Zuid-Amerika;voorkeur Brazilie,Peru,Bolivia,gedurende -/+ 7 weken,tussen Jan/Apr 2012

Hallo reizigers,

wie heeft er zin om mee op reis te gaan?
Met de rugzak en wel tussen de periode van Januari t/m April 2012.
Heb de mogelijkheid om -/+ 7 weken vakantie op te nemen.
Voorkeur gaat uit naar iemand van rond mijn leeftijd.

Mijn doel is om richting Zuid-Amerika te vertrekken.
Ben me nog steeds aan het verdiepen naar welke landen precies?
Mijn voorkeur gaat sterk uit naar Brazilie (liefst rond de carnavalsperiode), Peru en Bolivia. Andere landen valt ook te bekijken, evt. ook Midden Amerika.

Iets over mezelf:

• Ben 27 jaar
  • Ben een vrouwke
  • Ben woonachtig in het gezellige Noord-Brabant
  • Ik werk binnen de xorg, GGZ (SPH)
  • Ik ben enthousiast, spontaan, open, eerlijk, hou van ouwehoeren, gek doen, feesten, relaxuh, cultuur, avonturier, natuur, reizen veel zien en nog eens reizen.
    Heb al enige reiservaring; Zuid-oost Azie, Afrika en Europa niet te vergeten.

Denk jij, na het lezen van dit bericht, goh ik heb ook zin in een leuke reis? Samen met mij en evt. meerdere mensen, schroom niet en laat wat van je horen!
Wie weet kunnen we samen iets leuks organiseren en een te gekke vakantie tegenmoet gaan …

Groetjes

Hey Aapje100…

Ik ben Harold (34) uit Veghel, en vlieg vlgd week zondag (16-10) naar Z Amerika.
Ik las in je berichtje dat jij tussen Jan-April 7 weken in Zuid Amerika wil gaan reizen.
Peru en Bolivia heb ik dan al gehad maar ergens in Dec-Jan.(pin me niet vast op datums…) ben ik in de buurt van Santiago (Chile) en reis naar het zuiden van Argentinie en vandaar weer terug naar Buenos Aires.
Ik ga op 04 April 2012 weer teug naar NL. (vanuit BA).

Ben je toevallig in de buurt…:wereld:

[EMAIL=“haroldvanesch@live.nl”]haroldvanesch@live.nl

Adios…

He Harold,

leuk dat je iets laat weten.
Ik weet nog niet exact hoe mijn reisje eruit gaat zien, wanneer ik ga, waarheen en met wie … hier ben ik nog steeds mee bezig.
Mocht ik meer duidelijkheid hebben en dit lijkt overeen te komen met jou reisplannen kan ik nog wel iets laten weten.
Misschien dat we elkaar dan kunnen meeten ergens onderweg.
Zoals ik het lees ben je nu inmiddels in ZA gearriveerd.
Heel veel plezier, geniet ervan.
Mocht je nog leuke reistips hebben … deze zijn altijd welkom.

Gr

Buenas tardes Aapje…
Idd, op dit moment in Iquitos Peru. Ben (denk ik) tot eind vlgd maand nog in Peru, daarnaa Bolivia.

Adios… Harold
:wereld:

Hey Aapje,

ik heb mijn vlucht dit weekend geboekt 13 feb t/m 18 April, beetje de zelfde periode.
ik begin in Ecuador dan Peru en eindig in Bolivia. Als je reisplan nog doorgaat en je gaat nog steeds in de geplande maanden, dan kunnen we misschien een activiteit of een stuk samen reizen. Ik sta daar altijd voor open. Altijd leuk om met meer mensen op pad te zijn. wie weet komen we elkaar tegen, of we spreken wat af.
Ben 33 en geniet er nog steeds van, vooral het reizen

Groetjes

Wienand

Hoi Aapje,

Ik ga ook in Januari richting Zuid Amerika, precieze bestemming nog onbekend. Wil ook sowieso naar Peru en Bolivia. Ik ga trouwens wel wat langer, nl. ongeveer een half jaar. Misschien een idee om te kijken of we kunnen combineren. Ik ben 28 jaar. ik woon in Mijdrecht (nabij Vinkeveen). Heb gestudeerd in Adam en werk nu bij Floraholland. Ben ook iemand die van veel verschillende dingen houdt. Beetje avontuur, stappen, cultuur, natuur en wat al niet nog meer. Laat maar weten of je kansen ziet om te kijken of onze routes matchen. Ben vandaag druk bezig om te orienteren op wat ik precies allemaal wil bezoeken.

Gr. Esther