Wie Wil Er Komen Wonen En Leven In Zuid Frankrijk

Beste Zoeker,
Als je het leuk vindt om midden in de natuur te zitten en in een prachtige omgeving bezig te zijn hebben wij altijd leuk werk in Zuid Frankrijk.
Wij werken al 12 jaar met vrijwilligers en de keuze van werkzaamheden zijn zeer divers. Zo hebben we het 12de eeuws klooster dat verbouwd is tot kleinschalig vakantieparadijs (onderhoud van het landgoed, restaurant meehelpen etc) en er is de mogelijkheid te helpen in de verbouwing van een 18de eeuws mijnencomplex.
Stress en tegen je zin werken kennen we hier niet. We werken hard maar hebben een hoop plezier met elkaar en de gasten.
Er zijn altijd tussen de 5 en 10 vrijwilligers in de leeftijd van 19 tot 37 (af en toe ook ouder)
Is het wat voor je? Bel dan even naar 035 54 11951. Dit nummer staat op onze kosten doorgeschakeld naar Frankrijk. Je kan mailen naar bonjour@masblanc.nl. De website (voor foto’s) is www.masblanc.nl
Vriendelijke groet en misschien tot ziens.
Mikel de Rooij

dat klinkt erg gezellig allemaal, maar stel je geeft hier een baan op, het is allemaal vrijwilligerswerk??

hoi

ik heb wel intresse maar de internet site werkt niet.

grtsl jos leurs

Hallo,

Lijkt me leuk, maar mail en website werken niet!
Zouden jullie hierop kunnen reageren?
groetjes

roos :blink:

Website werkt bij mij wel, mooie foto’s!

Deze zomer heb ik helaas geen tijd meer. Kun je bijvoorbeeld ook voor een periode van 1 of 2 maanden komen? Dan lijkt mij het wel wat voor de zomer 2004.

Hoi,

Ik heb op zich wel interesse, maar ik wel graag weten of het echt alleen om vrijwilligerswerk gaat.

Groeten

Hey Mikel,
ik heb je berichtje gelezen over dat jullie vrijwilligers nodig zijn. Ik weet dat je dit berichtje een jaar geleden geplaatst hebt maar ik vroeg me af of dit ook nog geld voor 2004. Ik ben 18 jaar en ben sinds kort gestopt met m’n opleiding. En ik wil dit jaar voor een tijdje naar frankrijk toe. Zou je me wat informatie kunnen sturen als dit berichtje ook voor 2004 nog op gaat?
mijn mail adres is: sophietevelde@hotmail.com
groetjes Sophia