschien wel iets voor julli.
Kunnen jullie mij je e-mail adres sturen?
camplier@worldonline.fr

Villa te koop in mooiste plekje van Provence!

Heeft u altijd al in Zuid-Frankrijk willen wonen? Of wilt u er gewoon een tweede huis hebben… Aarzel niet langer want dit zou misschien wel het droomhuis zijn waarnaar u zoekt!
Bezoek de site http://cotedazur.bravepages.com voor een uitgebreide beschrijving en veel mooie foto’s!
Wij hopen u snel hier te zien zodat ook u van het heerlijke aangename leven hier kan genieten :slight_smile:

Côte d’Azur - Villa Te Koop

Je kunt komen werken bij ons in zuid-Frankrijk op de Ranch.
Zie de website www.ranch.nl
Hier staat ook ons tel.nr. op.
Je kunt ons bellen voor meer info.