Ik zoek een vaste baan/ werk ik Zuid Frankrijk. Regio: Cote d’Azur.
Ik heb in Nederland al 16 jaar mijn eigen onderneming in het ontwerpen en aanleggen van tuinen. Ben daarnaast verkoper in hart en nieren, al 37 jaar. Heb bij diverse ondernemingen gewerkt voordat ik mij eigen zaak ben gestart.
Ik houd van mensen, ze ontzorgen en ontlasten. Naast het ontwerpen en verkopen ben ik goed in: samenwerken, leiding geven over een kleine groep mensen, planning,inkoop, logistieke processen, etaleren.
Ik ben 52 jaar oud, heb twee volwassen kinderen die zelfstandig zijn, en ben single. Spreek en schrijf: NL./ Engels/ Frans. Tevens Spaans en Duits, maar op een wat lager niveau.
Ben op zoek naar werk met mijn eigen zaak in Zuid Frankrijk, of een baan op een ontwerpbureau, kwekerij, of in een hotel, Chambres d’Hotes, winkel, architectenbureau, makelaar, aannemer etc.
Wie weet er iets of heeft werk voor mij, laat het dan aub weten.
Met vriendelijke groet, Marjan.
Als je iets gevonden hebt, en je hebt hulp of assistentie nodig…
Ik ben 49 jaar, heb gedurende 15 jaar een zaak gehad, en zie ook uit om in die regio te gaan werken.
Ik ben niet-rookster en heb geen kids.
Talen : Nl, Fr, E, D en It.
Wat voor zaak heb jij gehad? Waar kun je ondersteuning in geven?
Ben je bekend in dep. 06?
Misschien wil je me wat meer laten weten.
Ben ook te bereiken via info@florera.nl
Heb jij al jouw droom gerealiseerd of ben je nog in Nederland ook op zoek? Ik heb je vorig jaar mijn mailadres toegezonden, maar kan geen berichtje in mijn mailbox vinden dat jij erop hebt gereageerd.
Ik ben in 2011 vaak in het zuiden geweest, vanwege werk met mijn eigen zaak, maar helaas is dit in de afgelopen maand weer bijna helemaal weggevallen, vw economische omstandigheden.
Ik ben bezig met een zakelijk concept uit te werken en ben de afgelopen dagen ook door Corinne benaderd. Jij miss. ook?
Door alles wat er gebeurd is laat ik me niet tegenhouden met het realiseren van mijn droom.
Zou je mij svp even willen berichten of je nog te bereiken bent, en interesse hebt?